|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Smoker87
Příspěvky: 2 Bydliště: Plzen Křimice
|
Nemužu nastartovat
Mam mensi problem.Ze dne na den mi prestalo startovat auto.Vubec nevim co s tim je. Kdyz otočim klíčkem slysim jak civka zacvakne a kdyz pustim klicek taz se vrati. Nekdy se starter se zacne tocit ale pomalu na otackomeru mi to ukazuje tak 1000-1500ot. Nekdy to neudela vubec nic otocim klickem a nic. a auto nema tendenci vubec chytnou.Chytne jen tyhdy kdyz ho roztlacim. Ale pak zase nenastartuju
Mam skodovku 5 mesicu a moc se v tom nevyznam Starter sem rozebral zda se byti v poradku, kozna condik (startovaci civka)
_________________ Škoda 120 GLS, r. v. 1984
|
15.12.06, 14:44 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Jestli se zdaj uhliky v starteru OK, muze bejt slehnuty vinuti , spinac ve starteru spatny ...
Kdyz to pri roztlaceni chytne, je to starter nebo by to teda mohla byt jeste hodne spatna baterka
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
15.12.06, 14:51 |
|
|
Smoker87
Příspěvky: 2 Bydliště: Plzen Křimice
|
Uhliky sou v pohode. o tom vynuti mi rikal kamos je to mozne. jo a baterka je nova
_________________ Škoda 120 GLS, r. v. 1984
|
15.12.06, 15:28 |
|
|
Zaky
Příspěvky: 19
|
Ahoj, buď ta baterka může být vybitá (zkus rozsvítit světla a zastartovat, pokud zhasnou, nabij baterku), nebo taky někde může být přechodový odpor. Zkontroluj, jestli nejsou zaoxidované kontakty nebo svorky akumulátoru (ta styčná plocha) a jestli jsou dobře dotažené ty matice na startéru, co pod nimi jsou oka kabelů od akumulátoru. Totéž zemnící pásek akumulátoru a motoru.
Zaky
|
15.12.06, 16:16 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
Smoker87 píše: Uhliky sou v pohode. o tom vynuti mi rikal kamos je to mozne. jo a baterka je nova
To, že je baterka nová, neznamená, že bola aj nabitá... Oni ju síce skladujú nabitú, ale určite sa im v sklade medzičasom do určitej mieri vybije.
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
15.12.06, 16:27 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
1. prever tú baterku (skús ju napr. prehodiť do iného auta)
2. ako už bolo spomínané chcekni prechodové odpory - jednak kontakty na baterke, aj kostriaci medený páš medzi priečkou motora a motorom - je zhruba pod alternátorom
3. pOtom už asi iba štartér - otázka je, aké otáčky to vyvinie pri štartovaní. Pravdepodobne to alebu de chyba štartéra
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
15.12.06, 17:13 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
To by taky mohla bejt spínací skřňka... U Rapida se mi stalo totéž. Když chtěl člověk nastartovat, tak otáčkoměr vyletěl a startér ani prd. Ona je totiž ta spínačka z výroby vypatlaná vazelínou a po čase se ta vazelína holt rozmaže i po kontaktech, a pak je zle. Celá ta elektrika spínací skříňky stojí asi 200Kč
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
16.12.06, 10:18 |
|
|
Novák53
Příspěvky: 2 Bydliště: Poprad
|
Ja mám vcelku podobný problém. Moja Š 120 nenaštartuje, baterka je pritom nabitá, štartér točí v pohode. Možno na 10. pokus motor naskočí na cca 1-2 s, potom zhasne. Po ďalších 10 pokusoch naskočí na 1 s, a potom už vôbec nič. Pomôže len roztiahnutie, motor naskočí beží super nezhasne ani pri odhadom 400-500 ot/min. Po vypnutí zapaľovania motor ide v pohode naštartovať na 1 pokus, resp. ráno na 2-3 pokus. Ale po cca 3,4 dňoch resp týždni sa situácia opakuje. Auto sa zatne a nič. Myslel som na vodu v motore, ale asi to nebude...
|
18.12.06, 14:34 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Novák53 píše: Ja mám vcelku podobný problém. Moja Š 120 nenaštartuje, baterka je pritom nabitá, štartér točí v pohode. Možno na 10. pokus motor naskočí na cca 1-2 s, potom zhasne. Po ďalších 10 pokusoch naskočí na 1 s, a potom už vôbec nič. Pomôže len roztiahnutie, motor naskočí beží super nezhasne ani pri odhadom 400-500 ot/min. Po vypnutí zapaľovania motor ide v pohode naštartovať na 1 pokus, resp. ráno na 2-3 pokus. Ale po cca 3,4 dňoch resp týždni sa situácia opakuje. Auto sa zatne a nič. Myslel som na vodu v motore, ale asi to nebude...
A kdyz chces jet po tech rekneme 3 dnech, napumpujes rucne benzin pumpickou??? Myslim ze ti pada benzin, to je vicemene normalni, ikdyz teda 3 dny je docela malo, melo by to vydrzet tak 5 dni
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
18.12.06, 14:44 |
|
|
Novák53
Příspěvky: 2 Bydliště: Poprad
|
Samozrejme benzín po tom týždni načerpem, trvá to trochu dlhšie, len z karburátora ide stále rovnaký zvuk, je cítiť benzín takže by to malo byť v poriadku.
Mám podozrenie na membránu v čerpadle, skúsim ho rozobrať. Nie je s tým nejaký problém?
Čo sa týka zapaľovania, nemôže byť chyba niekde v zapaľovaní?
Ďakujem za odpoveď
|
18.12.06, 14:58 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Vymenit membranu v pumpe neni tezky. Je lepci celou pumpu vyndat, tady nastava ten problem, ze pokud sou stare benzinove hadice, musi se s tim opatrne Pak staci odsroubovat ty maly sroubky ... a vyndat membranu.
Pak se nekdy musi pri montazi pumpy na motor pootacet klikou, aby se pootocila vacka a nekladlo to odpor. Tot vse.
Nenapada me nic s eletrikou kdyz to jinak jede.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
18.12.06, 15:08 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
I když to jinak jede, tak můžou být špatný svíčky, kabely, kontakt v rozdělovači nebo kondenzátor a dává to slabší jistru. Mrkni na ten kontakt, jestli tam není pecka, případně vyměň nebo obruš pilníkem a nastav odtrh (myslím 0,4). Jestli máš doma jinej kondenzátor, tak ho taky zkus vyměnit. Koukni na svíčky, jestli nejsou špatný. Potom, jestli máš dobrej předstih a jestli ti náhodou nevisí ventily. No je toho spousta, tak zkoumej.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
18.12.06, 15:15 |
|
|
vopaje
Příspěvky: 819 Bydliště: jih vysočiny
|
Re: Nemužu nastartovat
Smoker87 píše: Mam mensi problem.Ze dne na den mi prestalo startovat auto.Vubec nevim co s tim je. Kdyz otočim klíčkem slysim jak civka zacvakne a kdyz pustim klicek taz se vrati. Nekdy se starter se zacne tocit ale pomalu na otackomeru mi to ukazuje tak 1000-1500ot. Nekdy to neudela vubec nic otocim klickem a nic. a auto nema tendenci vubec chytnou.Chytne jen tyhdy kdyz ho roztlacim. Ale pak zase nenastartuju Mam skodovku 5 mesicu a moc se v tom nevyznam Starter sem rozebral zda se byti v poradku, kozna condik (startovaci civka)
Prohlédni dráty od baterky ke startéru.Odpojit,vyčistit,zkontrolovat zda oka na drátech jsou pevně spojená.čus
_________________ A máš kostru? - ,,asi jo"
|
21.12.06, 23:09 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|