Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.11.24, 21:18



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Alternátor 42A & 55A 
Autor Zpráva

Příspěvky: 89
Bydliště: Olomouc
Příspěvek Alternátor 42A & 55A
Jaký je v provozu rozdíl mezi alternátorem 42A a alternátorem 55A?


10.3.06, 15:51
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 819
Bydliště: jih vysočiny
Příspěvek 
Ve výkonu.Herbi,v menu,elert. popisuje Jirka Čech dost podrobně alternátor.Mrkni na to třeba ti to pomůže. čus


10.3.06, 21:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 466
Bydliště: Vrchlabí
Příspěvek 
rozdil je jediny - ze 55A je lepsi - dycky je lepsi mit silnejsi altik

_________________
LPG a dlouha spajzka :-D:-D:-D 92, orangee 93


13.3.06, 08:29
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 126
Bydliště: Jaromer
Příspěvek 
myslim, že použití silnějšího altu a slabšího regleru vede k destrukci :-/

_________________
brouk pytlík-všechno znám, všechno vím, všude jsem byl


13.3.06, 17:05
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 192
Bydliště: okolí Prahy
Příspěvek Petr
Jestli mas kontaktni regulator, tak ho zahod a zapomen ze nekdy naky existovaly-za ty leta uz bude mit urcite kontakty totalne v pytli a kdovi jak ti to dobiji. Dej tam elektronicky bezkontaktni-ty se davaly do 120 k 55A alternatorum a muzou jit i ke slabsim(35 a 42A).


13.3.06, 17:23
Profil
Příspěvek 
Jak případně poznam, jakej mam ve 120L alternátor? Ď.


2.4.06, 13:28
Příspěvek 
:cry: Jo. kdyžtak tady je muj e-mail: david.papirnik@seznam.cz


2.4.06, 13:31

Příspěvky: 819
Bydliště: jih vysočiny
Příspěvek 
Aligát píše:
Jak případně poznam, jakej mam ve 120L alternátor? Ď.

Máš to na něm vyražený.


2.4.06, 13:32
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 286
Bydliště: ČR
Příspěvek 
Jenom jedna poznámka, silnější alternátor vám také samozřejmě ubírá více výkonu z motoru...


2.4.06, 21:13
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 192
Bydliště: okolí Prahy
Příspěvek 
Každý aternátor ti z motoru odebírá jen tolik výkonu kolik po něm chce síť(=kolik el. spotřebičů máš v tu chvíli zapnutých). Při stejném odběru el. proudu bude mít alternátor 35 A stejný odběr výkonu motoru jako 55 A. Výhoda 55 A alternátoru je větší výkonová rezerva pro více možných elektrospotřebičů+spolehlivé dobití baterky. Hodí se ti to třeba pro povinné denní svícení :evil: :evil: :evil: od 1/7, přídavné dálkové, mlhovky, event. třeba u tuzingu i nějaká pořádná značková duc-duc bedna ping-pong :D :D :D . Tu by ti 35 A asi nestíhalo krmit, na to musíš mít v autě pořádný Temelín :D ...


3.4.06, 11:21
Profil
Příspěvek 
altik 35 A je na bezny uzivani...potkavacky a vsechno musis mit seriove..42 A uz ti dovoli 1 pridavny svetla a 55A uz ti dovoli dalkace, mhhovky... Proste bohate staci 42 A na obyc. skudku s pridavnejma dalkacema, na vetsi machrovani 55 A, mel sem vsechny 3


3.4.06, 22:02
Příspěvek 
vopaje píše:
Aligát píše:
Jak případně poznam, jakej mam ve 120L alternátor? Ď.

Máš to na něm vyražený.
jsou na nem vyrazena 2 cisla a zatim velke A,nehlede na to ze se ve favu pouzivaly 55 A,a ja mel z feldy 1.9D 70A a uplne v pohode i to lepsi dobijelo kdyz se dele stalo se svetly,ventilatorem a radiem. :wink:


30.4.06, 10:57
Příspěvek 
K těm regulátorům - zaměnit kontaktní regulátor za elektronický výrobce nepovoluje. 55A alternátor používá záporné buzení, ty slabší kladné. Nevím přesně jak to funguje, ale 55A alternátor s kontaktním regulátorem má zcela změněnou proudovou a možná i napěťovou charakteristiku a zkrátka do dělá bordel, jezdil sem takto a po výměně za elektronický se vše zlepšilo.


6.5.06, 18:56
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
cyz píše:
K těm regulátorům - zaměnit kontaktní regulátor za elektronický výrobce nepovoluje. 55A alternátor používá záporné buzení, ty slabší kladné. Nevím přesně jak to funguje, ale 55A alternátor s kontaktním regulátorem má zcela změněnou proudovou a možná i napěťovou charakteristiku a zkrátka do dělá bordel, jezdil sem takto a po výměně za elektronický se vše zlepšilo.


Tak tak. Jednoducho, nemôžeš dať dokopy 55A alternátor a kontaktový regulátor, nemôžeš (neviem to popísať po technickej stránke, ale je to tak)! A naozaj, elektronické regulátory fungujú aj s 35 a 42 A.

A ja som mal 42 A (je to ozaj na alternátore vyrazené), mal som žiarovky 100/90 W, mal som prídavné diaľkové, mal som vcelku výkonné autorádio (iba autorádio, bez zosilovača) a v pohode to šlo...


9.5.06, 20:06
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
ferrari, všetko ti mohlo ísť, ale ak je odber vačší ako je schopný alternátor dodať, tak berie energiu z baterky, niektoré staré ruské autá mali skvelú vec namiesto kontrolky dobíjania, mali ampérmeter ktorý ukazoval kladné aj záporné hodnoty, čiže ak bolo dobíjanie v poriadku ( do baterky tiekol prúd ) ampérmeter ukazoval kladnú hodnotu, ak nie tak ukazoval do mínusu... keby si mal taký ampérmeter pripojený k baterke videl by si akým prúdom je nabíjaná rsp. vybíjaná...


10.5.06, 09:17
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz