Autor |
Zpráva |
Martas
Příspěvky: 159 Bydliště: Blansko
|
Regulátor napětí na felde 1.9d
Nemáte náhodou někdo zkušenost s výměnou regulátoru přímo na autě dieslové feldě. jde mě o to jestli to vůbec jde udělat na autě nebo ten altík musím vydělat.
|
13.2.09, 17:50 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
asi vyndat, bude mit servo, ale to nevadí, myslim, že je altik nahoře...musíš ho asi vyndat
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
13.2.09, 18:02 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
to bude mít boscháckej altík takže vyndat
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
13.2.09, 18:10 |
|
|
Martas
Příspěvky: 159 Bydliště: Blansko
|
Ondras83 píše: asi vyndat, bude mit servo, ale to nevadí, myslim, že je altik nahoře...musíš ho asi vyndat
To mě čeká krásné dopoledne.
|
13.2.09, 18:13 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
to jo čtrnáctku očkový potřebuješ na¨ kladku shodíš řemen a pak zábava a je to venku a jakou máš závadu proč regler miloš
|
13.2.09, 20:39 |
|
|
Martas
Příspěvky: 159 Bydliště: Blansko
|
slovacek.milos píše: to jo čtrnáctku očkový potřebuješ na¨ kladku shodíš řemen a pak zábava a je to venku a jakou máš závadu proč regler miloš
Nedobijí, tak potřebuju vyměnit regulátor. Vím že to nemusí být ono že tam muže být špatnej diodovej můstek ale zkusím to. Takových alternátoru jsem se navydělával ale tato felfa je po bouračce a to nebude jen tak to s toho monoibloku dostat ven.
|
14.2.09, 08:03 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
se mrkni jestli to nepřehodíš jen tak,
sděláš ten plast a vidíš na relátko,
nikdy jsem to nedělal ale myslím že by to šlo bez demontáže altíku,
nposledy jsem dělal rencka a v pohodě zespodu altík byl valeo, shodil jsem plastvý kryt a regulátor byl skoro jak na fáčku
kdysi na 106 peugeot tam jsem ho polámal že musíš prve zatlačit uhlíky a pak ven legler , součástí regulátou je i kryt kolektoru a zaj jsem ho tahal tak se zlomil miloš
|
14.2.09, 14:01 |
|
|
Martas
Příspěvky: 159 Bydliště: Blansko
|
slovacek.milos píše: se mrkni jestli to nepřehodíš jen tak,
sděláš ten plast a vidíš na relátko,
nikdy jsem to nedělal ale myslím že by to šlo bez demontáže altíku,
nposledy jsem dělal rencka a v pohodě zespodu altík byl valeo, shodil jsem plastvý kryt a regulátor byl skoro jak na fáčku
kdysi na 106 peugeot tam jsem ho polámal že musíš prve zatlačit uhlíky a pak ven legler , součástí regulátou je i kryt kolektoru a zaj jsem ho tahal tak se zlomil miloš
Byl jsem se na to dívat a je lepší ho vydělat. Na tým autě to bude rasovina.
|
14.2.09, 14:54 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
U feldy diesla nevím, ale Bosch altíky jsou docela brutal. Jednou jsem opravoval na Patrolu a prácička na celý den. Hezkou zábavu.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
14.2.09, 19:06 |
|
|
Martas
Příspěvky: 159 Bydliště: Blansko
|
Regulátor udělanej ale pro všechny co to budou dělat tak jedině to udělat na autě. vytáhnout altík znamena vytáhnout servo čerpadlo a možná i pumpu a pak to nějak vysmékat ven. Na autě to jde a je to celkem v poho. 20min a byt vyměněnej.
|
16.2.09, 16:51 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Martas píše: Regulátor udělanej ale pro všechny co to budou dělat tak jedině to udělat na autě. vytáhnout altík znamena vytáhnout servo čerpadlo a možná i pumpu a pak to nějak vysmékat ven. Na autě to jde a je to celkem v poho. 20min a byt vyměněnej.
a jak jsi tam šel normálka nebo zespodu a kolik stál ten regulátor miloš
|
16.2.09, 20:04 |
|
|
Martas
Příspěvky: 159 Bydliště: Blansko
|
slovacek.milos píše: Martas píše: Regulátor udělanej ale pro všechny co to budou dělat tak jedině to udělat na autě. vytáhnout altík znamena vytáhnout servo čerpadlo a možná i pumpu a pak to nějak vysmékat ven. Na autě to jde a je to celkem v poho. 20min a byt vyměněnej. a jak jsi tam šel normálka nebo zespodu a kolik stál ten regulátor miloš
Ja jsem ho chtěl prvně vytahnout ale brzo jsem zjistil ze to jen tak nepujde. tak když jsem to měl povolenej tak jsem ho otočil regulatorem k napínací kladce a dělal jsem to tam. Kdybych to věděl tak jsem to udělal přímo, je tam dost místa a bylo by to rychlejší. Musí se dělat ze spodu protože z hora zavazí čerpadlo a není tam moc dobře vidět. Regulátor stal od febička 650 Kč v nákupce. MO 1053 Kč
|
17.2.09, 16:50 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Martas píše: slovacek.milos píše: Martas píše: Regulátor udělanej ale pro všechny co to budou dělat tak jedině to udělat na autě. vytáhnout altík znamena vytáhnout servo čerpadlo a možná i pumpu a pak to nějak vysmékat ven. Na autě to jde a je to celkem v poho. 20min a byt vyměněnej. a jak jsi tam šel normálka nebo zespodu a kolik stál ten regulátor miloš Ja jsem ho chtěl prvně vytahnout ale brzo jsem zjistil ze to jen tak nepujde. tak když jsem to měl povolenej tak jsem ho otočil regulatorem k napínací kladce a dělal jsem to tam. Kdybych to věděl tak jsem to udělal přímo, je tam dost místa a bylo by to rychlejší. Musí se dělat ze spodu protože z hora zavazí čerpadlo a není tam moc dobře vidět. Regulátor stal od febička 650 Kč v nákupce. MO 1053 Kč a dobíjí to?
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
17.2.09, 20:53 |
|
|
Martas
Příspěvky: 159 Bydliště: Blansko
|
škodař píše: Martas píše: slovacek.milos píše: Martas píše: Regulátor udělanej ale pro všechny co to budou dělat tak jedině to udělat na autě. vytáhnout altík znamena vytáhnout servo čerpadlo a možná i pumpu a pak to nějak vysmékat ven. Na autě to jde a je to celkem v poho. 20min a byt vyměněnej. a jak jsi tam šel normálka nebo zespodu a kolik stál ten regulátor miloš Ja jsem ho chtěl prvně vytahnout ale brzo jsem zjistil ze to jen tak nepujde. tak když jsem to měl povolenej tak jsem ho otočil regulatorem k napínací kladce a dělal jsem to tam. Kdybych to věděl tak jsem to udělal přímo, je tam dost místa a bylo by to rychlejší. Musí se dělat ze spodu protože z hora zavazí čerpadlo a není tam moc dobře vidět. Regulátor stal od febička 650 Kč v nákupce. MO 1053 Kč a dobíjí to?
Samozřejmě
|
18.2.09, 16:30 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|