Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 13:57



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
 poistka tretia z prava 
Autor Zpráva

Příspěvky: 4
Příspěvek poistka tretia z prava
Ahojte chalani.
Mám takýto problém a už si neviem rady. Neviem prečo ale včera ráno mi odpálilo poistku,naštartujem -chvíľku v pohode a potom ju odpáli- tretiu z prava(mám ešte tú starú poistkovú skriňu čo má valčekové poistky - 91 ročník auta). Nemám na tom dekel tak ani neviem na čo všetko je. Viem ale že ak odíde tak nejdú: stierače , smerovky a svieti dobíjanie+ auto na volnobeh zdochne. Problém je že včera som tu poistku vymenil asi 10x a furt ju oddrbe. Pokukal som po plošnom spoji čo je v poistkovej skrinke a OK. Žiadny studení spoj a ani nič. Proste všetko OK. Pokukal som po drátoch a nič som zlé nenašiel. Ale dakde zrada musí byť! :roll: Mňa zaujíma dôvod prečo sa to deje,lebo nie vždy sa to deje. Dnes som išiel do roboty a v robote som behal na autí a všetko OK po celí deň a až keď som išiel domov tak sa to zopakovalo v priebehu pol minútky 2x. Zaujímavé je ale ,že ak auto stojí s naštartovaným motorom tak ju neodpáli,až keď pridám plyn a chcem odísť tak vtedy počujem ako poistka pukne a nejdú veci vymenované vyššie. Už neviem fakt čo s tým. Pravdepodobne dakde prebíja KOSTRA??? PORAĎTE PROSÍM bo to auto asi už podpálim(to snáď nie lebo ho mám strašne rád). Ešte aj zima je , keby bolo aspoň leto tak sa s tým človek hraje od rána do večera a hľadá príčinu ale takto - to je o nervy! :sick:
Auto je Favorit - r.v. 91 - pre upresnenie.


10.1.09, 09:41
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 199
Bydliště: ZA
Příspěvek 
kdesi budes mat predratu izolaciu a sem tam sa to opre a vyhodi poistku, mne to tiez robilo a nakoniec som zistil ze sa mi opalila izolacia a potom to sem tam buchlo po vyfuku a odpalilo postku
ale stierace by ti mali ist tie su na druhej poistke

_________________
Škoda Favorit 136L 46 kW r.v. 1989, Green


10.1.09, 10:33
Profil

Příspěvky: 4
Příspěvek 
No to sa práve divím že nejdu aj stierače.Dakde na nete som našiel dajakú schému zapojenia jednotlivých spotrebičov v aute a tam to bolo na inej poistke tie stierače. Ale do elektriky nikdo nič v živote nešahal - to viem na 110%. Je to tak ako to bolo od výrobi. Tak ako som písal-vyletí poistka a nejdu smerovky(výstražné idú-to je pravdepodobne iný okruh alebo ja neviem , niesom elektrikár) , nejdu stierače , rozsvieti sa dobíjanie a nejde auto na voľnobeh(pravdepodobne to odpojí volnobežný ventil ). Ináč všetko ostatné ide bez problémov!Nejde mi do hlavy to,že ak stojím na mieste a je naštartované tak sa poistka neodpáli . Ak sa však pohnem(dvihnú sa otáčky motoru) , tak to do 3 sekúnd prdne. Možno je to zapríčinené tým , že sa motor "nakloní" ak je v zábere - neviem nájsť správny výraz a dakde sa dačo o dačo opre a poistku to oddrbe. Lebo ako som už písal , včera celí deň nič až keď som bol skoro doma z práce tak mi to drblo zasa. A to som celí deň behal na aute asi 40 km.Už som myslel že sa to umúdrilo ale ako vidno nie. :| Sakra ale ma to zlostí keď som bezradný a neviem kde skôr začať. A ešte tá zima vonku k tomu-bomba!!!

Ináč-ak držím motor cca 1000ot/min a viac tak to nezdochne-normálne idem,len tá sranda na križovatkách,ďakujem pekne.Aj držať plyn aj brzdiť + spojku tlačiť-zišli by sa tri nohy.


10.1.09, 11:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
5te dvere máš už a prechodku, alebo ešte tie kontakty, skontroluj to aj tam...

musel by som pozrieť schémy...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


10.1.09, 11:36
Profil

Příspěvky: 4
Příspěvek 
mam ten starší tip - tie 4 kontakty


10.1.09, 12:38
Profil

Příspěvky: 4
Příspěvek 
No - záhada vyriešená.Autíčko fachá ako má :D . A makonec to bola iba taká blbosť.Tam , ako idú tie dva drátiky do toho elektromagnetického (frasu)- ventil alebo ako sa to volá tak tam sa tie dva drátiky občas spojili. Bužírka bola mierne krátka a ... Po tme to bolo vidno ako to zaiskrí.Cez deň som to nevidel , no šak svetlo je cez deň. Nakonec som to opravil v robote-v nočnej. Ale babral som sa s tým asi 3 hodky kým som na to došiel čo kde a ako sa to sere. Takže - znovu si vychutnávam jazdu v 180 km/h. :lol: :lol: :lol:

Cem ešte poďakovať všetkým čo mi radili a xceli pomôcť.
PS: FAVO FOREWER ! :oops:


11.1.09, 06:42
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 6 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 20 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz