Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 19:49



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 47 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 parametry motoru Fabia 1.2HTP 
Autor Zpráva

Příspěvky: 263
Příspěvek 
Sadra17 píše:
Kybergreg píše:
Thobiash píše:
Jj dík všem za info. Já jen, že mi má jedna Fábka (1,4 16V 74Kw) asi za rok spadnout do klína-ten dvoulitr by byl asi zajímavej. Tohle auto bych ale chtěl zachovat legální po všech stánkách (ne jako tu "Černou"), takže smůla a pápá dvoulitr :cry: .

Zajímavý je, že ve skutečnosti na běžný ježdění je lepší motor 1,4 16V 55kW, který má lepší průběh krouťáku v nízkých otáčkách. Verze se 74kW je vyhoněná do výkonu ve vyšších otáčkách, takže je potřeba ho honit, aby to pořádně jelo. Nicméně i tak si myslim, že je to dobrej motůrek, tak až s nim budeš drandit, tak se nezapomeň podělit o zážitky ;-)
A za dvoulitrem nesmutni, takhle budeš mít nižší povinný ručení a při rozumný jízdě i nižší spotřebu.


i u 1.9 tdi ?

Co "u 1.9 tdi"? Nějak jsem nepochopil otázku...


28.11.06, 09:28
Profil
Pspvek Reklama

   
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Kybergreg píše:
Verze se 74kW je vyhoněná do výkonu ve vyšších otáčkách, takže je potřeba ho honit, aby to pořádně jelo.

i u 1.9 tdi ?

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


28.11.06, 16:09
Profil ICQ
von GLEXR
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1246
Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
Příspěvek 
Pořád taky nechápu otázku. Máš snad, Sádro, na mysli, jestli je taky třeba diesel honit do otáček jako 16V benzín? To si snad děláš srandu ne?

_________________
1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD
2) Sarah - Škoda 105 S
3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk

Škoda 742 Forever Team


28.11.06, 16:26
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
hans píše:
Pořád taky nechápu otázku. Máš snad, Sádro, na mysli, jestli je taky třeba diesel honit do otáček jako 16V benzín? To si snad děláš srandu ne?


já vim že neni :wink: stačí 3500 ot. a řve to jak šáde při 5000 :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


28.11.06, 16:28
Profil ICQ
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
urcite si delal srandu :) jinak vi ze by byl vyloucen z klubu :-)

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


28.11.06, 16:29
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Sádra má holt smůlu, že tady většina lidí jeho vtipům neporozumí... :( :wink:

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


28.11.06, 19:26
Profil ICQ

Příspěvky: 263
Příspěvek 
Sadra17 píše:
Kybergreg píše:
Verze se 74kW je vyhoněná do výkonu ve vyšších otáčkách, takže je potřeba ho honit, aby to pořádně jelo.

i u 1.9 tdi ?

Mluvil jsem o verzi motoru 1,4 16V benzín, to je snad z mýho příspěvku pochopitelný. A kromě toho, motor 1.9 tdi má 96kW a ne 74kW. Tdi se 74kW se označuje 1.9 tdi.


29.11.06, 11:04
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
dneska sem na svetlech stal za Fabii s oznacenim 1,2 MPI. co to je za motor? Ten 3-valec se oznacuje HTP ne?

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


29.11.06, 16:05
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Lukas píše:
dneska sem na svetlech stal za Fabii s oznacenim 1,2 MPI. co to je za motor? Ten 3-valec se oznacuje HTP ne?


To by mel bejt 4 valec s technologii jako felda :) teda aspon myslim :)
Nejlepci jak ty co maj HTP se navazej do tech s MPI, pritom MPI je lepci, sice strasi technologie, ale ne HTP :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


29.11.06, 17:22
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
Matthes píše:
Lukas píše:
dneska sem na svetlech stal za Fabii s oznacenim 1,2 MPI. co to je za motor? Ten 3-valec se oznacuje HTP ne?


To by mel bejt 4 valec s technologii jako felda :) teda aspon myslim :)
Nejlepci jak ty co maj HTP se navazej do tech s MPI, pritom MPI je lepci, sice strasi technologie, ale ne HTP :)

a proc 1,2 ?
to uz tam mohli rovnou strcit 1,3 z feldy ne?

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


29.11.06, 19:31
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
[no to by bylo podle me nejlepsi... takhle kdyz chces malou pojistku tak musis brat 1.2, pritom 1.3 by byla silnejsi, lepsi,4 valcova a spotrebu by to urcite melo vic nez rozumnou...

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


29.11.06, 20:42
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 59
Bydliště: Jižní Morava,okres Hodonín
Příspěvek 
Lukas píše:
Matthes píše:
Lukas píše:
dneska sem na svetlech stal za Fabii s oznacenim 1,2 MPI. co to je za motor? Ten 3-valec se oznacuje HTP ne?


To by mel bejt 4 valec s technologii jako felda :) teda aspon myslim :)
Nejlepci jak ty co maj HTP se navazej do tech s MPI, pritom MPI je lepci, sice strasi technologie, ale ne HTP :)

a proc 1,2 ?
to uz tam mohli rovnou strcit 1,3 z feldy ne?

asi nemohli,vyroba toho motoru je asi vyjde levnejc nez 1.3mpi 4valec.Min pohybujicich se soucastek = min potencionalnich poruch, obrazne receno!

_________________
Škoda 130L (1986);Škoda 130GL (1987)


29.11.06, 20:44
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
colaczech píše:
Lukas píše:
Matthes píše:
Lukas píše:
dneska sem na svetlech stal za Fabii s oznacenim 1,2 MPI. co to je za motor? Ten 3-valec se oznacuje HTP ne?


To by mel bejt 4 valec s technologii jako felda :) teda aspon myslim :)
Nejlepci jak ty co maj HTP se navazej do tech s MPI, pritom MPI je lepci, sice strasi technologie, ale ne HTP :)

a proc 1,2 ?
to uz tam mohli rovnou strcit 1,3 z feldy ne?

asi nemohli,vyroba toho motoru je asi vyjde levnejc nez 1.3mpi 4valec.Min pohybujicich se soucastek = min potencionalnich poruch, obrazne receno!

tak ja ten motor neznam, ale podle toho co psal Matthes to je totez co 1.3 MPI ve felde, jen to ma snizeny obsah na 1.2, takze asi mensi vrtani - to me zajima co je k tomu vedlo. Zivotnost asi ne, jinak by to kutili uz ve feline

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


29.11.06, 21:36
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Lukas píše:
tak ja ten motor neznam, ale podle toho co psal Matthes to je totez co 1.3 MPI ve felde, jen to ma snizeny obsah na 1.2, takze asi mensi vrtani - to me zajima co je k tomu vedlo. Zivotnost asi ne, jinak by to kutili uz ve feline


Pozor, ja to nevim jiste, ja mel prave pocit ze to MPI je 1,4 :shock: :
Tříválec 1.2 HTP pro Fabii
Tento moderní tříválcový motor vyvinutý konstruktéry v Mladé Boleslavi se stává základní motorizací pro vozy Škoda Fabia ve verzi hatchback a v nabídce nahradí motor 1.0/37 kW a částečně 1.4/44 kW.


Ja prave myslim ze ta 1,4 je MPI, bo ten litr :shock: fakt uz nevim

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


29.11.06, 21:42
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Matthes píše:
Lukas píše:
dneska sem na svetlech stal za Fabii s oznacenim 1,2 MPI. co to je za motor? Ten 3-valec se oznacuje HTP ne?


To by mel bejt 4 valec s technologii jako felda :) teda aspon myslim :)
Nejlepci jak ty co maj HTP se navazej do tech s MPI, pritom MPI je lepci, sice strasi technologie, ale ne HTP :)


Hm, mal som možnosť jazdiť s dvomi 1,2 HTP Combi a s tromi 1,4MPi 50 kW (1xCombi, 2x krátka)....radšej by som ten 1,4 MPi vyklopil do kanála a dal tam motor zo Š110LS...niekde som tu už napísal, že 1,4MPi je podľa mňa to najhoršie, čo Škoda vyprodukovala...HTP má jedinú nevýhodu a síce, že kvôli tomu, že je to 3 valec, tak má slabú kultúru chodu a pri väčšom zaťažení dosť "vrčí"...

...som nestranný pozorovateľ...nemám ani HTP ani MPi...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


29.11.06, 21:45
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 47 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz