Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 23:00



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 317 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 22  Další
 Projekt 600i 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
ten motor 1.1 je motor z pola...ten uz ma vacy ventily..a spoustu dalsich zbytecnosti.... :lol:

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


8.1.09, 22:27
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
Matthes píše:
Gemini píše:
no, hezky......a vyznam ??


Asi jako to odlehcovani pistu. Proste zkouset nove veci :)


tak to si ma dostal chlape :lol: :lol:

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


9.1.09, 00:27
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
tak prave premyslim jak to udelat aby tam nemusel byt rozdelovac vubec....... ta inducka na bmm ma tri vyvody..plus minus a drat z jednotky....otazka teda pro vsehcny elektroniky...je mozne postavit jakousi branu ktera budy tyhle impulsy rozdelovat pro dve inducky..v zavislosti na poloze klikoveho hridele...a nebo.....fungovalo by to kdybych treba jen prerusoval ukostreni tech inducek puvodnimi kladivky...ale nerad bych to resil nejam mechanicky..videl bych radeji nejaky snimac....misto kladivek....predem diky jirka

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


10.1.09, 20:43
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Jiri píše:
tak prave premyslim jak to udelat aby tam nemusel byt rozdelovac vubec....... ta inducka na bmm ma tri vyvody..plus minus a drat z jednotky....otazka teda pro vsehcny elektroniky...je mozne postavit jakousi branu ktera budy tyhle impulsy rozdelovat pro dve inducky..v zavislosti na poloze klikoveho hridele...a nebo.....fungovalo by to kdybych treba jen prerusoval ukostreni tech inducek puvodnimi kladivky...ale nerad bych to resil nejam mechanicky..videl bych radeji nejaky snimac....misto kladivek....predem diky jirka


v tom prípade by to chcelo nejakú elektroniku,mechanika v tomto nieje taká spoľahlivá...

čo by sa stalo keby to hádzalo iskry na oboch valcoch naraz?

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


10.1.09, 21:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
čo by sa stalo keby to hádzalo iskry na oboch valcoch naraz?[/quote]

bude to strilet do vyfuku..jiskra by skocila kdyz je druhy valec v dolni uvrati a to dochazi k prefuku smesi nad pist....a je to vyzkouseno...kamosovi na zabave z prdele nekdo prehodil draty...dole..na kladivkach..,.a kdyz se pokousel odjet tak malem zastrelil vsechny co byli za nim...opravdu to tu smes zapali....ja tam ty kladivka moc nechci....mechanika...kdyz uz tam je vstrikovani tak at je to elektronicky cele a bez udrzbove...nejlepsi reseni pro me....myslim...na kazde inducce nechat plus a minus..tak jak je....a jen rozdelovat ten signalovy drat...proste jednu pul otacku bude na signal pripojena jedna inducka a druhou pul otacku druha...nic vic....pokud by se tohle doresilo odpadne cely rozvodak i rozdelovac.....a take myslim vsehcny odpory v palci..vicku..atd...kabely pak pujdou jen z civky na svicku...

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


10.1.09, 21:07
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
či už by si odpájal na VN module plus, alebo mínus nerobilo by to dobre, ten má v sebe výkonový modul kde to vlastne spína a mám pocit že potrebuje trvalé napájanie, možno by šlo cez nejaký hallov snímač riadiť že ktorý modul má hodiť iskru.
ten VN modul som ešte nemal rozobratý...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


10.1.09, 21:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
no ja si taky myslim ze to neni dobre reseni....nejlepsi by bylo nechat plus i minus...tak jak je...a jen prepina signal do jedne i druhe inducky...nebo jak pises VN modulu....stacilo by to nejaky obvod ktery bude pruchozi....bud v jednom nebo druhem smeru..nic vic....

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


10.1.09, 21:29
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Jiri píše:
no ja si taky myslim ze to neni dobre reseni....nejlepsi by bylo nechat plus i minus...tak jak je...a jen prepina signal do jedne i druhe inducky...nebo jak pises VN modulu....stacilo by to nejaky obvod ktery bude pruchozi....bud v jednom nebo druhem smeru..nic vic....


bolo by dobré zistiť ako funguje ten VN modul, mala by v ňom byť elektronkika ktorá by sa prostredníctvom halloveho snímača mohla blokovať, alebo prepínať spínanie jednotlivých VN modulov...

niečo v tom zmysle ak hall má signál iskru hodí jeden a keď nemá signál iskru hodí druhý....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


10.1.09, 21:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
bolo by dobré zistiť ako funguje ten VN modul, mala by v ňom byť elektronkika ktorá by sa prostredníctvom halloveho snímača mohla blokovať, alebo prepínať spínanie jednotlivých VN modulov...

niečo v tom zmysle ak hall má signál iskru hodí jeden a keď nemá signál iskru hodí druhý....[/quote]

jj presne mi rozumis...vis urcite co myslim.....ppredstavuju si to tak...motor ma oba pisty proti sobe..takze mam jeden v horni uvrati a jeden v dolni kdyz bych je srovnal...oba na stejnou rovinu...tak to by byl okamzik prepnuti...jak mile pujde pist nahoru..tak v pulce sve drahy...uprostred dojde k pripojeni inducky.....pro nej...nahore to zapali...dle predstihu co urci jendotka.....a jak pujde pist dolu...tak zase v pulce drahy se inducka odpoji...a pripoji se druha....protoze ten druhy pist uz bude v poloze stalcovani....atd.....dal by se tam klidne udelat jeste jeden kotouc....nebo nejaky plisek jen...tam uz na te poloze tolik nezalezi...a jeste jeden stejnej snimac...co tam je..ten halluv...to po mechanicke strance neni problem...ale elektroniku dohromady nedam.,....

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


10.1.09, 21:55
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 533
Bydliště: Mladá Boleslav
Příspěvek 
já jsem tedy těch předchozích pět stránek moc nečetl, ale nějak nevidím problém v tom aby obě svíčky pálily současně. Mám třiapůlu, což je taky dvoutakt dvouválec a jelikož tam mám vape, tak obě svíčky taky jedou současně...

_________________
Mrs. Green


11.1.09, 00:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
no_-_name píše:
já jsem tedy těch předchozích pět stránek moc nečetl, ale nějak nevidím problém v tom aby obě svíčky pálily současně. Mám třiapůlu, což je taky dvoutakt dvouválec a jelikož tam mám vape, tak obě svíčky taky jedou současně...


pri dvojtakte keď je piest dole, prebieha vyplachovanie a začiatok napĺňania valca zmesou, tiež si nemyslým aby bolo správne v dolnej úvraťi hádzať iskru...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


11.1.09, 11:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
Potvrzuju co říká noname, michalkatka má sice asi teoreticky pravdu, ale tohle je ověřená praxe.

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


11.1.09, 12:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
elektroniku by som možno vedel zoztrojiť keby som mal nejaké zapojenie VN motulu BMM a aspoň výstup s osciloskopu na hall a aj priabeh signálu čo dáva RJ do VN modulu, ale VN modul na skúmanie už nemám...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


11.1.09, 12:08
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
ja zase vim ze kdyz prehodis draty tak to proste zapali..kdyz mas pist v dolni uvrati a skoci tam jiskra tak to streli do vyfuku mozna tam pak zalezi na konkretnim typu motoru...tvaru prepoustecich kanalu...aktualnim predstihu atd......dale treba trstapadesatka ma rpozvod pistem..kdezto trabant ne..ten ma rotacni soupatka...je tam uplne jine casovani sani....ale nezkousel sem to konkretne takze nemuzu rici ze by to treba nefungovalo...nic meme me osobne se tohle reseni moc nelibi...a chtel bych aby jiskra sla jen v tom spravnem okamziku....mam dalsi napad...a to ten ze kotouc se snimacem pujde za remenici..tam je jeste misto a tim se uvolni misto ve predu..kde byl puvodni domek s kladivky...tam bych se pak pokusil vyrobit jen trn..na ktery se nasedi palec...a hned na to osaseni pro nejake k palci prislusne vicko rozdelovace....nejlepe s vyvody pro kabely ne rovne ale do boku...pak by bylo vse vyreseno...a bylo by to nejednodussi a nejspolehlivejsi reseni.....ale kazdoipadne vsem diky za ruzne reakce i napady :)

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


11.1.09, 12:56
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Jiri píše:
ale kazdoipadne vsem diky za ruzne reakce i napady :)


kladívka néééé, však toho sa chceš zbaviť... :oops:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


11.1.09, 13:01
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 317 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 22  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 56 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz