škoda 120 LS - snížení předku -problém
Autor |
Zpráva |
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Tuner#2 píše: Bez změny tuhosti 260L/A a nebo o 10% tužší (což ani nepoznáš) 250 od Sakyho.
Teda pozná...s těma 250kama od Sakyho sem jel bez tlumičů a stabilizátoru a nepřišlo, že se něco děje...samozřejmě sem jel normálně...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
14.2.09, 00:13 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
chemer
Moderátor
Příspěvky: 9916
|
ferrari píše: chemer píše: Mám v pánu, jak říkáš, z každý strany půl závitu... myslim že takový decentní snížení by mělo stačit když z toho nehcci dělat závodáka Je to v poho, nehroťte to tu a nestrašte ľudí...aké vyskočenie pružiny, aké dosadnutie na dorazy, ak je pružina znížená o cca 20mm? Somariny... Normálne to vpredu daj dole o ten závit (2x polka) - to zníži predok o cca 3cm (= decentne), netreba upravovať žiadne dorazy a zadok daj tak, aby neboli kolesá ani do V, ani do A...buď daj nové pružiny (neisté a drahé), alebo skús pružiny z prvých užoviek (na Mku by to mohlo byť v´daka predĺženým poloosiam akurát, ale isté to nieje, tiež je otázka, aké zoženieš), alebo si daj urobiť podložku pod pružiny, ako tu už bolo niekde napísané, alebo skús tie gumy medzi závity...ja osobne by som najprv skúsil tie gumy medzi závity a ak to nepomôže, dal by som si vyrobiť tie podložky pod pružiny...pozor ale - presne ako píše Tuner2, menej je viac a náprava do V znamená šmyk zadku...a ešte jedna vec - s kyvkou aj keď kolesá dostaneš do stavu kolmého k vozovke, aj tak pri zaťažení (osobami, nákladom) budeš mať nápravu do A...bohužiaľ, je to dané konštrukciou nápravy... PS - mám predok znížený o cca 3-4 cm pomocou urezaných pružín a viezol som už v kufri okolo 100 kg a síce bol predok padnutý, ale opatrne som v pohode išiel...opatrne, samozrejme, ale to bola extrémna záťaž...
tak já jsem se definitivně rozhodl že zadek nechám být tak jak je... byl jsme u kámoše v nadzemních garážích takže jistota rovný podlahy, po obskakování a dost detailním zkoumáním zadní nápravy jsem usoudil že dávat tam delší prižiny by byla blbost, poněvadž je zadek auta vysoko, nechal jsem se asi trochu ošálit tím jak je předek hrozně vysoko, takže až bude teplo a nálada tak zkrátím ten přeek a i když auto pak ještě nějspíš nebude rovně (milerád bych se nechal překvapit aby bylo) tak už nic dalšího s tím dělat nebudu, jak říkám, budu spokojenej za každej mm dolu od nynějšího stavu
|
14.2.09, 00:20 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
JJ, dobre si sa rozhodol minimálne v tom, že znížiš predok a počkáš, čo to urobí...zadok by si asik najjemnejšie zdvihol tými gumami medzi závity...to by som ja osobne vyskúšal (aj by som to urobil, ale už mám zakúpenú vlečku....)
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
14.2.09, 22:23 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
Tuner#2 píše: ...Ale pokud to řízneš o půl závitu z každé strany a nebo o závit z jedné, tak i na tom se bez problému nechá jezdit. Já to měl kdysi taky tak.
tak to mam v Rapidu a je to vpoho... akorát na pravý straně byl nějak záhadně zničenej tem gumovej nesmysl co má sloužit jako doraz (první věc co se opravila - vyměnila)...
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
15.2.09, 00:13 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
Kachnis píše: mam uriznutou 1/2 zavitu na jedny strane a v kufru odvezu bez potize 100kg... mozna ty 260ky by nebyly spatny,jenze nikde neni psano jestli jsou tuzsi nez serie Jak to že ne? 260 L/A je výkres v podvozkové dokumentaci L/A co je běžně ke stažení na netu a je tam c = 44N/mm, takže stejně tuhé jako origo.
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
15.2.09, 11:15 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
Martin 007 píše: Tuner#2 píše: Bez změny tuhosti 260L/A a nebo o 10% tužší (což ani nepoznáš) 250 od Sakyho. Teda pozná...s těma 250kama od Sakyho sem jel bez tlumičů a stabilizátoru a nepřišlo, že se něco děje...samozřejmě sem jel normálně... Nebylo to spíš tím, že jsi dal tvrdé silentbloky od pemita, díky nimž se ty ramena na čepech skoro ani nehýbou? Já totiž těch 10% u Hanuše nepoznal když přehodil zpět zkrácený série, tak to bylo tvrdší. Ono když má série 284mm a c = 44kN a řízneš jí o závit a půl, tak ubereš činnou délku pružiny/drátu a ta pružina může ve finále mít větší tuhost než vyrobená byť o 10% tvrdší.
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
15.2.09, 11:18 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Tuner#2 píše: Nebylo to spíš tím, že jsi dal tvrdé silentbloky od pemita, díky nimž se ty ramena na čepech skoro ani nehýbou? Já totiž těch 10% u Hanuše nepoznal když přehodil zpět zkrácený série, tak to bylo tvrdší. Ono když má série 284mm a c = 44kN a řízneš jí o závit a půl, tak ubereš činnou délku pružiny/drátu a ta pružina může ve finále mít větší tuhost než vyrobená byť o 10% tvrdší.
No jo silentbloky...já na ně stále zapomínám a halt sem neměl možnost se svést na sériové nápravě
To je pravda...
Jo a když jsme u toho...nechceš počkat až se na těch silentblocích taky projedeš než tam dáš ty o 100% tužší ?
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
15.2.09, 11:40 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
Martin 007: Po tom co jsem se svezl s Eidym nechci na nic čekat, navíc chci auto níž a to už by sériová pružina nezvládla.
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
15.2.09, 19:40 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Tuner#2 píše: Martin 007: Po tom co jsem se svezl s Eidym nechci na nic čekat, navíc chci auto níž a to už by sériová pružina nezvládla.
OK...tak potom se nezbývá než těšit...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
15.2.09, 20:41 |
|
|
ZdendaPet.
Příspěvky: 5 Bydliště: Kaznějov Plzeň-sever
|
Horní rameno
Sháním horní rameno na Š 120 M na levé kolo.
|
23.2.09, 15:05 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5639 Bydliště: Plzeň
|
ZdendaPet.: no a? Inzerce je jinde
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
23.2.09, 15:21 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|