Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 03:50



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Prestavba vozidla 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
elegant píše:
Podľa toho, čo Škodovka vydala vyhlásenie:
citujem: 5) přestavbu vozidel Škoda typ 74x s motory typu 742.10, 742.12, 742.13, 742.135 a 742.136 s použitím moturu typu 781.135 nebo 781.136 nedoporučujeme (nejedná se o nesouhlas). Duvodem je mj. nezaručení spávné funkce mazání motoru a kontroly množství olejové náplně.
strana 5

Ja v tom nevidím problém dať do š120 motor z Fa.
Ale
citujem: 9) s přestavbou vozidel Škoda typ 74x s motory typu 742.10, 742.12, 742.13, 742.135 a 742.136 s použitím motoru nebo bloku motoru typu 781.135B nebo 781.136B nebo 781.135M nebo 781.135M nesouhlasíme.
strana 6

Takže si checkni aký to máš Fa motor. Inak nevidím tam nič o tom, že na akú nápravu to máš zavesiť :wink:
čerpané z vyhlásenia škodovky http://www.mdcr.cz/NR/rdonlyres/C5E79C1 ... 6SKODA.pdf
Dokonca tam neni ani zmienka o tom, že či si máš pri Fa motore zmeniť brzdovú sústavu :twisted:

elegant píše:
Totiž výmena brzdového systému z š130 alebo Rapid, výmena spojky, výmeny riadenia za hrebeňové, použitie uhlovej kyvadlovej nápravy, 5q a použitie niektorých častí palivovej sústavy z š130 platí len vtedy, ak sa dáva motor 742.130, 742.135 alebo 742.136 do š105, š120, š125 alebo šGarde.
O tom, že to treba aj pri dávani motora z Fa do š105, š120, š125 neni ani zmienka :D

http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... ght=#16063
To povolenie existuje. Môžeš si dať väčšinu Fa motorov do š120 a nie su definované povinné úpravy ako pri motoroch 742.13, 742.135 a 742.136. Horeuvedené výcuci sú z oficialného vyhlásenia firmy Škoda čo je povolené a čo nie. Je to zaujmavé.

BTW: ak nevieš, ako spraviť legálne u Fa z BMM na karbec, tak je to velmi jednoduché. Kúpiš staré Fačko a oficialne mu dáš karosériu z toho Fačka, čo má BMM. Výmena karosérie je legálna. Tuším sa to dá aj u Filcky pri prechode z BMM na MPi (neviem isto).

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


4.12.06, 22:05
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Jestli máte někdo zkušenost se schválením motoru z favorita (781.135, 781.136) do řady 742, tak napište, jak to probíhá a co je k tomu třeba.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


4.12.06, 22:28
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
No teória je jedna vec a prax druhá. Osobne som to neskúšal, ale vraj zvyknú robiť problémy na úrade. Treba dať pádne argumenty a keď to nebudú mať ako vyvrátiť, tak to možno aj schvália.

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


4.12.06, 22:52
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
No, zatím tady slyším (čtu :) ) samé teorie a taky by mne celkem zajímalo, jak na to legálně.
Viděl jsem sice už několik š 742 s motorem 781, ale na dotaz, jestli to mají legálně většinou odpovídali otázkou "jak to jako myslíš, legálně?" :(
Tak bych chtěl vidět tu potěmkinovu vesnici - škodovka 120 s motorem favo v techničáku... :wink:

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


4.12.06, 23:12
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
Takže som kukol ešte tú filcku. Ak chceš teda meniť motor z BMM na MPi, tak sa to dá spraviť tak, že vymeníš oficialne karosériu (pritom fyzicky len prehodíš motor). S touto prestavbou nerobia problémy.

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


4.12.06, 23:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
elegant píše:
Takže som kukol ešte tú filcku. Ak chceš teda meniť motor z BMM na MPi, tak sa to dá spraviť tak, že vymeníš oficialne karosériu (pritom fyzicky len prehodíš motor). S touto prestavbou nerobia problémy.


...ale v tom vyjádření od VWkoda auto bylo, že nesouhlasí s přestavbou Feldy s určitým dvojčíslím ve VIN za kastli s jiným dvojčíslím...
...jestli to nebylo zrovna o typu motoru, resp. vstřikování... :roll:

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


4.12.06, 23:17
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
Bukaj píše:
elegant píše:
Takže som kukol ešte tú filcku. Ak chceš teda meniť motor z BMM na MPi, tak sa to dá spraviť tak, že vymeníš oficialne karosériu (pritom fyzicky len prehodíš motor). S touto prestavbou nerobia problémy.


...ale v tom vyjádření od VWkoda auto bylo, že nesouhlasí s přestavbou Feldy s určitým dvojčíslím ve VIN za kastli s jiným dvojčíslím...
...jestli to nebylo zrovna o typu motoru, resp. vstřikování... :roll:

No to je dobrá otázka a odpoveď očakávam od niekoho, kto tieto Filcky môže porovnať.
Jedná sa o 1. a 8. pozíciu vo VIN kóde.
Ale skôr si myslím, že rozdiel bude v tom, že jedna karoséria je robená na škodovácky 1.3 motor a druhá na VW motory.

Tých obmedzení na Filcky je tam viac. Keby bol niekto taký dobrý a mrkol na to.

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


4.12.06, 23:31
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 56 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz