Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 20:41



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 nezopne spinac ventilatora. 
Autor Zpráva

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Ono i kdyby to byl jen ten budík tak by bylo dost vhodné to předělat tak, aby čidlo spínalo jen relé, to, že spíná přímo motor je pro něj dost zátěž.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


18.3.09, 18:43
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 37
Bydliště: Trenčin
Příspěvek 
kwiko píše:
To skorej vidim, ze aj to nove cidlo je vadne. Ventilator sa musi zopnut po chvylke statia so zapnutym motorom :idea:
a tak ako sa da zistit ci je funkcne?


18.3.09, 18:45
Profil

Příspěvky: 37
Bydliště: Trenčin
Příspěvek 
Šemik píše:
Ono i kdyby to byl jen ten budík tak by bylo dost vhodné to předělat tak, aby čidlo spínalo jen relé, to, že spíná přímo motor je pro něj dost zátěž.
a ake rele ?prepac neni som v tomto obore dobry


18.3.09, 18:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Matko666 píše:
Šemik píše:
Ono i kdyby to byl jen ten budík tak by bylo dost vhodné to předělat tak, aby čidlo spínalo jen relé, to, že spíná přímo motor je pro něj dost zátěž.
a ake rele ?prepac neni som v tomto obore dobry


Z toho si nic nerob, to je Semikova uchylka. Favo tam rele nema.
Dufam, ze si ventilator skusal tak, ze si nechal kluce v zapalovani, a obisiel snimac teploty odpojenim, a ze si kontakty natvrdo spojil nejakym drotom... Inak fuguje ti klaxon?

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


18.3.09, 18:59
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
V podstatě tohle : http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=481

Jde o to, aby spínač nebyl namáhán velkým proudem který odebírá samotný motor větráku, ale pouze spínal relé, které zpravidla odebírá pod 200mA a motor větráku bude spínán přes silové kontakty relé.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


18.3.09, 19:00
Profil

Příspěvky: 37
Bydliště: Trenčin
Příspěvek 
kwiko píše:
Matko666 píše:
Šemik píše:
Ono i kdyby to byl jen ten budík tak by bylo dost vhodné to předělat tak, aby čidlo spínalo jen relé, to, že spíná přímo motor je pro něj dost zátěž.
a ake rele ?prepac neni som v tomto obore dobry


Z toho si nic nerob, to je Semikova uchylka. Favo tam rele nema.
Dufam, ze si ventilator skusal tak, ze si nechal kluce v zapalovani, a obisiel snimac teploty odpojenim, a ze si kontakty natvrdo spojil nejakym drotom... Inak fuguje ti klaxon?

hej hej funguje klaxon a skusal som to tak ako si pisal:)


18.3.09, 19:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Tak si zapni motor, otvor kapotu a pozoruj ako sa to bude system hriat, sleduj teplotu hadic, obcas postlacaj a snad poznas kedy sa motor zacne varit. Potom budes mat snad jasne, ci je problem v termostate (nejde dost vody do velkeho okruhu), alebo ti bublinkuju valce do vody, alebo je len jednoducho zase vadne cidlo (to sa da zmerat mutimetrom, pri danej teplote by malo mat presne dany odpor). Pripadne ti mozem (ak sockarcis) nejake pouzite diely (a nielen ja) poslat postou.

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


18.3.09, 19:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
semiku pozor pro favority byly dva typy cidel myslim ze ze stareho je stejne jak na 120....mel sem problem ze nelezla teplota nahoru...vsechno sem menil porad dokola a nic...nakonec sem koupil spravne cidlo a vse ok...

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


18.3.09, 20:09
Profil ICQ

Příspěvky: 37
Bydliště: Trenčin
Příspěvek 
no takze dospel som k tomu ze asi je pretoceni termostat naopak, lebo furt sa mi zohrieva a voda co mam v nadrzke je taka letna neni horuca, cize mi vodu zohrieva asi iba v motore cize mali okruh tusim sa to vola:) tak zajtra kuknem na termostat.


18.3.09, 20:31
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
termostat nejde otočit :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


18.3.09, 20:37
Profil ICQ

Příspěvky: 37
Bydliště: Trenčin
Příspěvek 
ale myslim ta membrana ci coto je:) teda ze by bol naopak neni mozne?


18.3.09, 20:43
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Membrana? http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/ ... c74717e9fe

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


18.3.09, 20:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Matko666 píše:
ale myslim ta membrana ci coto je:) teda ze by bol naopak neni mozne?


Myslim ze to mozne je, ale pravdepodobnejsie bude, ze je uz po smrti a preto odmieta spolupracovat :lol:
Tie skrutky v domceku termostatu su z dost blatoveho materialu, tak doporucujem zamenit za nieco so zarucenou pevnostou.

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


18.3.09, 20:54
Profil

Příspěvky: 37
Bydliště: Trenčin
Příspěvek 
ale ja som menil ale neviem ako tam mal byt:) takze tak ... je na skodovke inac dani ako na favorite?


18.3.09, 20:58
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Pomineme-li fakt, že škodovka a favorit mají termostaty na druhých koncích aut, tak ne :lol: Pružinou do motoru, nýtkem nahoru.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


18.3.09, 21:01
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 64 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz