Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 12:39



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
 kontrolka dobijeni felicie 1.6 
Autor Zpráva

Příspěvky: 4
Příspěvek kontrolka dobijeni felicie 1.6
prosim o radu odesla mi baterie v techto mrazech tak jsem koupil novou a po montazi jsem dal start a zaclo svitit dobijeni a nevim cim to vsechny spoje jsou jak byli jen jsem odpojil a pripojil baterii..a i pridavanim plynu se jas kontrolky o moc nezmeni..sviti porad stejne.nevite cim to..???dekuji


9.1.09, 17:46
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Zkus rozsvítit světla a pustit ventilátor jestli to nezmizí pokud ne tak změř dobíjení kolik to hází

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


9.1.09, 18:00
Profil

Příspěvky: 4
Příspěvek 
Kristensen píše:
Zkus rozsvítit světla a pustit ventilátor jestli to nezmizí pokud ne tak změř dobíjení kolik to hází

hm svetla jsem zkousel a porad to sameee.....je divne ale ze mi kejsla baterka a dam novou po 2 hodinach a dobijeni sviti a svitiii..a pritom vcera to slapalo v pohodee...a kolik to dobiji nevim nemam merak az zitra na to pujdu...uz me napadnul konektor na altiku ale ten jsem odpojil a je cistej peknej..leda kabel nekde svihlej..nevim ale venku zima a moc se mi v tom hrabat nechce


9.1.09, 18:10
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Zima je sviňa nenaděláš nic, podívej se jestli máš všechny kable zapojený pak zkus teda někde někým nebo něčím změřit kolik to dobíjí zda to dobíjí a uvidíš, pak napiš, páč mě zatím nijak nic nenapadá, eště na plusovým kabelu na baterce by měly být dva kabely máš je tam? Jeden hooooooooodně silnej a jeden kapánek slabší.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


9.1.09, 18:13
Profil

Příspěvky: 4
Příspěvek 
hm to na baterce je vse jeden jde sylnej na starter a druhej do pojiskovky asi ze??ale proste ze jsem jen baterku vymenil a najednou tohle..zitra to promerim a jest zkusim na ten slabej kablik t altiku dat plus jestli zhasne to dobijeni a pak podle vysledku pojedu za eletrikarem se poptat a nebo rovnou dat repasovat altik..ale sere me to plany na vikend a pak prace a zrovna toto..na ho**o


9.1.09, 18:19
Profil

Příspěvky: 4
Příspěvek 
tak nakonec odesla baterka a i altik vypovedel sluzbu..takze jsem ho hodil na repoas a jsem zvedavej co to bude v nem v haji a kolik me to vijde...


10.1.09, 11:39
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Tak buď blbá shoda náhod, nebo to třeba se starou baterií neukazovalo špatné dobíjení. Možná jen už krátké uhlíky nebo špatný regulátor napětí. Ten stojí myslím že stojí okolo 300,-kč, tak oprava na 500,-

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


10.1.09, 20:47
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
V 1,6 je kapánek jinej altík je tam už Bosch a to si myslím že možná jen o té 500,- nebude.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


11.1.09, 09:13
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
V případě regulátoru bude, takhle se ale projevuje i špatná kotva, to už ale bude v jiné relaci.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


11.1.09, 11:22
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Drak píše:
V případě regulátoru bude, takhle se ale projevuje i špatná kotva, to už ale bude v jiné relaci.


No nechci se hádat ale origo regulátor na tenhle Bosch altík co má 1,6ka stojí kolem 500-800,-, na klasickou 1,3 kde je ještě škodováckej altík stojí nějak kolem 200-300,- a celej novej altík na 1,3 je 2000-5000,- podle toho kdo to zprznil, a na 1,6ku 2000-8000,-

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


11.1.09, 13:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Tenhle problém nedávno řešil kámoš - pořád mi ohledně toho volal, já jsem neměl čas tak postupně měnil všechno co šlo, prvně regulátor, potom celý altík, potom i baterku a pořád stejné. Sice to celkem dobíjelo ale kontrolka pořád žhavila. Nakonec mě kamsi vezl tak jsem si všimnul že mu málo svítí světla a v autě smrdí spálená izolace. On jak se to postupně zhoršovalo si na to tak zvykl že mu to ani nepřišlo. Vzal jsem voltmetr a v síti bylo cca 10V. A problém? Zoxidoval mu přívod elektřiny do pojistkové skříně.


11.1.09, 16:28
Profil ICQ

Příspěvky: 819
Bydliště: jih vysočiny
Příspěvek 
Ano,to se stává.Pokud je přechoďák mezi altíkem,startérem,nebo pojistkovnicí /záleží,jak jsou propojovací uzle provedeny/,baterka se dobíjí,kontrolka je v klidu,ale odebírané napětí jde z baterky a né z altíku.Pak se lítá,mění se rego,baterka a kdo ví co ještě a problém je jinde.Teď v tomto počasí se projevuje nejvíce.čus

_________________
A máš kostru? - ,,asi jo"


11.1.09, 16:49
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 12 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz