|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Autor |
Zpráva |
hs23springo
Příspěvky: 44 Bydliště: KOSICE, SR
|
bateria? starter?
Ahoj.. Mam asi 1,5 rocnu bateriu a startoval som krasne. Ale teraz ked sa zohreje motor, prejdem urcitu vzdialenost a chcem nastartovat tak mam problem. Zacne tocit ako keby bola slaba bateria, ale nakoniec ho aj tak roztoci. Moze to byt v baterke alebo starter???
|
6.12.08, 11:36 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Věcí může být více - zkontroluj nejdříve spoje kabelů (startér, aku..) jestli jsou čisté a dobře dotažené (nezapomenout na kostru startéru proti převodovce a celé převodovky vůči minus polu akumulátoru).
Pokud to bude dobré, je na vině startér - buď ho můžeš repasovat, v podstatě stačí nová kluzná uložení, uhlíky, postarat se o komutátor a vyčistit stykač nebo jiný co funguje.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
6.12.08, 12:53 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Baterie 1,5 roku stará snad nebude mrtvá, ne? Může to být ale nepovedený kousek nebo nějaký šmejd. Nevím značku, ale většinou baterie vydrží alespoň 3 roky. Když za studena točí a při zahřátém motoru se startéru nechce, bych to viděl spíše na startér.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
8.12.08, 08:06 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
ja som to mal takto isto a bol vadny starter...teda presnejšie musel byť vadný rotor v štartéri...menil som kadečo v štartéri a stále to nešlo..za studena no problem, ale za tepla big problem...ak máš možnosť, vyskúšaj iný startér, resp. inú baterku (vylučovacia metóda)...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
12.12.08, 21:05 |
|
|
Vala
Příspěvky: 199 Bydliště: ZA
|
vadi ked som pri vytahovani startera s matkou odsroboval aj ten srob co je v bloku motora
dik
_________________ Škoda Favorit 136L 46 kW r.v. 1989, Green
|
7.1.09, 23:15 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Vala píše: vadi ked som pri vytahovani startera s matkou odsroboval aj ten srob co je v bloku motora dik
Nevadí...povoľ tú matku na tom šróbe (štifte), alebo použi nový štift, zakontruj na ňom dve matky, našróbuj ho do prevodovky (poriadne ale), odkontruj matky a máš vyriešené...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
8.1.09, 07:00 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
V baterce chybu nehledej pokud ti to dělá jen na teplým motoru, mě to kdysi dělalo taky jenže jsem udělal zásadní chybu, prošel jsem hned najednou všechno co mě napadlo (v podstatě to co píše Šemík) a byl klid jenže jsem nevěděl po čem byl klid, když jsem udělal 5 věcí najednou.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
8.1.09, 10:30 |
|
|
lubo_s
Příspěvky: 33 Bydliště: Košice
|
Mal som ten istý problem. Studený naštartoval na ťuk a po 8 km a 5min. pauze ledva pretočil. Pri meraní od altiku na baterku chýbalo asi 1,5V, takže to skoro vôbec nedobíjalo. Keď postal dlhšie baterka sa spame/a../tala a štartol na ťuk.
_________________ Š Felicia 1.3 MPI
|
8.1.09, 17:38 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Já si myslím že mu to dělá to že když to je ohřáté a začne startovat tak že třeba tři - čtyři okulení motoru jsou jako když je vymlácená baterka a pak se to najednou roztočí jak když je vše OK a chytne.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
8.1.09, 18:35 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Hlavně se nepři se Šemikem o kostru, jak to nemáš ukostřený kotevním lanem z šířa kredence, tak to není kostra
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
8.1.09, 18:39 |
|
|
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
Jenom se optam... Kdyz startujes po ty delsi dobe, nebezi ti treba ventilator nebo nemas pusteny radio, svetla. To se dost pozna...
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
|
8.1.09, 20:34 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Někdy to dělají když už jsou moc volné kluzné ložiska ve startéru, jindy poškožené vinutí. Příčin může být hodně. Tím dobíjením by to mohlo být teoreticky taky, to by ale nestartovalo ani při studeném motoru, ne? Já bych to viděl na ten startér.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
9.1.09, 20:34 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Bývá to to volné uložení - někdy je tam taková vůle že se rotor při startování dotkne statoru a konec. Nebo taky opálený komutátor. Vinutí rotoru neshoří tak snadno, to bys snad musel jet na startér se zařazenou rychlostí . Kdysi jsem tady měl jednu 120ku - hořel tam jeden startér za druhým (ten poslední co jsem viděl tak měl právě opálený komutátor), pořád měnil, nakonec mi to dovezl, seřídil jsem předstih a další startér už neshořel.
|
9.1.09, 22:11 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|