Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 11.11.24, 03:25



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Zapojení vody-Fa motor ve Š 120 
Autor Zpráva

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
to kapánek ztrácí smysl 8)

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


28.11.06, 22:01
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
spartra píše:
to kapánek ztrácí smysl 8)


Dôvod?

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


29.11.06, 21:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
U fáčka jde teplá z termostatu přes sání a karburátor do topení a odtud do té "kovové trubky".
Ale Fa topení funguje tak, že je trvale průchozí (nebo se to přepne bokem, ale pořád je průchozí), nevím, jak funguje topení u 742, nebo jak se ty auta s motorem vzadu jmenujou :)

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


30.11.06, 01:39
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Tam je kohout, který je buď otevřený a topí to, nebo zavřený a netopí to a voda stojí.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


30.11.06, 07:49
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
No, tak v tom případě by to nevytápělo ani sání, kdyby bylo zavřený topení...

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


30.11.06, 09:16
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Nepér píše:
No, tak v tom případě by to nevytápělo ani sání, kdyby bylo zavřený topení...


....Ale je tam prechod = keď vypneš ventil kúrenia, voda stále cirkuluje v primárnom okruhu...možno s menším prietokom, ale cirkuluje...voda vždy musí cirkulovať...inak by sa niektoré časti motora mohli lokálne prehriať (hlava)...

...keď som si pozrel zapojenie Favo, tam je kúrenie a potrubie zapojené sériovo, jedine vyhrievanie sýtiča je zapojené paralelne (ale tam sú hadice D12, takže omnoho menšií prietok)...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


30.11.06, 21:21
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
jo, s malým průtokem by se to nejspíš déle hřívalo, ztrácelo by to maličko smysl :shock:

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


1.12.06, 20:51
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Môj názor je, že keď voda cirkuluje natoľko, aby nenastalo lokálne prehriatie hlavy, tak by to malo byť dosť na vyhrievanie potrubia.

Rád by som to vyskúšal, ale nakoľko mám v aute Webasto (= komplikované prepojenie) a myslím, že EDSR 120 vyhrievanie nepotrebuje, nebudem to skúšať.

Myslím, že to uzavrieme s tým, nech si to každý zapojí podľ vlastného uváženia, prípadne, ak sa nejaké zapojenie osvedčí, nech ho sem zverejní.

S pozdravom.

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


2.12.06, 16:00
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz