Autor |
Zpráva |
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
NOVON píše: Vít píše: Víte,99 proc. olejů 10w-40 splňuje normu 500.00,501.01..nebo se do některé tebou uvedené normy strefí..1.4 MPi není žádný výkvět techniky ve všech směrech,tak že bych to s tím olejem tak nedramatizoval;-);-).
Pripájam sa, nie je treba to hrotiť...1,4Mpi je výkonovo poddimenzovaný motor, ktorý vychádza z motora 1000MB...jedine má hydroštely a preto by som už asik 15W-40 nepoužíval...takže akýkoľvek značkový 10W-40, alebo 5W-40...samozrejme nie z Lidlu a z Tesca...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
15.3.09, 15:12 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
bitmap
Příspěvky: 658
|
Vit: ja mam ty nejlepsi zkusenosti s Total Quartz 7000 10W40. 5L stoji nejakejch 700,- a motor i po mnoha desitkach tisic kilometru porad krasne cisty, zadne cerne usady ani blaticko u AC pumpy.
_________________ Škoda Favorit Felicia Fabia Octavia Golf Mondeo Clio - kočkopes.
Whoever lays hands upon me to govern me, is an usurper, a tyrant and I declare him my enemy!
|
15.3.09, 15:19 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
prostitutka a drahé zkoušky, aby se daly stanovit potřebné parametry se dělají asi pro srandu králíkům nebo co ? Jestliže je něco stanoveno, tak je potřeba to dodržovat. Co je za problem se proste podivat, jestli na tý flašce s olejem je nebo není napsaný jendo číslo. To je jak u blbejch todle. Aby nekdo nekomu stanovoval na foru asi podle pocasi a nalady ze nepotrebuje dodrzovat parametry stanovene vyrobcem motoru, to je neuveritelne.,
A to že tam je naspáno 1.4 MPi neznamená, že to je osmiventil ! Nevim kolikrat to je potreba opakovat dokola.
Naposledy upravil Vít dne 15.3.09, 15:23, celkově upraveno 1
|
15.3.09, 15:20 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
bitmap píše: Vit: ja mam ty nejlepsi zkusenosti s Total Quartz 7000 10W40. 5L stoji nejakejch 700,- a motor i po mnoha desitkach tisic kilometru porad krasne cisty, zadne cerne usady ani blaticko u AC pumpy.
no jo, to já věřím, klidně ho i koupím. ale co to udělá s tímhle :
|
15.3.09, 15:22 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Vít píše: A to že tam je naspáno 1.4 MPi neznamená, že to je osmiventil ! Nevim kolikrat to je potreba opakovat dokola.
Tak neviem, no ja si myslím, že 99% populácie myslí pod pojmom 1,4 MPi škodovácky motor, 8 ventilový s výkonom 50,a lebo 44kW (možno sa aj iné verzie robili, neviem)...hej, MPi je vlastne aj 16V/55kW, aj 16V/74 kW; ale nikto to tak neoznačuje...isto nie ten, čo sa pýta, aký olej má použiť...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
15.3.09, 15:25 |
|
|
bitmap
Příspěvky: 658
|
To nevim, vyzkousej a uvidis. Ja ho do motoru zacal davat pote, co mel najeto nejakych 80,000 na buhvi co a nic zvlastniho se nestalo, jen se zevnitr vycistil.
Na povidacky, ze se ti motor po prechodu na lepsi olej zadre uvolnenym karbonem neverim, takze byt to moje auto, bez obav bych ho tam chrstnul ... a kdyby nahodou neco, nahradnich motoru jsou na vrakacich mraky, pripadne ziskas skvelou prilezitost pro stavbu 1.4
_________________ Škoda Favorit Felicia Fabia Octavia Golf Mondeo Clio - kočkopes.
Whoever lays hands upon me to govern me, is an usurper, a tyrant and I declare him my enemy!
|
15.3.09, 15:28 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
ferrari píše: Vít píše: A to že tam je naspáno 1.4 MPi neznamená, že to je osmiventil ! Nevim kolikrat to je potreba opakovat dokola. Tak neviem, no ja si myslím, že 99% populácie myslí pod pojmom 1,4 MPi škodovácky motor, 8 ventilový s výkonom 50,a lebo 44kW (možno sa aj iné verzie robili, neviem)...hej, MPi je vlastne aj 16V/55kW, aj 16V/74 kW; ale nikto to tak neoznačuje...isto nie ten, čo sa pýta, aký olej má použiť...
a jak to víš ? napsané to tam není
|
15.3.09, 15:31 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
bitmap píše: To nevim, vyzkousej a uvidis. Ja ho do motoru zacal davat pote, co mel najeto nejakych 80,000 na buhvi co a nic zvlastniho se nestalo, jen se zevnitr vycistil. Na povidacky, ze se ti motor po prechodu na lepsi olej zadre uvolnenym karbonem neverim, takze byt to moje auto, bez obav bych ho tam chrstnul ... a kdyby nahodou neco, nahradnich motoru jsou na vrakacich mraky, pripadne ziskas skvelou prilezitost pro stavbu 1.4
já mám svůj motor teď zrovna rád tak jak je, úsporný, a přitom i docela slušně výkonný a točivý, nerad bych ho měnil za nějakou sračku z vrakáče, a 1.4 mě moc neláká, to bych radši pořádnou 1.3 , ale to az budu mit favorita jen na hrani a na jezdeni bude spotrebak, proste bych to ted rad zachvoal jak to je a nezkurvil to
najeto mám teď asi 115 tisic nebo kolik, když jsem to koupil bylo tam asi 75 nebo tak nějak, z motoru jsem vypustil ropu a tak už jsem tam nic lepšího nedával, a teď budu muset
|
15.3.09, 15:41 |
|
|
Tesi
Příspěvky: 76
|
olej
Zdravim ja vim ze to neni zadnej zazrak ale me slo o ty hydrostelery protoze sem uz tady mel dotaz na ne a ted resim sem nalil valvoline max life do fabie 10w40 a prave asi bude splnovat normu ale vim ze to dela neplechu s tema hydrostelerama.Na ten olej jezdim ve favošovi a dal jsem to i do seata ale jak sem mel tady ten dotaz ze ze hydrostelery potřebujou vic.tak se na to ptam pač u seata sme je menili a chtelo to potem jinači olej.Ale nejvic me trapi to max life ty přísady pač ne pro každej motor to dopuručujou.To vite chemie je sviňa.Tak mam strach aby to nezačalo klepat.ale blíží se rok takže pude pryč.díky moc za infa
|
16.3.09, 11:01 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
A Tesi, btw, aký olej tam bol doteraz? A ide teda o 1,4 MPi OHV 50 kW?
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
16.3.09, 12:51 |
|
|
Tesi
Příspěvky: 76
|
olej
Jj je to ohv 50kw 1.4 mpi teď je tam ten skurv. maxlife,nakonec sem zjistil že ten olej nema ani jednu normu vw takže....A ještě sem zjistil že u bratrovyho auta vw polo 1.0 vykurvylo motor a katik.Ne to musi ven ten olej z fabie,jediny štěsti že to moc nejezdi...
|
16.3.09, 15:22 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: olej
Tesi píše: Jj je to ohv 50kw 1.4 mpi teď je tam ten skurv. maxlife,nakonec sem zjistil že ten olej nema ani jednu normu vw takže....A ještě sem zjistil že u bratrovyho auta vw polo 1.0 vykurvylo motor a katik.Ne to musi ven ten olej z fabie,jediny štěsti že to moc nejezdi...
To je ale čudné, a sisi istý, že to bolo olejom? Lebo sa mi nezdá, žeby Valvoline oleje boli tak zlé...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
16.3.09, 15:49 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Re: olej
Tesi píše: Jj je to ohv 50kw 1.4 mpi teď je tam ten skurv. maxlife,nakonec sem zjistil že ten olej nema ani jednu normu vw takže....A ještě sem zjistil že u bratrovyho auta vw polo 1.0 vykurvylo motor a katik.Ne to musi ven ten olej z fabie,jediny štěsti že to moc nejezdi...
nejlépe bys měl navštívit autorizovaný servis a zeptat se co tam přímo dávají, nebo to tam nechat udělat, aspoň odpadne starost kam se starým olejem, jinak u nás dávají v servisu castrol
|
16.3.09, 16:09 |
|
|
Tesi
Příspěvky: 76
|
Re: olej
Tj to nejsou špatny ale koukni na todle http://www.harkgroup.cz/valvoline_maxlife_10w_40/ tady ten olej 5w-40 ma specifikace jako nejaka 10w-40 obyčejna proste sem zvolil špatnou třidu oleje.Je zajimavy že ten maxlife ma horší mazací schopnost ja třeba duralblend.A to sem si myslel že zakladovej olej je stejnej že ty přísady tomu ještě přidaj a ono ne...No je to spekulativni s tim polem pač jako jezdilo to na to 40 tis km takže cca dve vymeny a ten motor šel čim dal vic doprdele, katik, začalo to klepat ale zase ten 1.0 moc nevydrží a při jizdnim stylu meho bratra....
|
16.3.09, 16:17 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
TESI: Cože? VALVOLINE MAX LIFE zkurv. motor?Dovol,abych se zasmál,a že nemá normy VW...to už se válím smíchy..
www.olejservis.cz
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
16.3.09, 20:40 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|