Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 16:36



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 sportvní filtr 
Autor Zpráva
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Ritchma píše:
Ale prd, prostě by to chtělo ideálně karbonovou desku prdnout jí mezi filtr a karbec na odstínění, případně nějakej plech a takovym tim husym krkem od digestoře přivést vzduch od masky (skrz udělnou díru ) k filtru, ideálně buď velkej průměr nebo dvě vedle sebe. Já nikomu co mam pod kapotou ukazovat nebudu, takže to tam může bejt klidně plně účelný a ne nějakym způsobem hezký.


ale budeš :lol: :lol: na stk :lol: :lol:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


12.12.06, 16:11
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 322
Příspěvek 
Sadra17 píše:
Ritchma píše:
Ale prd, prostě by to chtělo ideálně karbonovou desku prdnout jí mezi filtr a karbec na odstínění, případně nějakej plech a takovym tim husym krkem od digestoře přivést vzduch od masky (skrz udělnou díru ) k filtru, ideálně buď velkej průměr nebo dvě vedle sebe. Já nikomu co mam pod kapotou ukazovat nebudu, takže to tam může bejt klidně plně účelný a ne nějakym způsobem hezký.


ale budeš :lol: :lol: na stk :lol: :lol:


Pokud se nic nezmění tak ne, pokud jo tak neni problém dát na chvíli ty hadice pryč a můžou mí víš co :lol:

_________________
Škoda favorit 136LS 50kw - prodáno
Citroen saxo VTS 1,6 16v 88kw+ 900kg Schořelo :(
Audi A4 B5 1,8T :)


12.12.06, 17:52
Profil ICQ
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Ked nehladim pri vymene normalneho vzduchoveho potrubia a filtra na necistoty a teplotu vzduchu, ma nejaky vplyv aj napor vzduchu (resp. rychlost prudenia vhananeho vzduchu do potrubia)? pretoze odstranenim povodneho airboxu a umiestnenim konca noveho potrubia do motora a pod. (seriove favo nasava zo spodnej casti naraznika) bude napor vzduchu iny. Ma to nejaky vplyv? alebo som tresol blbost? Ved ked sa vduch saje z motora, aj keby bol hocijak studeny, tak prudi pomalsie.

nebite ma ked sa mylim :lol: :lol:

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


12.12.06, 18:10
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
ja si myslim ze ten airbox tam nechal jen kvuli tomu aby nemusel delat zadne nove potrubi protoze to neni jen tak, protoze favo ma docela velkej vnejsi prumer difuzoru pokud to nekdo mate udelany na origo karbec tak prosim hodte nejaky foto ja jsem neco nasel ale je to nejaky divoky, musi se tam dat nejaky koleno a to nevim jestli se vejde pod kapotu-pak uz to neni problem nekam nasmerovat

a tady jsou fotky co jsem nasel
ObrázekObrázek

a taky jsem videl neco takovyho ale to je nejaky divny (neni odstineny teply vzduch z motoru)
ObrázekURL=http://img92.imageshack.us/my.php?image=11822005041417015853zf1.jpg]Obrázek[/URL]

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


13.12.06, 15:27
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 322
Příspěvek 
Mě se líbí ta verze s K&N ale ještě bych k tomu přidal nějakej přívod vzduchu

_________________
Škoda favorit 136LS 50kw - prodáno
Citroen saxo VTS 1,6 16v 88kw+ 900kg Schořelo :(
Audi A4 B5 1,8T :)


13.12.06, 19:39
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Ritchma píše:
Mě se líbí ta verze s K&N ale ještě bych k tomu přidal nějakej přívod vzduchu


tak to je sice dobry ale stoji 2500 Kč a to se mi zda za filtr dost a docela by mě zajímalo jak se udělá ta zelená trubka aby se to veslo pod kapotu a nestalo to 2000 Kč

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


13.12.06, 20:26
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Ondras83 píše:
Ritchma píše:
Mě se líbí ta verze s K&N ale ještě bych k tomu přidal nějakej přívod vzduchu


tak to je sice dobry ale stoji 2500 Kč a to se mi zda za filtr dost a docela by mě zajímalo jak se udělá ta zelená trubka aby se to veslo pod kapotu a nestalo to 2000 Kč


plech a vagon oříšků (sou dobrý na nervy) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


13.12.06, 20:32
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 322
Příspěvek 
Ondras83 píše:
Ritchma píše:
Mě se líbí ta verze s K&N ale ještě bych k tomu přidal nějakej přívod vzduchu


tak to je sice dobry ale stoji 2500 Kč a to se mi zda za filtr dost a docela by mě zajímalo jak se udělá ta zelená trubka aby se to veslo pod kapotu a nestalo to 2000 Kč


Ta trubka neni nějak moc vysoká, ten airbox je pomalu vyšší a ne nestojí to dva tisíce a ta zelená trubka já bych ji nedělal, já bych jí koupil - http://www.ellri.cz/ceniky/katalog/favo ... trubi1.jpg mají u toho cenovku 699kč

Zase se v tom tak nevyznám. Teoreticky by se ideálně mělo zachovat délka toho sání, ne? Někde sem čet že by právě filtr jako takovej měl bejt na stejnym místě jako originál, tohle sání to ale zrovna moc nesplňuje, ne?

_________________
Škoda favorit 136LS 50kw - prodáno
Citroen saxo VTS 1,6 16v 88kw+ 900kg Schořelo :(
Audi A4 B5 1,8T :)


13.12.06, 22:32
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 322
Příspěvek 
Jinak to K&Nko se dá sehnat za dva litry. Na to že pak už se dodělá jenom odstínění a přívod vzduchu a že to už vlastně stojí pár kaček je to dobrá cena. Já dal 3000kč za sání, 1300kč za filtr, musel sem kvůli tomu sehnat meněí baterku aby tam bylo místo, musela se převrtat nádržka od servooleje, udělat díra do příčky mezi světlama. No a celkově to vyšlo asi na šest tisíc :wink: takže dva tisíce je minimum a na jaře ho tam prsknu :D

_________________
Škoda favorit 136LS 50kw - prodáno
Citroen saxo VTS 1,6 16v 88kw+ 900kg Schořelo :(
Audi A4 B5 1,8T :)


13.12.06, 22:40
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 675
Bydliště: Kyšice
Příspěvek 
Ritchma píše:
Ondras83 píše:
Ritchma píše:
Mě se líbí ta verze s K&N ale ještě bych k tomu přidal nějakej přívod vzduchu


tak to je sice dobry ale stoji 2500 Kč a to se mi zda za filtr dost a docela by mě zajímalo jak se udělá ta zelená trubka aby se to veslo pod kapotu a nestalo to 2000 Kč


Ta trubka neni nějak moc vysoká, ten airbox je pomalu vyšší a ne nestojí to dva tisíce a ta zelená trubka já bych ji nedělal, já bych jí koupil - http://www.ellri.cz/ceniky/katalog/favo ... trubi1.jpg mají u toho cenovku 699kč

Zase se v tom tak nevyznám. Teoreticky by se ideálně mělo zachovat délka toho sání, ne? Někde sem čet že by právě filtr jako takovej měl bejt na stejnym místě jako originál, tohle sání to ale zrovna moc nesplňuje, ne?


Tahle trubka je fakt pěkná, začínám přemejšlet taky o nějakým "customize", akorát jestli jde ta trubka nasadit na karbec i opačně... :roll:

_________________
Škoda "Julia alias Černá" 120L 89´ R.I.P.
http://www.youtube.com/watch?v=VYLFkT5jMZI


14.12.06, 01:13
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Ritchma píše:
Ondras83 píše:
Ritchma píše:
Mě se líbí ta verze s K&N ale ještě bych k tomu přidal nějakej přívod vzduchu


tak to je sice dobry ale stoji 2500 Kč a to se mi zda za filtr dost a docela by mě zajímalo jak se udělá ta zelená trubka aby se to veslo pod kapotu a nestalo to 2000 Kč


Ta trubka neni nějak moc vysoká, ten airbox je pomalu vyšší a ne nestojí to dva tisíce a ta zelená trubka já bych ji nedělal, já bych jí koupil - http://www.ellri.cz/ceniky/katalog/favo ... trubi1.jpg mají u toho cenovku 699kč

Zase se v tom tak nevyznám. Teoreticky by se ideálně mělo zachovat délka toho sání, ne? Někde sem čet že by právě filtr jako takovej měl bejt na stejnym místě jako originál, tohle sání to ale zrovna moc nesplňuje, ne?



tak za tohle ti opravdu dekuji protoze neco takoveho jsem shanel opravdu dlouho a ta cena je taky dost dobra a pak se to pod tou kapotou nejak dodělá (přívod a taky odstínění) fakt díky moc ale ellri me nenapadl diiiik :lol:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


14.12.06, 14:44
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 322
Příspěvek 
To sem rád že sem tady taky někomu pomoh :D

_________________
Škoda favorit 136LS 50kw - prodáno
Citroen saxo VTS 1,6 16v 88kw+ 900kg Schořelo :(
Audi A4 B5 1,8T :)


14.12.06, 20:02
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Neviem, ľudia, ja som voči tunningu sania nejako skeptický. Mne sa zdá potenciálny prínos minimálny...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


14.12.06, 20:54
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 322
Příspěvek 
ferrari píše:
Neviem, ľudia, ja som voči tunningu sania nejako skeptický. Mne sa zdá potenciálny prínos minimálny...


Tak to si vůbec nemyslim. Viděl sem třeba graf z brzdy identickýho saxa jako mam já, naprosto sériový. První graf byl sériovky druhej graf byl s upravenym sánim - trubka, plastovej velkej náhubek a dobrej přívod studenýho vzduchu. Rozdíl byl asi 5,2ps a to už je hodně daleko od odchylky na brzdě. Nechal si to dělat normální člověk, nic nenabízel, nic neprodával a to měření se dělalo chvíli po sobě :D
Je to něco za něco, originál vložka se třeba tak moc nešpiní, ale filtr jo, protože tam jde vzduch přímo z masky. Ale i když je filtr zasranej jak jetel, zevnitř je sání čistý, K&N umí :D

_________________
Škoda favorit 136LS 50kw - prodáno
Citroen saxo VTS 1,6 16v 88kw+ 900kg Schořelo :(
Audi A4 B5 1,8T :)


14.12.06, 22:07
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 675
Bydliště: Kyšice
Příspěvek 
Ritchma píše:
ferrari píše:
Neviem, ľudia, ja som voči tunningu sania nejako skeptický. Mne sa zdá potenciálny prínos minimálny...


Tak to si vůbec nemyslim. Viděl sem třeba graf z brzdy identickýho saxa jako mam já, naprosto sériový. První graf byl sériovky druhej graf byl s upravenym sánim - trubka, plastovej velkej náhubek a dobrej přívod studenýho vzduchu. Rozdíl byl asi 5,2ps a to už je hodně daleko od odchylky na brzdě. Nechal si to dělat normální člověk, nic nenabízel, nic neprodával a to měření se dělalo chvíli po sobě :D
Je to něco za něco, originál vložka se třeba tak moc nešpiní, ale filtr jo, protože tam jde vzduch přímo z masky. Ale i když je filtr zasranej jak jetel, zevnitř je sání čistý, K&N umí :D


Jj, někde na NETu jsem četl srovnávací testy několika filtrů a K&N prostě přínos je, což dokazuje i automobilový sport; navíc nikdo neříká, že jedna úprava radikálně změní výkon motoru, ale víc modifikací dohromady určitě znát bude... :wink:

_________________
Škoda "Julia alias Černá" 120L 89´ R.I.P.
http://www.youtube.com/watch?v=VYLFkT5jMZI


14.12.06, 22:14
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz