parametry motoru Fabia 1.2HTP
Autor |
Zpráva |
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
Matthes píše: Lukas píše: tak ja ten motor neznam, ale podle toho co psal Matthes to je totez co 1.3 MPI ve felde, jen to ma snizeny obsah na 1.2, takze asi mensi vrtani - to me zajima co je k tomu vedlo. Zivotnost asi ne, jinak by to kutili uz ve feline Pozor, ja to nevim jiste, ja mel prave pocit ze to MPI je 1,4 : Tříválec 1.2 HTP pro Fabii Tento moderní tříválcový motor vyvinutý konstruktéry v Mladé Boleslavi se stává základní motorizací pro vozy Škoda Fabia ve verzi hatchback a v nabídce nahradí motor 1.0/37 kW a částečně 1.4/44 kW.Ja prave myslim ze ta 1,4 je MPI, bo ten litr fakt uz nevim
si tu jeste zapomnel na ten muj dnesni obev 1,2 MPI
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
29.11.06, 21:46 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Lukas píše: si tu jeste zapomnel na ten muj dnesni obev 1,2 MPI
1,2 sem este nevidel pac 4 valec tohoto objemu byl naposled v 125L ne? Je to mozny, zas tak fobie nepozoruju
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
29.11.06, 21:49 |
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
Matthes píše: Lukas píše: si tu jeste zapomnel na ten muj dnesni obev 1,2 MPI 1,2 sem este nevidel pac 4 valec tohoto objemu byl naposled v 125L ne?
treba vyprazdnujou sklady
ale vazne. taky me to udivilo. Prave sem stal na svetlech, nuda, tak se divam a predemnou Fabia divam se 1,2, tak sem si okamzite vzpomel na sve ranne detstvi a nas rodinny korab - wartburga a pak sem si vsimnul toho MPI, coz me zarazilo
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
29.11.06, 21:54 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Smarja, co je zas todle http://www.vyzkouseno.cz/showcar.php?id=92160
PARAMETRY VOZIDLA
Objem motoru:
1 198 cm3
Výkon:
47 kW (64 k)
Palivo:
benzín
12 V = 4 V na valec = trojvalec, ale HTP ma mensi vejkon ne
1,2MPI nenachazim Nebo ze by to bylo tohle zas ale 3 valec MPI to sem nevidel
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
29.11.06, 22:19 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Tady jsou motory, které nabízí Škoda Auto do Fabky:
1.2 HTP 40 kW
1.2 47 kW
1.4 55 kW
1.4 74 kW
2.0 85 kW
1.4 TDI 51 kW
1.4 TDI 59 kW
1.9 TDI 74 kW
...Tak si to přeberte
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
29.11.06, 22:38 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
a ty 1.4 Tdi sou prej taky 3 valce, teda alespon ty co dou do rooomseru... 4valce vsech skodovek spojte se.....
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
29.11.06, 22:42 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Teď jsem koukal na to schéma motoru HTP, a on to zas tak blbej motor nebude...
...sice má jen tři válce, ale taky má kliku do trojúhelníku a dokonce nějaký vyvažovátko (jehož účel mi trochu uniká...) a místo rozvodového řemenu má klasický řetěz (sice chrastí, ale neproklouzne )
... ale asi ta Fábie moc nepojede
Ale kdyby mi ten motor někdo nabídl zadara, tak ve stodváce by se myslím uplatnil
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
29.11.06, 23:02 |
|
|
hans
von GLEXR
Příspěvky: 1246 Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
|
Dřív byl nabízenej ještě litr 37 kW, jak už se tady o tom psalo. Ten jmenovanej 1,2 MPi v tomhle označení neexistuje, osobně se domnívám, že tak krátce ze začátku výroby označovali HTP. V ceníku totiž nikdy nic s tímhle označením aspoň pro českej trh nebylo... A že 1,2 nahradil kromě litru i nesjlabší 1,4 44 KW je fakt. Ty nový diesely 1,4 TDi jsou všechno zase bphužel tříválce.
Co mi ale vrtá hlavou - narazil jsem na tohle http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/ ... ab0c26020a Olejovej filtr pro HTP, jenže to vypadá jako klasickej obtokáč z užovek! To se škodovka dala cestou zpět? Setkali jste se s tím někdo? Je tam zase stará známá klasická baňka s matkou a v ní tahle výměnná vložka?
_________________ 1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD 2) Sarah - Škoda 105 S 3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk
Škoda 742 Forever Team
|
29.11.06, 23:13 |
|
|
Thobiash
Příspěvky: 675 Bydliště: Kyšice
|
hans píše: Dřív byl nabízenej ještě litr 37 kW, jak už se tady o tom psalo. Ten jmenovanej 1,2 MPi v tomhle označení neexistuje, osobně se domnívám, že tak krátce ze začátku výroby označovali HTP. V ceníku totiž nikdy nic s tímhle označením aspoň pro českej trh nebylo... A že 1,2 nahradil kromě litru i nesjlabší 1,4 44 KW je fakt. Ty nový diesely 1,4 TDi jsou všechno zase bphužel tříválce. Co mi ale vrtá hlavou - narazil jsem na tohle http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/ ... ab0c26020a Olejovej filtr pro HTP, jenže to vypadá jako klasickej obtokáč z užovek! To se škodovka dala cestou zpět? Setkali jste se s tím někdo? Je tam zase stará známá klasická baňka s matkou a v ní tahle výměnná vložka?
Já sem někde četl, že je to z ekologickejch důvodů - tady vyhodíš jen vložku s minimem oleje naproti vyhození celýho filtru se zbytkem oleje. Taky to bude asi i levnější.
_________________ Škoda "Julia alias Černá" 120L 89´ R.I.P. http://www.youtube.com/watch?v=VYLFkT5jMZI
|
30.11.06, 00:34 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Bukaj píše: Tady jsou motory, které nabízí Škoda Auto do Fabky: 1.2 HTP 40 kW 1.2 47 kW 1.4 55 kW 1.4 74 kW 2.0 85 kW 1.4 TDI 51 kW 1.4 TDI 59 kW 1.9 TDI 74 kW ...Tak si to přeberte Taky jsem viděl 1.9SDI, to je diesel bez turba?
btw zeptal jsem se pana googla...
http://www.bencar.cz/motor.htm
...je tam vše!
...teď na to koukám a budou to asi motory do všech modelů, nejen do fóbie...
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
30.11.06, 01:09 |
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
Nepér píše: Bukaj píše: Tady jsou motory, které nabízí Škoda Auto do Fabky: 1.2 HTP 40 kW 1.2 47 kW 1.4 55 kW 1.4 74 kW 2.0 85 kW 1.4 TDI 51 kW 1.4 TDI 59 kW 1.9 TDI 74 kW ...Tak si to přeberte Taky jsem viděl 1.9SDI, to je diesel bez turba? btw zeptal jsem se pana googla... http://www.bencar.cz/motor.htm ...je tam vše! ...teď na to koukám a budou to asi motory do všech modelů, nejen do fóbie...
jj 1.9 SDI je 4-valec bez turba. Meli sme to v autoskole ve fabce sedan. Kdyz se komisar u zkousek ptal kamose co znamena to SDI, tak mu od rekl, ze to znamena Slaby DIesel... komisar, ale ocividne nemel smysl pro humor
jinak na ten 3-valec 1.4TDI bych byl celkem zvedavy. Kamos mel 3-valec 1.8TDI v Alfe 33 a jelo to celkem slusne.
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
30.11.06, 11:17 |
|
|
hans
von GLEXR
Příspěvky: 1246 Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
|
No co já jsem četl různý testy a recenze, tak většinou doporučujou variantu 51 kW, která má údajně o něco vyrovnanější běh. Sice je slabší, ale zase výrazně levnější, takže jí většinou uváději jako vhodnější verzi kvůli nákladům. Osobně jsem se s tím motorem nesvezl, tak nevím...
Jinak v tom souhrnu chybí ještě 1,9 TDI 96 kW ze Superba a Octavie Tour montovaná do Fabie RS. A taky ten Bukajův souhrn neuvádí již nevyráběné 1,0 37 kW, 1,4 MPi 44 kW, 1,4 MPI 50 kW. Ale píše tam současnou nabídku, což až na tu eresu sedí.
_________________ 1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD 2) Sarah - Škoda 105 S 3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk
Škoda 742 Forever Team
|
30.11.06, 12:02 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Bukaj píše: Teď jsem koukal na to schéma motoru HTP, a on to zas tak blbej motor nebude... ...sice má jen tři válce, ale taky má kliku do trojúhelníku a dokonce nějaký vyvažovátko (jehož účel mi trochu uniká...) a místo rozvodového řemenu má klasický řetěz (sice chrastí, ale neproklouzne ) ... ale asi ta Fábie moc nepojede Ale kdyby mi ten motor někdo nabídl zadara, tak ve stodváce by se myslím uplatnil
No, Bukaj, to by si sa divil, čo tá 1,2 HTP 12V 47kW dokáže...veľmi svižné autíčko...100x svižnejšie ako leňochod 1,4 MPi. Ono je totiž vtip v tom, že 1,2 HTP je veľmi nakrátko sprevodovaná. Ten motor do 2000 ot vôbec nejde, do 3000 je vlažný, ale od 3000 do 6000 válí...a keďže auto je sprevodované tak, že pri bežnej jazde málokedy ideš pod 3000 ot, celkový dojem je za 1...myslím, že na 5 ke máš 3000 ot niekde pri 95 km/h...preto trochu viac vrčí (ale ono to vrčí hlavne "pod plynom", pri ustálenej rýchlosti - aj 120 km/h - je to v poho)...absolvoval som na nej niekoľko jázd na dlšiu trasu s plným naložením a autíčko sa správalo udatne
ˇAno, bol dodávaný aj 1.0, s tým sa ale nedalo jazdiť, 1.9 SDi je podľa mňa veľmi dobrá voľba (musí mať extrémnu životnosť), ale nikdy som sa v nej neviezol.
Môjmu naturelu by asi najviac vyhovovala 1.4 16V/74kW...nikdy som sa v nej ale neviezol (...škoda...)
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
30.11.06, 21:34 |
|
|
Thobiash
Příspěvky: 675 Bydliště: Kyšice
|
ferrari píše: Bukaj píše: Teď jsem koukal na to schéma motoru HTP, a on to zas tak blbej motor nebude... ...sice má jen tři válce, ale taky má kliku do trojúhelníku a dokonce nějaký vyvažovátko (jehož účel mi trochu uniká...) a místo rozvodového řemenu má klasický řetěz (sice chrastí, ale neproklouzne ) ... ale asi ta Fábie moc nepojede Ale kdyby mi ten motor někdo nabídl zadara, tak ve stodváce by se myslím uplatnil No, Bukaj, to by si sa divil, čo tá 1,2 HTP 12V 47kW dokáže...veľmi svižné autíčko...100x svižnejšie ako leňochod 1,4 MPi. Ono je totiž vtip v tom, že 1,2 HTP je veľmi nakrátko sprevodovaná. Ten motor do 2000 ot vôbec nejde, do 3000 je vlažný, ale od 3000 do 6000 válí...a keďže auto je sprevodované tak, že pri bežnej jazde málokedy ideš pod 3000 ot, celkový dojem je za 1...myslím, že na 5 ke máš 3000 ot niekde pri 95 km/h...preto trochu viac vrčí (ale ono to vrčí hlavne "pod plynom", pri ustálenej rýchlosti - aj 120 km/h - je to v poho)...absolvoval som na nej niekoľko jázd na dlšiu trasu s plným naložením a autíčko sa správalo udatne ˇAno, bol dodávaný aj 1.0, s tým sa ale nedalo jazdiť, 1.9 SDi je podľa mňa veľmi dobrá voľba (musí mať extrémnu životnosť), ale nikdy som sa v nej neviezol. Môjmu naturelu by asi najviac vyhovovala 1.4 16V/74kW...nikdy som sa v nej ale neviezol (...škoda...)
Kámoš měl novou třídvéřovou Ibizu 1.2 12V (koně nevim ale to bude asi ten samej motor) a nechtělo se mi věřit, že tam tenhle motor fakt je - to byla jízda jak pes! Akcelerace, zátah prostě nevěřil jsem, že tenhle motor může něco takovýho udělat.
_________________ Škoda "Julia alias Černá" 120L 89´ R.I.P. http://www.youtube.com/watch?v=VYLFkT5jMZI
|
30.11.06, 21:41 |
|
|
hans
von GLEXR
Příspěvky: 1246 Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
|
ferrari píše: Môjmu naturelu by asi najviac vyhovovala 1.4 16V/74kW...nikdy som sa v nej ale neviezol (...škoda...)
Já měl možnost s tímhle autem najet cca 2 200 km během týdne, takže trochu tuším, jak se ten motor chová. V nízkejch otáčkách je to stejný jako 1,4 16 V 55 kW, ovšem tak od třech a půl tisíc v tom chytnou saze. Nevýhoda je, že má stejnej krouťák jako ta slabší verze, tuším z hlavy 126 Nm - je to holt jenom 1,4... Když se tomu nešlape na krk a jezdí se v klídku kolem stovky, žere to málo přes šest litrů; když se jí ale dává víc na prdel, taky víc žere... Myslim si ale, že za ty peníze to nic moc motor neni... To už radši to SDi - sice neni tak svižný, ale na nic si nehraje a jezdí skoro zadarmo...
_________________ 1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD 2) Sarah - Škoda 105 S 3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk
Škoda 742 Forever Team
|
1.12.06, 09:33 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 53 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|