Autor |
Zpráva |
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
elegant píše: Podľa toho, čo Škodovka vydala vyhlásenie: citujem: 5) přestavbu vozidel Škoda typ 74x s motory typu 742.10, 742.12, 742.13, 742.135 a 742.136 s použitím moturu typu 781.135 nebo 781.136 nedoporučujeme ( nejedná se o nesouhlas). Duvodem je mj. nezaručení spávné funkce mazání motoru a kontroly množství olejové náplně. strana 5 Ja v tom nevidím problém dať do š120 motor z Fa. Ale citujem: 9) s přestavbou vozidel Škoda typ 74x s motory typu 742.10, 742.12, 742.13, 742.135 a 742.136 s použitím motoru nebo bloku motoru typu 781.135B nebo 781.136B nebo 781.135M nebo 781.135M nesouhlasíme. strana 6 Takže si checkni aký to máš Fa motor. Inak nevidím tam nič o tom, že na akú nápravu to máš zavesiť čerpané z vyhlásenia škodovky http://www.mdcr.cz/NR/rdonlyres/C5E79C1 ... 6SKODA.pdfDokonca tam neni ani zmienka o tom, že či si máš pri Fa motore zmeniť brzdovú sústavu elegant píše: Totiž výmena brzdového systému z š130 alebo Rapid, výmena spojky, výmeny riadenia za hrebeňové, použitie uhlovej kyvadlovej nápravy, 5q a použitie niektorých častí palivovej sústavy z š130 platí len vtedy, ak sa dáva motor 742.130, 742.135 alebo 742.136 do š105, š120, š125 alebo šGarde. O tom, že to treba aj pri dávani motora z Fa do š105, š120, š125 neni ani zmienka
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... ght=#16063
To povolenie existuje. Môžeš si dať väčšinu Fa motorov do š120 a nie su definované povinné úpravy ako pri motoroch 742.13, 742.135 a 742.136. Horeuvedené výcuci sú z oficialného vyhlásenia firmy Škoda čo je povolené a čo nie. Je to zaujmavé.
BTW: ak nevieš, ako spraviť legálne u Fa z BMM na karbec, tak je to velmi jednoduché. Kúpiš staré Fačko a oficialne mu dáš karosériu z toho Fačka, čo má BMM. Výmena karosérie je legálna. Tuším sa to dá aj u Filcky pri prechode z BMM na MPi (neviem isto).
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
4.12.06, 22:05 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Jestli máte někdo zkušenost se schválením motoru z favorita (781.135, 781.136) do řady 742, tak napište, jak to probíhá a co je k tomu třeba.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
4.12.06, 22:28 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
No teória je jedna vec a prax druhá. Osobne som to neskúšal, ale vraj zvyknú robiť problémy na úrade. Treba dať pádne argumenty a keď to nebudú mať ako vyvrátiť, tak to možno aj schvália.
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
4.12.06, 22:52 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
No, zatím tady slyším (čtu ) samé teorie a taky by mne celkem zajímalo, jak na to legálně.
Viděl jsem sice už několik š 742 s motorem 781, ale na dotaz, jestli to mají legálně většinou odpovídali otázkou "jak to jako myslíš, legálně?"
Tak bych chtěl vidět tu potěmkinovu vesnici - škodovka 120 s motorem favo v techničáku...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
4.12.06, 23:12 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
Takže som kukol ešte tú filcku. Ak chceš teda meniť motor z BMM na MPi, tak sa to dá spraviť tak, že vymeníš oficialne karosériu (pritom fyzicky len prehodíš motor). S touto prestavbou nerobia problémy.
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
4.12.06, 23:12 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
elegant píše: Takže som kukol ešte tú filcku. Ak chceš teda meniť motor z BMM na MPi, tak sa to dá spraviť tak, že vymeníš oficialne karosériu (pritom fyzicky len prehodíš motor). S touto prestavbou nerobia problémy.
...ale v tom vyjádření od VWkoda auto bylo, že nesouhlasí s přestavbou Feldy s určitým dvojčíslím ve VIN za kastli s jiným dvojčíslím...
...jestli to nebylo zrovna o typu motoru, resp. vstřikování...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
4.12.06, 23:17 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
Bukaj píše: elegant píše: Takže som kukol ešte tú filcku. Ak chceš teda meniť motor z BMM na MPi, tak sa to dá spraviť tak, že vymeníš oficialne karosériu (pritom fyzicky len prehodíš motor). S touto prestavbou nerobia problémy. ...ale v tom vyjádření od VWkoda auto bylo, že nesouhlasí s přestavbou Feldy s určitým dvojčíslím ve VIN za kastli s jiným dvojčíslím... ...jestli to nebylo zrovna o typu motoru, resp. vstřikování...
No to je dobrá otázka a odpoveď očakávam od niekoho, kto tieto Filcky môže porovnať.
Jedná sa o 1. a 8. pozíciu vo VIN kóde.
Ale skôr si myslím, že rozdiel bude v tom, že jedna karoséria je robená na škodovácky 1.3 motor a druhá na VW motory.
Tých obmedzení na Filcky je tam viac. Keby bol niekto taký dobrý a mrkol na to.
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
4.12.06, 23:31 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 30 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|