Výkonová diera pri prudšom pridaní plynu
Autor |
Zpráva |
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
díru v plynu jsem měl taky, ale bylo to tím, že byl motor přechlastanej
|
16.3.09, 09:47 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Dyno
Příspěvky: 447 Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
|
ferrari píše: Kukám, že bývaš nie tak ďaleko...neviem, či Ťa niekedy neprídem kuknúť a vyskúšať ten DDSR, bo už ma to ozaj nebaví...ja chcem proste, aby auto ťahalo ihneď po pridaní plynu...a ono je to čím ďalej, tým horšie...aj keď musím povedať, že s týmto T613 je to trochu iné, auto pop pridaní plynu doslaova kucká a v križovatke mátendenciu normálne zdochnúť...ten EDSR120 mal síce problém s prechodom, ale nekuckalo to, iba to po pridaní nerobilo nič...
JAko ten DDSR výkonově je trochu horší než T613, ale je prostě plynulý od spoda až nahoru a má trošku menší spotřebu. Já jsem ted nezaměstnaný takže jaksi nemám na to jezdit za 12l/100 či kdoví kolik.
Zkus zkontrolovat to podávání benzínu. A chce to prostě asi nad tím sednout a zkoušet optimálně osadit...jinak já už nevím.
A asi aji ta vačka bude trochu problém.
_________________ Škoda 105 (motor 120;136)
|
16.3.09, 12:37 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
2 Vít - tak by som aj ja povedal, že to bolo s tým EDSR120...bohatú zmes by potvrdzovalo aj to, že sa dalo celkom dobre jazdiť so studeným motorom aj s vypnutým sýtičom..aj ten prechod bol taký, že som pridal a motor mal akoby problém tú dávku zmesi nejak prehltnúť...totižto s týmto T613 je to trochu iné - doslova to kucká, skáče a pri pokuse o prudší rozjazd to má tendenciu chcípnuť...
2 Dyno - njn, vačka...keby som nebol zažil, že to s týmto osadením a s EDSRom šlo super, hneď by som to prisúdil tej vačke...a to už asi osadením nebude - som tým 170 vzdušníkom hodne pridal 1. komore a diery zostala...ešte skúsim niečo porobiť s akc. pumpou, či to nebude k niečomu...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
16.3.09, 12:46 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Já nevím s tou vačkou, mám 278°/270°, KP cca 10.5, SEDR 130 (200/120, 140/145) a díra v plynu není.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
16.3.09, 14:14 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Šemik píše: Já nevím s tou vačkou, mám 278°/270°, KP cca 10.5, SEDR 130 (200/120, 140/145) a díra v plynu není.
Njn, veď aj ja si myslím, že špatným osadením by som mal zlé výkonové/spotrebové vlastnosti, nie diery...ale s vačkou sa mi to tiež nezdá...na druhú stranu Tuner2 písal, že s tým mal tiež problém a bolo to touto vačkou...
Inak, na základe čoho si to osadil? Totiž tryska 120 pre 1. komoru mi príde pekne veľa, aj to by mohlo vysbetliť Tvoju vysokú spotrebu...mal som kedysi v Š110LS karbec SEDR120 a na 1. komoru som dal trysku 112 namiesto 108 a ajhľa, spotreba sa zvýšila z 7,5l/100 na 10l/100...a motor šiel tak ťažko, malátne, ale zasa bol omnoho pružnejší (pri 90km/h sa na 4ke auto citeľne viac bralo...potom som tam dal späť trysku 108 a motor opäť krásne ožil...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
16.3.09, 15:55 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Osazení je jako má T#2, až na menší vzdušník 1.komory. Včera jsem s tím laboroval, zkusil jsem dát trysku první komory 115 a motoru se to vůbec, ale vůbec nezamlouvalo.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
16.3.09, 16:01 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
bohatou nebo chudou směs změří na emisích, stojí to asi dvě stovky a hned víš na čem seš, a když budeš mít štěstí, bude ti je měřit někdo, kdo tomu rozumí a poradí ti, že mi jede auto divně jsem věděl, ale když jsem si to nechal změřit, tak jsem věděl proč, několikanásobně překročené CO už na volnoběh, o zvýšených otáčkách nemluvě. Tak tam zajeď a uvidíš
|
16.3.09, 16:14 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18249
|
Vít píše: bohatou nebo chudou směs změří na emisích
No to těžko, na emisní stanici ti změří leda tak volnoběh a zvýšené otáčky. A to ti je většinou na prd, protože potřebuješ mít dobrou směs hlavně v tahu, to bys musel na válce nebo na motorovou brzdu...
|
16.3.09, 17:10 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
když toho tam teče moc, tak to vylítne i v tom volnoběhu a ve zvýšených otáčkách, když se dostaneš do limitu, teče toho tam přibližně správně, pak se to musí doladit, ale na ten základ jestli to máš desetkrát bohatší než je normální to stačí a pomůže to
|
16.3.09, 19:01 |
|
|
mikke
Příspěvky: 13
|
na tři válce
ok
Naposledy upravil mikke dne 18.3.09, 15:12, celkově upraveno 1
|
16.3.09, 21:07 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
fatal píše: Vít píše: bohatou nebo chudou směs změří na emisích No to těžko, na emisní stanici ti změří leda tak volnoběh a zvýšené otáčky. A to ti je většinou na prd, protože potřebuješ mít dobrou směs hlavně v tahu, to bys musel na válce nebo na motorovou brzdu...
Presne, presne, je to k ničomu...voľnobeh uškrtíš a po pridaní plynu ide bohatá...nastavenie by sa malo testovať v celom rozsahu otáčok, ale sa netestuje...a keby to mám 10x bohatšie na voľnobeh, tak ten motor azda ani nejde..
Šemik a čo to znamená, že sa to motoru nepáčilo?
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
18.3.09, 09:28 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: na tři válce
mikke píše: kluci poraďte. sednu do Fava, bez problémů nastartuju, motor na volnoběh běží jak má ale po chvilce tu dum tu dum tu dum... dum. konec! přestane jít jeden válec a chcípne to, jde to i blbě znovu nastartovat, jen s plynem a někdy to vypadá že to jde jen na dva válce. Problém je ale, jak říkám, jen po zahřátí, startování a následných pár minut volnoběhu je bez problémů.. pak tu dum tu dum
Sorry, ale si v zlom oddelení, v zlom threade....
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
18.3.09, 09:30 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Ztráta pružnosti, vůbec se mu nechtělo, a blok byl hodně horký.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
18.3.09, 16:54 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Šemik píše: Ztráta pružnosti, vůbec se mu nechtělo, a blok byl hodně horký.
Čudné...ale, čo už...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
19.3.09, 11:34 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12490
|
myslim ze gemini bastlil nejaku lambdu do auta, aby sa dala sledovat bohatost. nebol to ziadny zazrak vraj, ale slo aspon odpozorovat ci je to bohate alebo chudobne. ja by so to skusil takto. a hlavne mat celu skalu trysiek a vzdusnikov.
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
Naposledy upravil darklord dne 6.9.10, 04:48, celkově upraveno 1
|
19.3.09, 19:27 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|