|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
kontrolka dobijeni felicie 1.6
Autor |
Zpráva |
Hrmino
Příspěvky: 4
|
kontrolka dobijeni felicie 1.6
prosim o radu odesla mi baterie v techto mrazech tak jsem koupil novou a po montazi jsem dal start a zaclo svitit dobijeni a nevim cim to vsechny spoje jsou jak byli jen jsem odpojil a pripojil baterii..a i pridavanim plynu se jas kontrolky o moc nezmeni..sviti porad stejne.nevite cim to..???dekuji
|
9.1.09, 17:46 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Zkus rozsvítit světla a pustit ventilátor jestli to nezmizí pokud ne tak změř dobíjení kolik to hází
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
9.1.09, 18:00 |
|
|
Hrmino
Příspěvky: 4
|
Kristensen píše: Zkus rozsvítit světla a pustit ventilátor jestli to nezmizí pokud ne tak změř dobíjení kolik to hází
hm svetla jsem zkousel a porad to sameee.....je divne ale ze mi kejsla baterka a dam novou po 2 hodinach a dobijeni sviti a svitiii..a pritom vcera to slapalo v pohodee...a kolik to dobiji nevim nemam merak az zitra na to pujdu...uz me napadnul konektor na altiku ale ten jsem odpojil a je cistej peknej..leda kabel nekde svihlej..nevim ale venku zima a moc se mi v tom hrabat nechce
|
9.1.09, 18:10 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Zima je sviňa nenaděláš nic, podívej se jestli máš všechny kable zapojený pak zkus teda někde někým nebo něčím změřit kolik to dobíjí zda to dobíjí a uvidíš, pak napiš, páč mě zatím nijak nic nenapadá, eště na plusovým kabelu na baterce by měly být dva kabely máš je tam? Jeden hooooooooodně silnej a jeden kapánek slabší.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
9.1.09, 18:13 |
|
|
Hrmino
Příspěvky: 4
|
hm to na baterce je vse jeden jde sylnej na starter a druhej do pojiskovky asi ze??ale proste ze jsem jen baterku vymenil a najednou tohle..zitra to promerim a jest zkusim na ten slabej kablik t altiku dat plus jestli zhasne to dobijeni a pak podle vysledku pojedu za eletrikarem se poptat a nebo rovnou dat repasovat altik..ale sere me to plany na vikend a pak prace a zrovna toto..na ho**o
|
9.1.09, 18:19 |
|
|
Hrmino
Příspěvky: 4
|
tak nakonec odesla baterka a i altik vypovedel sluzbu..takze jsem ho hodil na repoas a jsem zvedavej co to bude v nem v haji a kolik me to vijde...
|
10.1.09, 11:39 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Tak buď blbá shoda náhod, nebo to třeba se starou baterií neukazovalo špatné dobíjení. Možná jen už krátké uhlíky nebo špatný regulátor napětí. Ten stojí myslím že stojí okolo 300,-kč, tak oprava na 500,-
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
10.1.09, 20:47 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
V 1,6 je kapánek jinej altík je tam už Bosch a to si myslím že možná jen o té 500,- nebude.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
11.1.09, 09:13 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
V případě regulátoru bude, takhle se ale projevuje i špatná kotva, to už ale bude v jiné relaci.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
11.1.09, 11:22 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Drak píše: V případě regulátoru bude, takhle se ale projevuje i špatná kotva, to už ale bude v jiné relaci.
No nechci se hádat ale origo regulátor na tenhle Bosch altík co má 1,6ka stojí kolem 500-800,-, na klasickou 1,3 kde je ještě škodováckej altík stojí nějak kolem 200-300,- a celej novej altík na 1,3 je 2000-5000,- podle toho kdo to zprznil, a na 1,6ku 2000-8000,-
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
11.1.09, 13:25 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Tenhle problém nedávno řešil kámoš - pořád mi ohledně toho volal, já jsem neměl čas tak postupně měnil všechno co šlo, prvně regulátor, potom celý altík, potom i baterku a pořád stejné. Sice to celkem dobíjelo ale kontrolka pořád žhavila. Nakonec mě kamsi vezl tak jsem si všimnul že mu málo svítí světla a v autě smrdí spálená izolace. On jak se to postupně zhoršovalo si na to tak zvykl že mu to ani nepřišlo. Vzal jsem voltmetr a v síti bylo cca 10V. A problém? Zoxidoval mu přívod elektřiny do pojistkové skříně.
|
11.1.09, 16:28 |
|
|
vopaje
Příspěvky: 819 Bydliště: jih vysočiny
|
Ano,to se stává.Pokud je přechoďák mezi altíkem,startérem,nebo pojistkovnicí /záleží,jak jsou propojovací uzle provedeny/,baterka se dobíjí,kontrolka je v klidu,ale odebírané napětí jde z baterky a né z altíku.Pak se lítá,mění se rego,baterka a kdo ví co ještě a problém je jinde.Teď v tomto počasí se projevuje nejvíce.čus
_________________ A máš kostru? - ,,asi jo"
|
11.1.09, 16:49 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 29 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|