parametry motoru Fabia 1.2HTP
Autor |
Zpráva |
Kybergreg
Příspěvky: 263
|
Sadra17 píše: Kybergreg píše: Thobiash píše: Jj dík všem za info. Já jen, že mi má jedna Fábka (1,4 16V 74Kw) asi za rok spadnout do klína-ten dvoulitr by byl asi zajímavej. Tohle auto bych ale chtěl zachovat legální po všech stánkách (ne jako tu "Černou"), takže smůla a pápá dvoulitr . Zajímavý je, že ve skutečnosti na běžný ježdění je lepší motor 1,4 16V 55kW, který má lepší průběh krouťáku v nízkých otáčkách. Verze se 74kW je vyhoněná do výkonu ve vyšších otáčkách, takže je potřeba ho honit, aby to pořádně jelo. Nicméně i tak si myslim, že je to dobrej motůrek, tak až s nim budeš drandit, tak se nezapomeň podělit o zážitky A za dvoulitrem nesmutni, takhle budeš mít nižší povinný ručení a při rozumný jízdě i nižší spotřebu. i u 1.9 t di ?
Co "u 1.9 t di"? Nějak jsem nepochopil otázku...
|
28.11.06, 09:28 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Kybergreg píše: Verze se 74kW je vyhoněná do výkonu ve vyšších otáčkách, takže je potřeba ho honit, aby to pořádně jelo.
i u 1.9 tdi ?
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
28.11.06, 16:09 |
|
|
hans
von GLEXR
Příspěvky: 1246 Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
|
Pořád taky nechápu otázku. Máš snad, Sádro, na mysli, jestli je taky třeba diesel honit do otáček jako 16V benzín? To si snad děláš srandu ne?
_________________ 1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD 2) Sarah - Škoda 105 S 3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk
Škoda 742 Forever Team
|
28.11.06, 16:26 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
hans píše: Pořád taky nechápu otázku. Máš snad, Sádro, na mysli, jestli je taky třeba diesel honit do otáček jako 16V benzín? To si snad děláš srandu ne?
já vim že neni stačí 3500 ot. a řve to jak šáde při 5000
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
28.11.06, 16:28 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
urcite si delal srandu jinak vi ze by byl vyloucen z klubu
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
28.11.06, 16:29 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Sádra má holt smůlu, že tady většina lidí jeho vtipům neporozumí...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
28.11.06, 19:26 |
|
|
Kybergreg
Příspěvky: 263
|
Sadra17 píše: Kybergreg píše: Verze se 74kW je vyhoněná do výkonu ve vyšších otáčkách, takže je potřeba ho honit, aby to pořádně jelo.
i u 1.9 tdi ?
Mluvil jsem o verzi motoru 1,4 16V benzín, to je snad z mýho příspěvku pochopitelný. A kromě toho, motor 1.9 t di má 96kW a ne 74kW. Tdi se 74kW se označuje 1.9 td i.
|
29.11.06, 11:04 |
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
dneska sem na svetlech stal za Fabii s oznacenim 1,2 MPI. co to je za motor? Ten 3-valec se oznacuje HTP ne?
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
29.11.06, 16:05 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Lukas píše: dneska sem na svetlech stal za Fabii s oznacenim 1,2 MPI. co to je za motor? Ten 3-valec se oznacuje HTP ne?
To by mel bejt 4 valec s technologii jako felda teda aspon myslim
Nejlepci jak ty co maj HTP se navazej do tech s MPI, pritom MPI je lepci, sice strasi technologie, ale ne HTP
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
29.11.06, 17:22 |
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
Matthes píše: Lukas píše: dneska sem na svetlech stal za Fabii s oznacenim 1,2 MPI. co to je za motor? Ten 3-valec se oznacuje HTP ne? To by mel bejt 4 valec s technologii jako felda teda aspon myslim Nejlepci jak ty co maj HTP se navazej do tech s MPI, pritom MPI je lepci, sice strasi technologie, ale ne HTP
a proc 1,2 ?
to uz tam mohli rovnou strcit 1,3 z feldy ne?
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
29.11.06, 19:31 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
[no to by bylo podle me nejlepsi... takhle kdyz chces malou pojistku tak musis brat 1.2, pritom 1.3 by byla silnejsi, lepsi,4 valcova a spotrebu by to urcite melo vic nez rozumnou...
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
29.11.06, 20:42 |
|
|
colaczech
Příspěvky: 59 Bydliště: Jižní Morava,okres Hodonín
|
Lukas píše: Matthes píše: Lukas píše: dneska sem na svetlech stal za Fabii s oznacenim 1,2 MPI. co to je za motor? Ten 3-valec se oznacuje HTP ne? To by mel bejt 4 valec s technologii jako felda teda aspon myslim Nejlepci jak ty co maj HTP se navazej do tech s MPI, pritom MPI je lepci, sice strasi technologie, ale ne HTP a proc 1,2 ? to uz tam mohli rovnou strcit 1,3 z feldy ne?
asi nemohli,vyroba toho motoru je asi vyjde levnejc nez 1.3mpi 4valec.Min pohybujicich se soucastek = min potencionalnich poruch, obrazne receno!
_________________ Škoda 130L (1986);Škoda 130GL (1987)
|
29.11.06, 20:44 |
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
colaczech píše: Lukas píše: Matthes píše: Lukas píše: dneska sem na svetlech stal za Fabii s oznacenim 1,2 MPI. co to je za motor? Ten 3-valec se oznacuje HTP ne? To by mel bejt 4 valec s technologii jako felda teda aspon myslim Nejlepci jak ty co maj HTP se navazej do tech s MPI, pritom MPI je lepci, sice strasi technologie, ale ne HTP a proc 1,2 ? to uz tam mohli rovnou strcit 1,3 z feldy ne? asi nemohli,vyroba toho motoru je asi vyjde levnejc nez 1.3mpi 4valec.Min pohybujicich se soucastek = min potencionalnich poruch, obrazne receno!
tak ja ten motor neznam, ale podle toho co psal Matthes to je totez co 1.3 MPI ve felde, jen to ma snizeny obsah na 1.2, takze asi mensi vrtani - to me zajima co je k tomu vedlo. Zivotnost asi ne, jinak by to kutili uz ve feline
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
29.11.06, 21:36 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Lukas píše: tak ja ten motor neznam, ale podle toho co psal Matthes to je totez co 1.3 MPI ve felde, jen to ma snizeny obsah na 1.2, takze asi mensi vrtani - to me zajima co je k tomu vedlo. Zivotnost asi ne, jinak by to kutili uz ve feline
Pozor, ja to nevim jiste, ja mel prave pocit ze to MPI je 1,4 :
Tříválec 1.2 HTP pro Fabii Tento moderní tříválcový motor vyvinutý konstruktéry v Mladé Boleslavi se stává základní motorizací pro vozy Škoda Fabia ve verzi hatchback a v nabídce nahradí motor 1.0/37 kW a částečně 1.4/44 kW.
Ja prave myslim ze ta 1,4 je MPI, bo ten litr fakt uz nevim
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
29.11.06, 21:42 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Matthes píše: Lukas píše: dneska sem na svetlech stal za Fabii s oznacenim 1,2 MPI. co to je za motor? Ten 3-valec se oznacuje HTP ne? To by mel bejt 4 valec s technologii jako felda teda aspon myslim Nejlepci jak ty co maj HTP se navazej do tech s MPI, pritom MPI je lepci, sice strasi technologie, ale ne HTP
Hm, mal som možnosť jazdiť s dvomi 1,2 HTP Combi a s tromi 1,4MPi 50 kW (1xCombi, 2x krátka)....radšej by som ten 1,4 MPi vyklopil do kanála a dal tam motor zo Š110LS...niekde som tu už napísal, že 1,4MPi je podľa mňa to najhoršie, čo Škoda vyprodukovala...HTP má jedinú nevýhodu a síce, že kvôli tomu, že je to 3 valec, tak má slabú kultúru chodu a pri väčšom zaťažení dosť "vrčí"...
...som nestranný pozorovateľ...nemám ani HTP ani MPi...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
29.11.06, 21:45 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|