Autor |
Zpráva |
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Viky píše: Jiri píše: http://www.youtube.com/watch?v=uPLIm6NzOn4
tak tady je chod zahrateho motoru ..teplota dle diagnostiky cca 40stupnu Co to termocidlo trochu zfalsovat aby to ty lip ECU sedelo?
nevim...spise by to chtelo aby se motor zahrival jak ma....
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
25.2.09, 21:37 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
25.2.09, 23:01 |
|
|
Wlezley
Příspěvky: 160 Bydliště: Plzeň - Košutka
|
gokralik píše: Tohle mi dělalo jen když to bylo video ukazující násilí.
Násilí na trabantu..
_________________ Škoda 120LE (M II) šedivá 1987, motor Felicia BMM 50kw
nedokončená karoserie, brzdy ani motor - čekám na jaro..
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=16078
|
26.2.09, 19:46 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
tak tady je ukazka jak komunikuje trabi s diagnostikou....to teplotni cidlo tam porad skace..potvora..
http://www.youtube.com/watch?v=tFrRDq9Vwcw
http://www.youtube.com/watch?v=N2DOxihkkF4
a tady jeste regulace lambda..teplota motoru sice jen 41 stupnu ale motor bezel dost dlouho je prohrata i klika...atd...
http://www.youtube.com/watch?v=of65QSdc3S0
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
26.2.09, 20:00 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
jeste k te diagnostice...co vim tak hodnyty jako treba doba vstriku se u fava na volnobeh pohybuje kolem 1.5...tady to ma tak 1.2...stejne tak zatizeni motoru..je nizzi...takze jednotka si to dokaze trosku srovnat.....zkousel sem tri jednotky dve verze 40Kw a jednu 50...na tu 50 to jede na ty dve to ma vysoke otacky......
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
26.2.09, 21:42 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
A tady je posledni video...ukazka startu...a celkove chod motoru..uz bez scaneru.... me by se jeste libilo kdyby to prece jen rychleji padalo z otacek....ale...nevim treba v jakem stavu jsou simeringy na klice..a celkove ten motor neni nic exttra...takze to zatim pokladam za vyresene a dodelam druhy motor ktery uz pujde do auta...to bude ta verze s rozdelovacem primo na klice
http://www.youtube.com/watch?v=xmPbMdD9EhY
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
26.2.09, 21:45 |
|
|
Wlezley
Příspěvky: 160 Bydliště: Plzeň - Košutka
|
Jiri píše: A tady je posledni video...ukazka startu...a celkove chod motoru..uz bez scaneru.... me by se jeste libilo kdyby to prece jen rychleji padalo z otacek....ale...nevim treba v jakem stavu jsou simeringy na klice..a celkove ten motor neni nic exttra...takze to zatim pokladam za vyresene a dodelam druhy motor ktery uz pujde do auta...to bude ta verze s rozdelovacem primo na klice http://www.youtube.com/watch?v=xmPbMdD9EhY
Nezmokne ti tam ten rozdělovač? já nevim jak tam ten motor je, jenom mě to napadlo.. já znam trabanta leda z fotek, jednou sem v tom jel jako malej kluk v zadu.. ale jinak nevim..
_________________ Škoda 120LE (M II) šedivá 1987, motor Felicia BMM 50kw
nedokončená karoserie, brzdy ani motor - čekám na jaro..
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=16078
|
27.2.09, 05:57 |
|
|
Wlezley
Příspěvky: 160 Bydliště: Plzeň - Košutka
|
Jestli chceš aby ti to padalo rychle na volnoběh, brzdi to pístem z dachla.. konstrukčně je to složitý vymyslet.. místo svíčky ventil s filtrem a je to, ne? ventil se zavře jakmile bude škrtící klapka zavřená.. blbost, co?
_________________ Škoda 120LE (M II) šedivá 1987, motor Felicia BMM 50kw
nedokončená karoserie, brzdy ani motor - čekám na jaro..
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=16078
|
27.2.09, 06:02 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
rozdelovac bude dole na klice potom...dovnitr se voda nedostane..akorat mam strach pri projizdeni kaluzinama...dale nvim..uvidime....
ty otacky padaji pomalu proto ze bmm neni stavene na dvouvalcovy motor ma daleko mensi odpor i zatizeni dle diagnostiky na volnobeh je mensi..tam by bylo potreba ubrat banzinu pomoci softu v jendotce...a taky doladit polohu klapky vuci servu co ji nastavuje..ta poloha se ted pohybuje jinde nez u puvodniho motoru
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
27.2.09, 21:20 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
co použít tohle ?http://lide.aukro.cz/item569164632_renault_laguna_i_1_8benzin_indukcni_civky.html
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
6.3.09, 20:19 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Sadra17 píše: co použít tohle ?http://lide.aukro.cz/item569164632_renault_laguna_i_1_8benzin_indukcni_civky.html
ale to mu stále nerieši rozdelenie iskry na jednotlivé valce...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
6.3.09, 21:23 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
ja sem to kluci zkousel propojil sem paralelne obe zapalovaci trafa a nejelo to ..pulmetrovej plamen z vyfuku ...ale co strasne zajimave a nevim proc to tak bylo tak ja sem to pak jeste zkousel nechat jen jedno trafo ale pripojit jej primo na valec a nastartovat motor na jeden valec....no a na jeden to slo a na druhej ne..jeden bezel na druhym to strilelo.....nechapu tohle bud je tam nejaky problem v motoru...nevim jaky ale zase tak moc soucastek to nema ... a po opetovnem pripojeni pres rozdelovac motor bezi normalne na vda valce...takze nevim co tam muze byt za problem
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
7.3.09, 18:24 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Zase to trosku ozivim tak premyslim jak ochudit smes u bmm...zvlaste pri studenem motoru...u tepleho motoru uz se to vejde do tolerance lambda.....mam takovy napad kdyz nemuzu ubrat benzit.tak pridame vzduch...a to sice pouzitim pistu o prumeru 75mm na misto puvodnich 72... ..objem motoru vzroste z 600ccm na 640ccm..pro ctyrvalec byto bylo z 1200ccm na 1280...a favo feldy maji pokud vim 1289ccm..takze touhle upravou bych nejen zvetsil objem...v podstade rozdil mez treba 105...a 120....a taky se priblizil skoro presne objemu na ktery je to vstrikovani stavene.....dekuji za nazory..Jirka
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
14.3.09, 20:47 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
ja to trosku ozivim ted zrovna resime ten hall snimac
porad nevim kolik je mista mezi blokem a setrvakem..snimac samotnej ma jen 15mm..nevim jeslti to bude dost dlouhe...modre je na vykresu hrana puvodniho setrvaku....jiak je rozkreslen po uprave..teda odebran z obou stran a zustane vystupek 12.2mm kam prijdou udelat zarezy pro hall
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
25.5.09, 15:21 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
pokial mas motor studeny, jednotka dava viac paliva ako ked je motor zohriaty....ak to chces osidit, tak uprav odpor cidla teploty motoru ako keby mal 90 stup. C
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
25.5.09, 16:33 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|