Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 05:32



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
 Regulátor napětí na felde 1.9d 
Autor Zpráva

Příspěvky: 159
Bydliště: Blansko
Příspěvek Regulátor napětí na felde 1.9d
Nemáte náhodou někdo zkušenost s výměnou regulátoru přímo na autě dieslové feldě. jde mě o to jestli to vůbec jde udělat na autě nebo ten altík musím vydělat.


13.2.09, 17:50
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
asi vyndat, bude mit servo, ale to nevadí, myslim, že je altik nahoře...musíš ho asi vyndat :roll:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


13.2.09, 18:02
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
to bude mít boscháckej altík takže vyndat

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


13.2.09, 18:10
Profil ICQ

Příspěvky: 159
Bydliště: Blansko
Příspěvek 
Ondras83 píše:
asi vyndat, bude mit servo, ale to nevadí, myslim, že je altik nahoře...musíš ho asi vyndat :roll:

To mě čeká krásné dopoledne. :sick:


13.2.09, 18:13
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
to jo čtrnáctku očkový potřebuješ na¨ kladku shodíš řemen a pak zábava a je to venku a jakou máš závadu proč regler miloš


13.2.09, 20:39
Profil

Příspěvky: 159
Bydliště: Blansko
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
to jo čtrnáctku očkový potřebuješ na¨ kladku shodíš řemen a pak zábava a je to venku a jakou máš závadu proč regler miloš


Nedobijí, tak potřebuju vyměnit regulátor. Vím že to nemusí být ono že tam muže být špatnej diodovej můstek ale zkusím to. Takových alternátoru jsem se navydělával ale tato felfa je po bouračce a to nebude jen tak to s toho monoibloku dostat ven.


14.2.09, 08:03
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
se mrkni jestli to nepřehodíš jen tak,

sděláš ten plast a vidíš na relátko,

nikdy jsem to nedělal ale myslím že by to šlo bez demontáže altíku,

nposledy jsem dělal rencka a v pohodě zespodu altík byl valeo, shodil jsem plastvý kryt a regulátor byl skoro jak na fáčku

kdysi na 106 peugeot tam jsem ho polámal že musíš prve zatlačit uhlíky a pak ven legler , součástí regulátou je i kryt kolektoru a zaj jsem ho tahal tak se zlomil miloš


14.2.09, 14:01
Profil

Příspěvky: 159
Bydliště: Blansko
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
se mrkni jestli to nepřehodíš jen tak,

sděláš ten plast a vidíš na relátko,

nikdy jsem to nedělal ale myslím že by to šlo bez demontáže altíku,

nposledy jsem dělal rencka a v pohodě zespodu altík byl valeo, shodil jsem plastvý kryt a regulátor byl skoro jak na fáčku

kdysi na 106 peugeot tam jsem ho polámal že musíš prve zatlačit uhlíky a pak ven legler , součástí regulátou je i kryt kolektoru a zaj jsem ho tahal tak se zlomil miloš


Byl jsem se na to dívat a je lepší ho vydělat. Na tým autě to bude rasovina.


14.2.09, 14:54
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
U feldy diesla nevím, ale Bosch altíky jsou docela brutal. Jednou jsem opravoval na Patrolu a prácička na celý den. Hezkou zábavu. :)

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


14.2.09, 19:06
Profil

Příspěvky: 159
Bydliště: Blansko
Příspěvek 
Regulátor udělanej ale pro všechny co to budou dělat tak jedině to udělat na autě. vytáhnout altík znamena vytáhnout servo čerpadlo a možná i pumpu a pak to nějak vysmékat ven. Na autě to jde a je to celkem v poho. 20min a byt vyměněnej.


16.2.09, 16:51
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Martas píše:
Regulátor udělanej ale pro všechny co to budou dělat tak jedině to udělat na autě. vytáhnout altík znamena vytáhnout servo čerpadlo a možná i pumpu a pak to nějak vysmékat ven. Na autě to jde a je to celkem v poho. 20min a byt vyměněnej.


a jak jsi tam šel normálka nebo zespodu a kolik stál ten regulátor miloš


16.2.09, 20:04
Profil

Příspěvky: 159
Bydliště: Blansko
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
Martas píše:
Regulátor udělanej ale pro všechny co to budou dělat tak jedině to udělat na autě. vytáhnout altík znamena vytáhnout servo čerpadlo a možná i pumpu a pak to nějak vysmékat ven. Na autě to jde a je to celkem v poho. 20min a byt vyměněnej.


a jak jsi tam šel normálka nebo zespodu a kolik stál ten regulátor miloš


Ja jsem ho chtěl prvně vytahnout ale brzo jsem zjistil ze to jen tak nepujde. tak když jsem to měl povolenej tak jsem ho otočil regulatorem k napínací kladce a dělal jsem to tam. Kdybych to věděl tak jsem to udělal přímo, je tam dost místa a bylo by to rychlejší. Musí se dělat ze spodu protože z hora zavazí čerpadlo a není tam moc dobře vidět. Regulátor stal od febička 650 Kč v nákupce. MO 1053 Kč


17.2.09, 16:50
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Martas píše:
slovacek.milos píše:
Martas píše:
Regulátor udělanej ale pro všechny co to budou dělat tak jedině to udělat na autě. vytáhnout altík znamena vytáhnout servo čerpadlo a možná i pumpu a pak to nějak vysmékat ven. Na autě to jde a je to celkem v poho. 20min a byt vyměněnej.


a jak jsi tam šel normálka nebo zespodu a kolik stál ten regulátor miloš


Ja jsem ho chtěl prvně vytahnout ale brzo jsem zjistil ze to jen tak nepujde. tak když jsem to měl povolenej tak jsem ho otočil regulatorem k napínací kladce a dělal jsem to tam. Kdybych to věděl tak jsem to udělal přímo, je tam dost místa a bylo by to rychlejší. Musí se dělat ze spodu protože z hora zavazí čerpadlo a není tam moc dobře vidět. Regulátor stal od febička 650 Kč v nákupce. MO 1053 Kč
a dobíjí to?

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


17.2.09, 20:53
Profil ICQ

Příspěvky: 159
Bydliště: Blansko
Příspěvek 
škodař píše:
Martas píše:
slovacek.milos píše:
Martas píše:
Regulátor udělanej ale pro všechny co to budou dělat tak jedině to udělat na autě. vytáhnout altík znamena vytáhnout servo čerpadlo a možná i pumpu a pak to nějak vysmékat ven. Na autě to jde a je to celkem v poho. 20min a byt vyměněnej.


a jak jsi tam šel normálka nebo zespodu a kolik stál ten regulátor miloš


Ja jsem ho chtěl prvně vytahnout ale brzo jsem zjistil ze to jen tak nepujde. tak když jsem to měl povolenej tak jsem ho otočil regulatorem k napínací kladce a dělal jsem to tam. Kdybych to věděl tak jsem to udělal přímo, je tam dost místa a bylo by to rychlejší. Musí se dělat ze spodu protože z hora zavazí čerpadlo a není tam moc dobře vidět. Regulátor stal od febička 650 Kč v nákupce. MO 1053 Kč
a dobíjí to?


Samozřejmě


18.2.09, 16:30
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 14 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz