Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.11.24, 16:00



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
 LPG predstih 
Autor Zpráva

Příspěvky: 433
Bydliště: Novosedlice(Okr. Teplice)
Příspěvek LPG predstih
Ahoj. mam skodovku LPG s motorem 135 je asi 4000km po GO a KP ma 10,8:1 je na tom zapalovani z Fava a nemam vubec predstavu jak bych mel nastavit predstih.. nechal jsem tam 7° Poradi mi nekdo?


15.3.09, 11:07
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: LPG predstih
Jerry píše:
Ahoj. mam skodovku LPG s motorem 135 je asi 4000km po GO a KP ma 10,8:1 je na tom zapalovani z Fava a nemam vubec predstavu jak bych mel nastavit predstih.. nechal jsem tam 7° Poradi mi nekdo?


záleží na tom či chceš jazdiť aj na benzín, ak iba na LPG tak môžeš nastaviť 10-15° to je v pohode, ak chceš aj na benzín, tak načapuj nejaký 100oktánový a podľa detonácii ho nastav na maximum (odhadom to bude tých 6-10°), a pri takom KP by som na LPG odpojil podtlakovú reguláciu, a tiež záleží na tom akú máš vačku...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


15.3.09, 11:15
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
na lpg tak 5-10, pak individálně

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


16.3.09, 22:01
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
s takovyma tlakama bych zkusil tech 10,vic ne..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


16.3.09, 22:28
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 433
Bydliště: Novosedlice(Okr. Teplice)
Příspěvek 
Vacka je tam zatim bohuzel seriova. nedavno jsem nastavil 10° a nejede to spatne.
Co presneji dela ten podtlak? nemate nekdo nejakej podrobnejsi popis toho LPG? mam Lovato.


17.3.09, 23:26
Profil

Příspěvky: 433
Bydliště: Novosedlice(Okr. Teplice)
Příspěvek 
Jinak v nadrzi se nedrzi nic jinyho nez 100 oktanovy benzin8) Kdyz na nej prepnu, tak motor chyti druhej dech :D


17.3.09, 23:32
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
Je to sice jiné auto,ale taky mám kompres 11:1 a předstih nastavuju na 18 stupňů..Benzín předepsaný výrobcem min.98 a provoz benál i LPG bez problémů..Když tam dám 95 tak klepou ventily.
Jak píšou kluci,seřídit na vysoko-oktanový benál a na plyn by to mělo fičet bezproblémů..

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


18.3.09, 09:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
A jaký předstih byste doporučili mojí sériové 135ce? Svíčky jsem dneska sklepl na 0,6. Budu jezdit pořád na LPG, ale chci, aby to jelo i na benzín. Zatím jsem nechal předstih na volnoběh 10°, ale možná by šel více. A taky bych chtěl vědět, jestli mi zvýšení toho předstihu pomůže při studených startech na LPG? Zatím to vypadá tak, že startér musí motorem točit tak 4-10s. :? A přepínání z benzínu na LPG není u karburátoru zas nějaká lahůdka. A ještě jaký má předstih vliv na spotřebu?

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


18.3.09, 13:40
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
nastavení předstihu je moc druhů, nejlépe stroboskopická lampa zjistíš jestli to vůbec jde jestli předstih nelítá +- autobus a nastavíš tu největčí možnou hodnotu co tam pášou při uršitých otáčkách

nebo jezdíš na benál a přidáváš po chlouplách až začnou detonace pak mírně ubereš a to je spravidla ta nejlepší hodnota na LPG

na spotřebu i start vliv má, některé auto jed potřeba poladit hned po startu prostě nastavit rozdělovač kdy bude mít na LPG nejvyšší otáčky to místo si poznačit a udělat nějaký kompromis s oředchozím laděním miloš


19.3.09, 08:03
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Jo, tak předstih mi nelítá skoro vůbec, drží to pěkně na těch 10˚. S tím benzínem to zkusím. Zatím díky.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


19.3.09, 10:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 172
Příspěvek 
Doporučil bych programovatelný zapalko (např. IMFSoft) a na LPG přepínat jinou křivku předstihu než na benzín.


25.3.09, 19:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Jo programovatelny zapalko je nejlepsi reseni, ale ne zrovna zadarmo
Jinak ja mam na plyn danej predstih tak o 20 stupnu vic nez na benzin, na benzin uz to pak ani nestartuje, ale tahne to jak sileny potom, tak kolem 3500 to zacne poradne tahnout a nepolevuje az do nakejch 5000 a klidne de este vejs, da se s tim jezdit po dalnici 150-160 celou cestu za nakejch 10-11 l/100km
Nastavuju to jenom podle citu a toho co de este nastartovat :roll:
komprese kolem 11
svicky NGK BKR6E (tim si nejsem uplne jistej), vzdalenost elektrod kolem 0,8mm

_________________
Rezorit 136L LPG rv 90 vymena za Hnujdai Coupe 2.0 LPG


26.3.09, 08:39
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 12 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz