Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 21.10.24, 08:35



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 146 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Další
 Výkonová diera pri prudšom pridaní plynu 
Autor Zpráva
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
díru v plynu jsem měl taky, ale bylo to tím, že byl motor přechlastanej


16.3.09, 09:47
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 447
Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
Příspěvek 
ferrari píše:
Kukám, že bývaš nie tak ďaleko...neviem, či Ťa niekedy neprídem kuknúť a vyskúšať ten DDSR, bo už ma to ozaj nebaví...ja chcem proste, aby auto ťahalo ihneď po pridaní plynu...a ono je to čím ďalej, tým horšie...aj keď musím povedať, že s týmto T613 je to trochu iné, auto pop pridaní plynu doslaova kucká a v križovatke mátendenciu normálne zdochnúť...ten EDSR120 mal síce problém s prechodom, ale nekuckalo to, iba to po pridaní nerobilo nič...



JAko ten DDSR výkonově je trochu horší než T613, ale je prostě plynulý od spoda až nahoru a má trošku menší spotřebu. Já jsem ted nezaměstnaný takže jaksi nemám na to jezdit za 12l/100 či kdoví kolik.

Zkus zkontrolovat to podávání benzínu. A chce to prostě asi nad tím sednout a zkoušet optimálně osadit...jinak já už nevím.
A asi aji ta vačka bude trochu problém. :roll:

_________________
Škoda 105 (motor 120;136)


16.3.09, 12:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
2 Vít - tak by som aj ja povedal, že to bolo s tým EDSR120...bohatú zmes by potvrdzovalo aj to, že sa dalo celkom dobre jazdiť so studeným motorom aj s vypnutým sýtičom..aj ten prechod bol taký, že som pridal a motor mal akoby problém tú dávku zmesi nejak prehltnúť...totižto s týmto T613 je to trochu iné - doslova to kucká, skáče a pri pokuse o prudší rozjazd to má tendenciu chcípnuť...

2 Dyno - njn, vačka...keby som nebol zažil, že to s týmto osadením a s EDSRom šlo super, hneď by som to prisúdil tej vačke...a to už asi osadením nebude - som tým 170 vzdušníkom hodne pridal 1. komore a diery zostala...ešte skúsim niečo porobiť s akc. pumpou, či to nebude k niečomu...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


16.3.09, 12:46
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Já nevím s tou vačkou, mám 278°/270°, KP cca 10.5, SEDR 130 (200/120, 140/145) a díra v plynu není.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


16.3.09, 14:14
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Šemik píše:
Já nevím s tou vačkou, mám 278°/270°, KP cca 10.5, SEDR 130 (200/120, 140/145) a díra v plynu není.

Njn, veď aj ja si myslím, že špatným osadením by som mal zlé výkonové/spotrebové vlastnosti, nie diery...ale s vačkou sa mi to tiež nezdá...na druhú stranu Tuner2 písal, že s tým mal tiež problém a bolo to touto vačkou...
Inak, na základe čoho si to osadil? Totiž tryska 120 pre 1. komoru mi príde pekne veľa, aj to by mohlo vysbetliť Tvoju vysokú spotrebu...mal som kedysi v Š110LS karbec SEDR120 a na 1. komoru som dal trysku 112 namiesto 108 a ajhľa, spotreba sa zvýšila z 7,5l/100 na 10l/100...a motor šiel tak ťažko, malátne, ale zasa bol omnoho pružnejší (pri 90km/h sa na 4ke auto citeľne viac bralo...potom som tam dal späť trysku 108 a motor opäť krásne ožil...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


16.3.09, 15:55
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Osazení je jako má T#2, až na menší vzdušník 1.komory. Včera jsem s tím laboroval, zkusil jsem dát trysku první komory 115 a motoru se to vůbec, ale vůbec nezamlouvalo.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


16.3.09, 16:01
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
bohatou nebo chudou směs změří na emisích, stojí to asi dvě stovky a hned víš na čem seš, a když budeš mít štěstí, bude ti je měřit někdo, kdo tomu rozumí a poradí ti, že mi jede auto divně jsem věděl, ale když jsem si to nechal změřit, tak jsem věděl proč, několikanásobně překročené CO už na volnoběh, o zvýšených otáčkách nemluvě. Tak tam zajeď a uvidíš


16.3.09, 16:14
Profil ICQ
rejpal

Příspěvky: 18249
Příspěvek 
Vít píše:
bohatou nebo chudou směs změří na emisích


No to těžko, na emisní stanici ti změří leda tak volnoběh a zvýšené otáčky. A to ti je většinou na prd, protože potřebuješ mít dobrou směs hlavně v tahu, to bys musel na válce nebo na motorovou brzdu...


16.3.09, 17:10
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
když toho tam teče moc, tak to vylítne i v tom volnoběhu a ve zvýšených otáčkách, když se dostaneš do limitu, teče toho tam přibližně správně, pak se to musí doladit, ale na ten základ jestli to máš desetkrát bohatší než je normální to stačí a pomůže to


16.3.09, 19:01
Profil ICQ

Příspěvky: 13
Příspěvek na tři válce
ok


Naposledy upravil mikke dne 18.3.09, 15:12, celkově upraveno 1



16.3.09, 21:07
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
fatal píše:
Vít píše:
bohatou nebo chudou směs změří na emisích


No to těžko, na emisní stanici ti změří leda tak volnoběh a zvýšené otáčky. A to ti je většinou na prd, protože potřebuješ mít dobrou směs hlavně v tahu, to bys musel na válce nebo na motorovou brzdu...


Presne, presne, je to k ničomu...voľnobeh uškrtíš a po pridaní plynu ide bohatá...nastavenie by sa malo testovať v celom rozsahu otáčok, ale sa netestuje...a keby to mám 10x bohatšie na voľnobeh, tak ten motor azda ani nejde..

Šemik a čo to znamená, že sa to motoru nepáčilo?

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


18.3.09, 09:28
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: na tři válce
mikke píše:
kluci poraďte. sednu do Fava, bez problémů nastartuju, motor na volnoběh běží jak má ale po chvilce tu dum tu dum tu dum... dum. konec! přestane jít jeden válec a chcípne to, jde to i blbě znovu nastartovat, jen s plynem a někdy to vypadá že to jde jen na dva válce. Problém je ale, jak říkám, jen po zahřátí, startování a následných pár minut volnoběhu je bez problémů.. pak tu dum tu dum :sick:

Sorry, ale si v zlom oddelení, v zlom threade....

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


18.3.09, 09:30
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Ztráta pružnosti, vůbec se mu nechtělo, a blok byl hodně horký.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


18.3.09, 16:54
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Šemik píše:
Ztráta pružnosti, vůbec se mu nechtělo, a blok byl hodně horký.


Čudné...ale, čo už...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


19.3.09, 11:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12490
Příspěvek 
myslim ze gemini bastlil nejaku lambdu do auta, aby sa dala sledovat bohatost. nebol to ziadny zazrak vraj, ale slo aspon odpozorovat ci je to bohate alebo chudobne. ja by so to skusil takto. a hlavne mat celu skalu trysiek a vzdusnikov.

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


Naposledy upravil darklord dne 6.9.10, 04:48, celkově upraveno 1



19.3.09, 19:27
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 146 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Jarda S. a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz