Autor |
Zpráva |
FEFE
Příspěvky: 183
|
Podla coho zistim na motore ze v akom roku bol vyrobeny ? Myslim tym motor FAVORIT
|
2.12.06, 23:19 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
FEFE píše: Podla coho zistim na motore ze v akom roku bol vyrobeny ? Myslim tym motor FAVORIT
odle čísla
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
3.12.06, 12:50 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
Rozrežeš blok motora a spočítaš letokruhy
Podľa jedného písmena v čísle motora. Ktorého neviem, ale určite niekto poradí
Význam písmen: J- 1988, K- 1989, L- 1990, M- 1991, N- 1992, P- 1993, R- 1994
V dokumentácii sú spomínané aj ďalšie písmena, ale u Fava viac netreba...
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
3.12.06, 13:08 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
nepoznáš nic, nedávno jsem montoval na feldu motor jak z linky, chytl na šup, nový olej, najeto 100.000 km po l0 km začal poklepávat při přidání, po 50 km třískal, tak jsem ho rozdělal a šálek z první ojnice byl pomletý ve vaně, žádná chyba další motor a je to. miloš
|
3.12.06, 14:08 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
nepoznáš nic, nedávno jsem montoval na feldu motor jak z linky, chytl na šup, nový olej, najeto 100.000 km po l0 km začal poklepávat při přidání, po 50 km třískal, tak jsem ho rozdělal a šálek z první ojnice byl pomletý ve vaně, žádná chyba další motor a je to. miloš
|
3.12.06, 14:09 |
|
|
machr
|
TO elegant: Nemyslíš náhodou písmeno ve VINu, já na motoru žádné písmeno nemám /u fav./. VIN je ale na kastli.
|
3.12.06, 14:25 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
Tak ak neni na čísle motora žiadne písmeno, tak potom FEFE nezisti, ako starý je ten motor. Iba ak by fakt rozrezal ten motor
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
3.12.06, 14:30 |
|
|
FEFE
Příspěvky: 183
|
rezat ho nebudem to by asi nebolo moc dobre
|
3.12.06, 14:35 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Alebo ak máš k dispozícii nejakú prevodovku a štarér, tak to tmontuj s motorom, pripoj baterku a zdaj zmerať tlaky aspoň na studenom motore...rozdiel ba nemal byť extra veľký voči ohriatemu motoru...
A tiež ako spomínal P50kW...daj dole víko ventilov a veľa tak spoznáš...najlepšie je, keď je podvíkom (a aj víko zospodu) čisto... ak to nie je čisté, tak to skús ofotiť a dať sem na web...
...ja osobne som mal tú výhodu, že motor, kt. som kupoval, pozbnal kamarát a vedel, že má najazdených cca 90 000 km...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
3.12.06, 16:52 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 56 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|