Autor |
Zpráva |
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
ten motor 1.1 je motor z pola...ten uz ma vacy ventily..a spoustu dalsich zbytecnosti....
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
8.1.09, 22:27 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
Matthes píše: Gemini píše: no, hezky......a vyznam ?? Asi jako to odlehcovani pistu. Proste zkouset nove veci
tak to si ma dostal chlape
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
9.1.09, 00:27 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
tak prave premyslim jak to udelat aby tam nemusel byt rozdelovac vubec....... ta inducka na bmm ma tri vyvody..plus minus a drat z jednotky....otazka teda pro vsehcny elektroniky...je mozne postavit jakousi branu ktera budy tyhle impulsy rozdelovat pro dve inducky..v zavislosti na poloze klikoveho hridele...a nebo.....fungovalo by to kdybych treba jen prerusoval ukostreni tech inducek puvodnimi kladivky...ale nerad bych to resil nejam mechanicky..videl bych radeji nejaky snimac....misto kladivek....predem diky jirka
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
10.1.09, 20:43 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Jiri píše: tak prave premyslim jak to udelat aby tam nemusel byt rozdelovac vubec....... ta inducka na bmm ma tri vyvody..plus minus a drat z jednotky....otazka teda pro vsehcny elektroniky...je mozne postavit jakousi branu ktera budy tyhle impulsy rozdelovat pro dve inducky..v zavislosti na poloze klikoveho hridele...a nebo.....fungovalo by to kdybych treba jen prerusoval ukostreni tech inducek puvodnimi kladivky...ale nerad bych to resil nejam mechanicky..videl bych radeji nejaky snimac....misto kladivek....predem diky jirka
v tom prípade by to chcelo nejakú elektroniku,mechanika v tomto nieje taká spoľahlivá...
čo by sa stalo keby to hádzalo iskry na oboch valcoch naraz?
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
10.1.09, 21:00 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
čo by sa stalo keby to hádzalo iskry na oboch valcoch naraz?[/quote]
bude to strilet do vyfuku..jiskra by skocila kdyz je druhy valec v dolni uvrati a to dochazi k prefuku smesi nad pist....a je to vyzkouseno...kamosovi na zabave z prdele nekdo prehodil draty...dole..na kladivkach..,.a kdyz se pokousel odjet tak malem zastrelil vsechny co byli za nim...opravdu to tu smes zapali....ja tam ty kladivka moc nechci....mechanika...kdyz uz tam je vstrikovani tak at je to elektronicky cele a bez udrzbove...nejlepsi reseni pro me....myslim...na kazde inducce nechat plus a minus..tak jak je....a jen rozdelovat ten signalovy drat...proste jednu pul otacku bude na signal pripojena jedna inducka a druhou pul otacku druha...nic vic....pokud by se tohle doresilo odpadne cely rozvodak i rozdelovac.....a take myslim vsehcny odpory v palci..vicku..atd...kabely pak pujdou jen z civky na svicku...
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
10.1.09, 21:07 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
či už by si odpájal na VN module plus, alebo mínus nerobilo by to dobre, ten má v sebe výkonový modul kde to vlastne spína a mám pocit že potrebuje trvalé napájanie, možno by šlo cez nejaký hallov snímač riadiť že ktorý modul má hodiť iskru.
ten VN modul som ešte nemal rozobratý...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
10.1.09, 21:21 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
no ja si taky myslim ze to neni dobre reseni....nejlepsi by bylo nechat plus i minus...tak jak je...a jen prepina signal do jedne i druhe inducky...nebo jak pises VN modulu....stacilo by to nejaky obvod ktery bude pruchozi....bud v jednom nebo druhem smeru..nic vic....
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
10.1.09, 21:29 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Jiri píše: no ja si taky myslim ze to neni dobre reseni....nejlepsi by bylo nechat plus i minus...tak jak je...a jen prepina signal do jedne i druhe inducky...nebo jak pises VN modulu....stacilo by to nejaky obvod ktery bude pruchozi....bud v jednom nebo druhem smeru..nic vic....
bolo by dobré zistiť ako funguje ten VN modul, mala by v ňom byť elektronkika ktorá by sa prostredníctvom halloveho snímača mohla blokovať, alebo prepínať spínanie jednotlivých VN modulov...
niečo v tom zmysle ak hall má signál iskru hodí jeden a keď nemá signál iskru hodí druhý....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
10.1.09, 21:35 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
bolo by dobré zistiť ako funguje ten VN modul, mala by v ňom byť elektronkika ktorá by sa prostredníctvom halloveho snímača mohla blokovať, alebo prepínať spínanie jednotlivých VN modulov...
niečo v tom zmysle ak hall má signál iskru hodí jeden a keď nemá signál iskru hodí druhý....[/quote]
jj presne mi rozumis...vis urcite co myslim.....ppredstavuju si to tak...motor ma oba pisty proti sobe..takze mam jeden v horni uvrati a jeden v dolni kdyz bych je srovnal...oba na stejnou rovinu...tak to by byl okamzik prepnuti...jak mile pujde pist nahoru..tak v pulce sve drahy...uprostred dojde k pripojeni inducky.....pro nej...nahore to zapali...dle predstihu co urci jendotka.....a jak pujde pist dolu...tak zase v pulce drahy se inducka odpoji...a pripoji se druha....protoze ten druhy pist uz bude v poloze stalcovani....atd.....dal by se tam klidne udelat jeste jeden kotouc....nebo nejaky plisek jen...tam uz na te poloze tolik nezalezi...a jeste jeden stejnej snimac...co tam je..ten halluv...to po mechanicke strance neni problem...ale elektroniku dohromady nedam.,....
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
10.1.09, 21:55 |
|
|
no_-_name
Příspěvky: 533 Bydliště: Mladá Boleslav
|
já jsem tedy těch předchozích pět stránek moc nečetl, ale nějak nevidím problém v tom aby obě svíčky pálily současně. Mám třiapůlu, což je taky dvoutakt dvouválec a jelikož tam mám vape, tak obě svíčky taky jedou současně...
_________________ Mrs. Green
|
11.1.09, 00:30 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
no_-_name píše: já jsem tedy těch předchozích pět stránek moc nečetl, ale nějak nevidím problém v tom aby obě svíčky pálily současně. Mám třiapůlu, což je taky dvoutakt dvouválec a jelikož tam mám vape, tak obě svíčky taky jedou současně...
pri dvojtakte keď je piest dole, prebieha vyplachovanie a začiatok napĺňania valca zmesou, tiež si nemyslým aby bolo správne v dolnej úvraťi hádzať iskru...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
11.1.09, 11:57 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Potvrzuju co říká noname, michalkatka má sice asi teoreticky pravdu, ale tohle je ověřená praxe.
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
11.1.09, 12:00 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
elektroniku by som možno vedel zoztrojiť keby som mal nejaké zapojenie VN motulu BMM a aspoň výstup s osciloskopu na hall a aj priabeh signálu čo dáva RJ do VN modulu, ale VN modul na skúmanie už nemám...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
11.1.09, 12:08 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
ja zase vim ze kdyz prehodis draty tak to proste zapali..kdyz mas pist v dolni uvrati a skoci tam jiskra tak to streli do vyfuku mozna tam pak zalezi na konkretnim typu motoru...tvaru prepoustecich kanalu...aktualnim predstihu atd......dale treba trstapadesatka ma rpozvod pistem..kdezto trabant ne..ten ma rotacni soupatka...je tam uplne jine casovani sani....ale nezkousel sem to konkretne takze nemuzu rici ze by to treba nefungovalo...nic meme me osobne se tohle reseni moc nelibi...a chtel bych aby jiskra sla jen v tom spravnem okamziku....mam dalsi napad...a to ten ze kotouc se snimacem pujde za remenici..tam je jeste misto a tim se uvolni misto ve predu..kde byl puvodni domek s kladivky...tam bych se pak pokusil vyrobit jen trn..na ktery se nasedi palec...a hned na to osaseni pro nejake k palci prislusne vicko rozdelovace....nejlepe s vyvody pro kabely ne rovne ale do boku...pak by bylo vse vyreseno...a bylo by to nejednodussi a nejspolehlivejsi reseni.....ale kazdoipadne vsem diky za ruzne reakce i napady
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
11.1.09, 12:56 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Jiri píše: ale kazdoipadne vsem diky za ruzne reakce i napady
kladívka néééé, však toho sa chceš zbaviť...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
11.1.09, 13:01 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|