Autor |
Zpráva |
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Ono i kdyby to byl jen ten budík tak by bylo dost vhodné to předělat tak, aby čidlo spínalo jen relé, to, že spíná přímo motor je pro něj dost zátěž.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
18.3.09, 18:43 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matko666
Příspěvky: 37 Bydliště: Trenčin
|
kwiko píše: To skorej vidim, ze aj to nove cidlo je vadne. Ventilator sa musi zopnut po chvylke statia so zapnutym motorom a tak ako sa da zistit ci je funkcne?
|
18.3.09, 18:45 |
|
|
Matko666
Příspěvky: 37 Bydliště: Trenčin
|
Šemik píše: Ono i kdyby to byl jen ten budík tak by bylo dost vhodné to předělat tak, aby čidlo spínalo jen relé, to, že spíná přímo motor je pro něj dost zátěž. a ake rele ?prepac neni som v tomto obore dobry
|
18.3.09, 18:49 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Matko666 píše: Šemik píše: Ono i kdyby to byl jen ten budík tak by bylo dost vhodné to předělat tak, aby čidlo spínalo jen relé, to, že spíná přímo motor je pro něj dost zátěž. a ake rele ?prepac neni som v tomto obore dobry
Z toho si nic nerob, to je Semikova uchylka. Favo tam rele nema.
Dufam, ze si ventilator skusal tak, ze si nechal kluce v zapalovani, a obisiel snimac teploty odpojenim, a ze si kontakty natvrdo spojil nejakym drotom... Inak fuguje ti klaxon?
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
18.3.09, 18:59 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
V podstatě tohle : http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=481
Jde o to, aby spínač nebyl namáhán velkým proudem který odebírá samotný motor větráku, ale pouze spínal relé, které zpravidla odebírá pod 200mA a motor větráku bude spínán přes silové kontakty relé.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
18.3.09, 19:00 |
|
|
Matko666
Příspěvky: 37 Bydliště: Trenčin
|
kwiko píše: Matko666 píše: Šemik píše: Ono i kdyby to byl jen ten budík tak by bylo dost vhodné to předělat tak, aby čidlo spínalo jen relé, to, že spíná přímo motor je pro něj dost zátěž. a ake rele ?prepac neni som v tomto obore dobry Z toho si nic nerob, to je Semikova uchylka. Favo tam rele nema. Dufam, ze si ventilator skusal tak, ze si nechal kluce v zapalovani, a obisiel snimac teploty odpojenim, a ze si kontakty natvrdo spojil nejakym drotom... Inak fuguje ti klaxon?
hej hej funguje klaxon a skusal som to tak ako si pisal:)
|
18.3.09, 19:05 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Tak si zapni motor, otvor kapotu a pozoruj ako sa to bude system hriat, sleduj teplotu hadic, obcas postlacaj a snad poznas kedy sa motor zacne varit. Potom budes mat snad jasne, ci je problem v termostate (nejde dost vody do velkeho okruhu), alebo ti bublinkuju valce do vody, alebo je len jednoducho zase vadne cidlo (to sa da zmerat mutimetrom, pri danej teplote by malo mat presne dany odpor). Pripadne ti mozem (ak sockarcis) nejake pouzite diely (a nielen ja) poslat postou.
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
18.3.09, 19:19 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
semiku pozor pro favority byly dva typy cidel myslim ze ze stareho je stejne jak na 120....mel sem problem ze nelezla teplota nahoru...vsechno sem menil porad dokola a nic...nakonec sem koupil spravne cidlo a vse ok...
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
18.3.09, 20:09 |
|
|
Matko666
Příspěvky: 37 Bydliště: Trenčin
|
no takze dospel som k tomu ze asi je pretoceni termostat naopak, lebo furt sa mi zohrieva a voda co mam v nadrzke je taka letna neni horuca, cize mi vodu zohrieva asi iba v motore cize mali okruh tusim sa to vola:) tak zajtra kuknem na termostat.
|
18.3.09, 20:31 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
termostat nejde otočit
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
18.3.09, 20:37 |
|
|
Matko666
Příspěvky: 37 Bydliště: Trenčin
|
ale myslim ta membrana ci coto je:) teda ze by bol naopak neni mozne?
|
18.3.09, 20:43 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
18.3.09, 20:49 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Matko666 píše: ale myslim ta membrana ci coto je:) teda ze by bol naopak neni mozne?
Myslim ze to mozne je, ale pravdepodobnejsie bude, ze je uz po smrti a preto odmieta spolupracovat
Tie skrutky v domceku termostatu su z dost blatoveho materialu, tak doporucujem zamenit za nieco so zarucenou pevnostou.
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
18.3.09, 20:54 |
|
|
Matko666
Příspěvky: 37 Bydliště: Trenčin
|
ale ja som menil ale neviem ako tam mal byt:) takze tak ... je na skodovke inac dani ako na favorite?
|
18.3.09, 20:58 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Pomineme-li fakt, že škodovka a favorit mají termostaty na druhých koncích aut, tak ne Pružinou do motoru, nýtkem nahoru.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
18.3.09, 21:01 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|