Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 26.11.24, 02:21



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 znizenie predku - GARDE 
Autor Zpráva
rejpal

Příspěvky: 18276
Příspěvek 
chemer píše:
vůbec nevím o co jde


Mrkni do Andrta na obrázek Spojení zadní polonápravy se vzpěrným ramenem, obr. 139 na str. 145 (záleží na vydání).


11.12.08, 00:49
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9916
Příspěvek 
díky


11.12.08, 13:50
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Viky píše:
Snizit predek pruzinama z uzovky. Nebo fiknout, skutecne se to dela casto.

Zvysit zadek.... pruzinama z uzovky. Taky se daji sehnat gumy mezi zavity.


A kdeže sa dajú zohnať tie gumy medzi závity? To by bolo elegantné super riešenie...ja mám vpredu skrátené pružiny, ale dalo mi to predok dole asi o 3cm (merané v úrovni kolesa)...inak povedané pramálo...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


12.12.08, 13:23
Profil

Příspěvky: 111
Bydliště: Hradec Králové
Příspěvek 
Martin 007 píše:
Garde timle zrovna tolik netrpí...

Nicméně se snižuje pro závoďáky vevaření držáků nápravy více do kastle...

Trošku složitější je montáž kratších pružin dělaných na zakázku nebo pružiny z jiného auta...

A prasárna je řezání sériových pružin...ale dělá se to celkem běžně...

Taky můžeš dát nižší pneumatiky...

hele a z jakyho auta se daj pouzit pruziny na rapida??? chtel jsem koupit sportovni aby to lip sedelo ale to je tak 4000 a na aukru maj vselijaky ale ne na myho rampoucha... dik


31.1.09, 16:39
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Na Rapida dával někdo zadní ze Žigula...ale bez záruky...nebo jesi to byli přední...fakt nevim

Jinak zadní o 30% tužší a 380mm vyrábí Saky...pár stojí 1900 Kč a jsou nalakovaný...

Tím že jsou kratší ale zároveň tužší se kola nerozplácnou, ale zůstanou stejně, nebo si to lehce sedne...a s tužšími tlumiči je zadek lepší v zatáčkách...pak ale doporučuji udělat i předek...též od Sakyho jinak se budou nápravy hádat v zatáčce...

Nicméně jezdit se dá se vším že jo...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


31.1.09, 16:43
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9916
Příspěvek 
jo kámoš má rapida ze žiguláckými pružinami na zadku a je krásně vysoko


31.1.09, 16:52
Profil

Příspěvky: 111
Bydliště: Hradec Králové
Příspěvek 
Martin 007 píše:
Na Rapida dával někdo zadní ze Žigula...ale bez záruky...nebo jesi to byli přední...fakt nevim

Jinak zadní o 30% tužší a 380mm vyrábí Saky...pár stojí 1900 Kč a jsou nalakovaný...

Tím že jsou kratší ale zároveň tužší se kola nerozplácnou, ale zůstanou stejně, nebo si to lehce sedne...a s tužšími tlumiči je zadek lepší v zatáčkách...pak ale doporučuji udělat i předek...též od Sakyho jinak se budou nápravy hádat v zatáčce...

Nicméně jezdit se dá se vším že jo...
no to zadna... no ja koukal na netu a myslim ze od V-MAXXX bo jak se ta firma jmenuje se daj sehnat za 3800 vsechny 4... a snizeni je o 35mm


31.1.09, 16:53
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Já v tomto firmám nevěřím pokud nedodaj údaje...zvolil sem osvědčenou kvalitu Saky...dělá je na zakázku a nikdo si neštěžoval...cena suprové...

Přední o 3cm kratší 1500 Kč pár + 10% než L/A já odhaduji, že od série sou minimálně o 40% tužší...

Zadní o 5cm kratší 1900 Kč pár +30% tuhosti...

Tlumiče sem si nechal dělat v bývalém Motexu...repasujou a opravujou skoro jakékoliv tlumiče...

Takže komplet nový vnitřek předních a zadních tlumičů s hustším olejem a výslednou tuhostí o cca 30% větší mě stály i s poštou 2800 Kč...

Už s tim jezdim od Listopadu a krom výrazného snížení komfortu na rozbité silnici a příčných nerovnostech si to jenom chválím...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


31.1.09, 17:08
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 111
Bydliště: Hradec Králové
Příspěvek 
no ja nekde cetl ze staci mit seriovy tlumice a sportovni pruziny a ze to krasne sedi... stejnak nebudu nikde zavodit... takze az budu v lete delat na aute a zbydou prachy tak se tady ozvu pro kontakt na ty pruziny kdyz si je chvalite:)


31.1.09, 17:19
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Když tak seriové pružiny a tužší tlumiče...přestane houpat a začně sedět...

Jesi pudou seriový tlumiče zvlášt s dnešní kvalitou na tvrdší péra, tak je ty pružiny rychlými kmity oddělaj...

Ale mě to je jedno...todle už mi tvrdilo spotu lidí na virtu a já je poslech...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


31.1.09, 17:24
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 111
Bydliště: Hradec Králové
Příspěvek 
no tak ja jsem rad za kazdou radu... jestli mas zkusenosti s tim ze se tlumice oddelaj ,a taky ze sis nechaval delat ty tlumice tuzsi nekde a je to dobry... tak to asi taky tak udelam...


31.1.09, 18:06
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Tak neviem, ale Garde/Rapid zvykne byť temer v rovine, pokiaľ má OK zadné pružiny...ale Garde bude mať asik aj problém s ramenami zadnej nápravy...
A myslím, že pre optickú stránku je plne dostačujúce vpredu použiť tie urezané pružiny...ale nie veľmi urezané...akurát treba potom dávať pozor na cestné nerovnosti ak máš plne naložený kufor...
A pre kyvku? Tam nemôžeš dať zadok veľmi vysoko, bo budeš mať kolesá do V ako prázdna Tatra 815 a budeš sa v zákrutách šmýkať...pre kyvku je riešenie dozadu nové pužiny (možno aj tie gumy medzi závity, len sa tu nikto nevymáčkol, kde ich zohnať) a dopredu zrezané (alebo možno aj už spomínané užovkové)...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


1.2.09, 16:50
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz