No to sa práve divím že nejdu aj stierače.Dakde na nete som našiel dajakú schému zapojenia jednotlivých spotrebičov v aute a tam to bolo na inej poistke tie stierače. Ale do elektriky nikdo nič v živote nešahal - to viem na 110%. Je to tak ako to bolo od výrobi. Tak ako som písal-vyletí poistka a nejdu smerovky(výstražné idú-to je pravdepodobne iný okruh alebo ja neviem , niesom elektrikár) , nejdu stierače , rozsvieti sa dobíjanie a nejde auto na voľnobeh(pravdepodobne to odpojí volnobežný ventil ). Ináč všetko ostatné ide bez problémov!Nejde mi do hlavy to,že ak stojím na mieste a je naštartované tak sa poistka neodpáli . Ak sa však pohnem(dvihnú sa otáčky motoru) , tak to do 3 sekúnd prdne. Možno je to zapríčinené tým , že sa motor "nakloní" ak je v zábere - neviem nájsť správny výraz a dakde sa dačo o dačo opre a poistku to oddrbe. Lebo ako som už písal , včera celí deň nič až keď som bol skoro doma z práce tak mi to drblo zasa. A to som celí deň behal na aute asi 40 km.Už som myslel že sa to umúdrilo ale ako vidno nie.
Sakra ale ma to zlostí keď som bezradný a neviem kde skôr začať. A ešte tá zima vonku k tomu-bomba!!!
Ináč-ak držím motor cca 1000ot/min a viac tak to nezdochne-normálne idem,len tá sranda na križovatkách,ďakujem pekne.Aj držať plyn aj brzdiť + spojku tlačiť-zišli by sa tri nohy.