Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 17:02



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
 Nemužu nastartovat 
Autor Zpráva

Příspěvky: 2
Bydliště: Plzen Křimice
Příspěvek Nemužu nastartovat
Mam mensi problem.Ze dne na den mi prestalo startovat auto.Vubec nevim co s tim je. Kdyz otočim klíčkem slysim jak civka zacvakne a kdyz pustim klicek taz se vrati. Nekdy se starter se zacne tocit ale pomalu na otackomeru mi to ukazuje tak 1000-1500ot. Nekdy to neudela vubec nic otocim klickem a nic. a auto nema tendenci vubec chytnou.Chytne jen tyhdy kdyz ho roztlacim. Ale pak zase nenastartuju :)
Mam skodovku 5 mesicu a moc se v tom nevyznam :( Starter sem rozebral zda se byti v poradku, kozna condik (startovaci civka)

_________________
Škoda 120 GLS, r. v. 1984


15.12.06, 14:44
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Jestli se zdaj uhliky v starteru OK, muze bejt slehnuty vinuti , spinac ve starteru spatny ...
Kdyz to pri roztlaceni chytne, je to starter :D nebo by to teda mohla byt jeste hodne spatna baterka :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


15.12.06, 14:51
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 2
Bydliště: Plzen Křimice
Příspěvek 
Uhliky sou v pohode. o tom vynuti mi rikal kamos je to mozne. jo a baterka je nova

_________________
Škoda 120 GLS, r. v. 1984


15.12.06, 15:28
Profil ICQ

Příspěvky: 19
Příspěvek 
Ahoj, buď ta baterka může být vybitá (zkus rozsvítit světla a zastartovat, pokud zhasnou, nabij baterku), nebo taky někde může být přechodový odpor. Zkontroluj, jestli nejsou zaoxidované kontakty nebo svorky akumulátoru (ta styčná plocha) a jestli jsou dobře dotažené ty matice na startéru, co pod nimi jsou oka kabelů od akumulátoru. Totéž zemnící pásek akumulátoru a motoru.
Zaky


15.12.06, 16:16
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
Smoker87 píše:
Uhliky sou v pohode. o tom vynuti mi rikal kamos je to mozne. jo a baterka je nova

To, že je baterka nová, neznamená, že bola aj nabitá... Oni ju síce skladujú nabitú, ale určite sa im v sklade medzičasom do určitej mieri vybije.

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


15.12.06, 16:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
1. prever tú baterku (skús ju napr. prehodiť do iného auta)
2. ako už bolo spomínané chcekni prechodové odpory - jednak kontakty na baterke, aj kostriaci medený páš medzi priečkou motora a motorom - je zhruba pod alternátorom
3. pOtom už asi iba štartér - otázka je, aké otáčky to vyvinie pri štartovaní. Pravdepodobne to alebu de chyba štartéra

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


15.12.06, 17:13
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
To by taky mohla bejt spínací skřňka... U Rapida se mi stalo totéž. Když chtěl člověk nastartovat, tak otáčkoměr vyletěl a startér ani prd. Ona je totiž ta spínačka z výroby vypatlaná vazelínou a po čase se ta vazelína holt rozmaže i po kontaktech, a pak je zle. Celá ta elektrika spínací skříňky stojí asi 200Kč

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


16.12.06, 10:18
Profil

Příspěvky: 2
Bydliště: Poprad
Příspěvek 
Ja mám vcelku podobný problém. Moja Š 120 nenaštartuje, baterka je pritom nabitá, štartér točí v pohode. Možno na 10. pokus motor naskočí na cca 1-2 s, potom zhasne. Po ďalších 10 pokusoch naskočí na 1 s, a potom už vôbec nič. Pomôže len roztiahnutie, motor naskočí beží super nezhasne ani pri odhadom 400-500 ot/min. Po vypnutí zapaľovania motor ide v pohode naštartovať na 1 pokus, resp. ráno na 2-3 pokus. Ale po cca 3,4 dňoch resp týždni sa situácia opakuje. Auto sa zatne a nič. Myslel som na vodu v motore, ale asi to nebude...


18.12.06, 14:34
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Novák53 píše:
Ja mám vcelku podobný problém. Moja Š 120 nenaštartuje, baterka je pritom nabitá, štartér točí v pohode. Možno na 10. pokus motor naskočí na cca 1-2 s, potom zhasne. Po ďalších 10 pokusoch naskočí na 1 s, a potom už vôbec nič. Pomôže len roztiahnutie, motor naskočí beží super nezhasne ani pri odhadom 400-500 ot/min. Po vypnutí zapaľovania motor ide v pohode naštartovať na 1 pokus, resp. ráno na 2-3 pokus. Ale po cca 3,4 dňoch resp týždni sa situácia opakuje. Auto sa zatne a nič. Myslel som na vodu v motore, ale asi to nebude...


A kdyz chces jet po tech rekneme 3 dnech, napumpujes rucne benzin pumpickou??? Myslim ze ti pada benzin, to je vicemene normalni, ikdyz teda 3 dny je docela malo, melo by to vydrzet tak 5 dni :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


18.12.06, 14:44
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 2
Bydliště: Poprad
Příspěvek 
Samozrejme benzín po tom týždni načerpem, trvá to trochu dlhšie, len z karburátora ide stále rovnaký zvuk, je cítiť benzín takže by to malo byť v poriadku.
Mám podozrenie na membránu v čerpadle, skúsim ho rozobrať. Nie je s tým nejaký problém?
Čo sa týka zapaľovania, nemôže byť chyba niekde v zapaľovaní?
Ďakujem za odpoveď


18.12.06, 14:58
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Vymenit membranu v pumpe neni tezky. Je lepci celou pumpu vyndat, tady nastava ten problem, ze pokud sou stare benzinove hadice, musi se s tim opatrne :) Pak staci odsroubovat ty maly sroubky ... a vyndat membranu.
Pak se nekdy musi pri montazi pumpy na motor pootacet klikou, aby se pootocila vacka a nekladlo to odpor. Tot vse.

Nenapada me nic s eletrikou kdyz to jinak jede.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


18.12.06, 15:08
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
I když to jinak jede, tak můžou být špatný svíčky, kabely, kontakt v rozdělovači nebo kondenzátor a dává to slabší jistru. Mrkni na ten kontakt, jestli tam není pecka, případně vyměň nebo obruš pilníkem a nastav odtrh (myslím 0,4). Jestli máš doma jinej kondenzátor, tak ho taky zkus vyměnit. Koukni na svíčky, jestli nejsou špatný. Potom, jestli máš dobrej předstih a jestli ti náhodou nevisí ventily. No je toho spousta, tak zkoumej.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


18.12.06, 15:15
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 819
Bydliště: jih vysočiny
Příspěvek Re: Nemužu nastartovat
Smoker87 píše:
Mam mensi problem.Ze dne na den mi prestalo startovat auto.Vubec nevim co s tim je. Kdyz otočim klíčkem slysim jak civka zacvakne a kdyz pustim klicek taz se vrati. Nekdy se starter se zacne tocit ale pomalu na otackomeru mi to ukazuje tak 1000-1500ot. Nekdy to neudela vubec nic otocim klickem a nic. a auto nema tendenci vubec chytnou.Chytne jen tyhdy kdyz ho roztlacim. Ale pak zase nenastartuju :)
Mam skodovku 5 mesicu a moc se v tom nevyznam :( Starter sem rozebral zda se byti v poradku, kozna condik (startovaci civka)


Prohlédni dráty od baterky ke startéru.Odpojit,vyčistit,zkontrolovat zda oka na drátech jsou pevně spojená.čus

_________________
A máš kostru? - ,,asi jo"


21.12.06, 23:09
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 13 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz