Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 22.11.24, 18:45



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
 škoda 120 LS - snížení předku -problém 
Autor Zpráva
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Tuner#2 píše:
Bez změny tuhosti 260L/A a nebo o 10% tužší (což ani nepoznáš) 250 od Sakyho.


Teda pozná...s těma 250kama od Sakyho sem jel bez tlumičů a stabilizátoru a nepřišlo, že se něco děje...samozřejmě sem jel normálně...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


14.2.09, 00:13
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9916
Příspěvek 
ferrari píše:
chemer píše:
Mám v pánu, jak říkáš, z každý strany půl závitu... myslim že takový decentní snížení by mělo stačit když z toho nehcci dělat závodáka


Je to v poho, nehroťte to tu a nestrašte ľudí...aké vyskočenie pružiny, aké dosadnutie na dorazy, ak je pružina znížená o cca 20mm? Somariny...
Normálne to vpredu daj dole o ten závit (2x polka) - to zníži predok o cca 3cm (= decentne), netreba upravovať žiadne dorazy a zadok daj tak, aby neboli kolesá ani do V, ani do A...buď daj nové pružiny (neisté a drahé), alebo skús pružiny z prvých užoviek (na Mku by to mohlo byť v´daka predĺženým poloosiam akurát, ale isté to nieje, tiež je otázka, aké zoženieš), alebo si daj urobiť podložku pod pružiny, ako tu už bolo niekde napísané, alebo skús tie gumy medzi závity...ja osobne by som najprv skúsil tie gumy medzi závity a ak to nepomôže, dal by som si vyrobiť tie podložky pod pružiny...pozor ale - presne ako píše Tuner2, menej je viac a náprava do V znamená šmyk zadku...a ešte jedna vec - s kyvkou aj keď kolesá dostaneš do stavu kolmého k vozovke, aj tak pri zaťažení (osobami, nákladom) budeš mať nápravu do A...bohužiaľ, je to dané konštrukciou nápravy...

PS - mám predok znížený o cca 3-4 cm pomocou urezaných pružín a viezol som už v kufri okolo 100 kg a síce bol predok padnutý, ale opatrne som v pohode išiel...opatrne, samozrejme, ale to bola extrémna záťaž...


tak já jsem se definitivně rozhodl že zadek nechám být tak jak je... byl jsme u kámoše v nadzemních garážích takže jistota rovný podlahy, po obskakování a dost detailním zkoumáním zadní nápravy jsem usoudil že dávat tam delší prižiny by byla blbost, poněvadž je zadek auta vysoko, nechal jsem se asi trochu ošálit tím jak je předek hrozně vysoko, takže až bude teplo a nálada tak zkrátím ten přeek a i když auto pak ještě nějspíš nebude rovně (milerád bych se nechal překvapit aby bylo) tak už nic dalšího s tím dělat nebudu, jak říkám, budu spokojenej za každej mm dolu od nynějšího stavu :-)


14.2.09, 00:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
JJ, dobre si sa rozhodol minimálne v tom, že znížiš predok a počkáš, čo to urobí...zadok by si asik najjemnejšie zdvihol tými gumami medzi závity...to by som ja osobne vyskúšal (aj by som to urobil, ale už mám zakúpenú vlečku....)

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


14.2.09, 22:23
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek 
Tuner#2 píše:
...Ale pokud to řízneš o půl závitu z každé strany a nebo o závit z jedné, tak i na tom se bez problému nechá jezdit. Já to měl kdysi taky tak.

tak to mam v Rapidu a je to vpoho... akorát na pravý straně byl nějak záhadně zničenej tem gumovej nesmysl co má sloužit jako doraz (první věc co se opravila - vyměnila)...

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


15.2.09, 00:13
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2753
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek 
Kachnis píše:
mam uriznutou 1/2 zavitu na jedny strane a v kufru odvezu bez potize 100kg... mozna ty 260ky by nebyly spatny,jenze nikde neni psano jestli jsou tuzsi :( nez serie
Jak to že ne? 260 L/A je výkres v podvozkové dokumentaci L/A co je běžně ke stažení na netu a je tam c = 44N/mm, takže stejně tuhé jako origo.

_________________
https://www.facebook.com/Tuner2carphotos
https://www.instagram.com/tuner2carphotos/


15.2.09, 11:15
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2753
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek 
Martin 007 píše:
Tuner#2 píše:
Bez změny tuhosti 260L/A a nebo o 10% tužší (což ani nepoznáš) 250 od Sakyho.


Teda pozná...s těma 250kama od Sakyho sem jel bez tlumičů a stabilizátoru a nepřišlo, že se něco děje...samozřejmě sem jel normálně...
Nebylo to spíš tím, že jsi dal tvrdé silentbloky od pemita, díky nimž se ty ramena na čepech skoro ani nehýbou? Já totiž těch 10% u Hanuše nepoznal když přehodil zpět zkrácený série, tak to bylo tvrdší. Ono když má série 284mm a c = 44kN a řízneš jí o závit a půl, tak ubereš činnou délku pružiny/drátu a ta pružina může ve finále mít větší tuhost než vyrobená byť o 10% tvrdší.

_________________
https://www.facebook.com/Tuner2carphotos
https://www.instagram.com/tuner2carphotos/


15.2.09, 11:18
Profil Zobrazit autorovy stránky
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Tuner#2 píše:
Nebylo to spíš tím, že jsi dal tvrdé silentbloky od pemita, díky nimž se ty ramena na čepech skoro ani nehýbou? Já totiž těch 10% u Hanuše nepoznal když přehodil zpět zkrácený série, tak to bylo tvrdší. Ono když má série 284mm a c = 44kN a řízneš jí o závit a půl, tak ubereš činnou délku pružiny/drátu a ta pružina může ve finále mít větší tuhost než vyrobená byť o 10% tvrdší.


No jo silentbloky...já na ně stále zapomínám a halt sem neměl možnost se svést na sériové nápravě :oops:

To je pravda...

Jo a když jsme u toho...nechceš počkat až se na těch silentblocích taky projedeš než tam dáš ty o 100% tužší ?

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


15.2.09, 11:40
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2753
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek 
Martin 007: Po tom co jsem se svezl s Eidym nechci na nic čekat, navíc chci auto níž a to už by sériová pružina nezvládla.

_________________
https://www.facebook.com/Tuner2carphotos
https://www.instagram.com/tuner2carphotos/


15.2.09, 19:40
Profil Zobrazit autorovy stránky
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Tuner#2 píše:
Martin 007: Po tom co jsem se svezl s Eidym nechci na nic čekat, navíc chci auto níž a to už by sériová pružina nezvládla.


OK...tak potom se nezbývá než těšit... 8)

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


15.2.09, 20:41
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 5
Bydliště: Kaznějov Plzeň-sever
Příspěvek Horní rameno
Sháním horní rameno na Š 120 M na levé kolo. :oops:


23.2.09, 15:05
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5639
Bydliště: Plzeň
Příspěvek 
ZdendaPet.: no a? Inzerce je jinde :wink:

_________________
člen Coupé clubu TW
fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/


23.2.09, 15:21
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz