Autor |
Zpráva |
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
Tak teď tam máš 4,22 a budeš míti 3,9, tj. na stejný kvalt při stejných otáčkách pojedeš rychleji. Ale akcelerace bude horší, ikdyž pokud dáš fávo, bude to třeba cca stejné.
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
21.3.09, 22:03 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
LUCAS
Příspěvky: 522 Bydliště: Šanov (Znojmo)
|
Carlos píše: Tak teď tam máš 4,22 a budeš míti 3,9, tj. na stejný kvalt při stejných otáčkách pojedeš rychleji. Ale akcelerace bude horší, ikdyž pokud dáš fávo, bude to třeba cca stejné.
aha, takze to by mi teoreticky melo vyhovovat. bracha ma ve svym aute taky favo 136 ale ma na tom sedr136 a ma tam kyvku 5q. ja chci kazdopadne vlecku a chci na tom favo motoru origo favo karbec. otazka tedy zní: budu na tom líp než bracha s jizdnima vlastnostma a spotrebou? chtel bych docilit spotreby aspon tech 6,5-7l/100. četl jsem v knizce ze 136ka favo ma psanou spotrebu pri 90km/h 5,2l/100km. to je samozrejme nerealny, ale je realny tech 6,5-7l/100km kdyz beru v uvahu ze ten favo motor nebude mit svoji favo prevodovku? ale suchou 5q ?
_________________ ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)
|
21.3.09, 22:15 |
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
LUCAS píše: aha, takze to by mi teoreticky melo vyhovovat. bracha ma ve svym aute taky favo 136 ale ma na tom sedr136 a ma tam kyvku 5q. ja chci kazdopadne vlecku a chci na tom favo motoru origo favo karbec. otazka tedy zní: budu na tom líp než bracha s jizdnima vlastnostma a spotrebou? chtel bych docilit spotreby aspon tech 6,5-7l/100. četl jsem v knizce ze 136ka favo ma psanou spotrebu pri 90km/h 5,2l/100km. to je samozrejme nerealny, ale je realny tech 6,5-7l/100km kdyz beru v uvahu ze ten favo motor nebude mit svoji favo prevodovku? ale suchou 5q ?
Tak jízdní vlastnosti, no stabilita v zatáčkách by kvůli jinému úhlu kývání měla býti lepší, jinak jízdní dynamika oproti fá na 4,22 bude horší, zato bys mohl dosáhnout nižší spotřeby.
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
21.3.09, 22:22 |
|
|
LUCAS
Příspěvky: 522 Bydliště: Šanov (Znojmo)
|
Carlos píše: LUCAS píše: aha, takze to by mi teoreticky melo vyhovovat. bracha ma ve svym aute taky favo 136 ale ma na tom sedr136 a ma tam kyvku 5q. ja chci kazdopadne vlecku a chci na tom favo motoru origo favo karbec. otazka tedy zní: budu na tom líp než bracha s jizdnima vlastnostma a spotrebou? chtel bych docilit spotreby aspon tech 6,5-7l/100. četl jsem v knizce ze 136ka favo ma psanou spotrebu pri 90km/h 5,2l/100km. to je samozrejme nerealny, ale je realny tech 6,5-7l/100km kdyz beru v uvahu ze ten favo motor nebude mit svoji favo prevodovku? ale suchou 5q ? Tak jízdní vlastnosti, no stabilita v zatáčkách by kvůli jinému úhlu kývání měla býti lepší, jinak jízdní dynamika oproti fá na 4,22 bude horší, zato bys mohl dosáhnout nižší spotřeby.
ale stejne to nechapu. v knizce od favo 136 jsem vyčet ze favo ma staly prevod 3,895 a jede to paradne. a kdyz se da do 742 na suchou 5q ktera ma taky 3,9 tak to musi jet stejne, nebo minimalne skoro stejne ne? hmotnosti aut jsou skoro stejne. favo 136L ma v pohotovostni hmotnosti o 50kg min nez 120GL, ale to nemuze mit prece moc velky vliv
_________________ ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)
Naposledy upravil LUCAS dne 21.3.09, 22:51, celkově upraveno 1
|
21.3.09, 22:46 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5638 Bydliště: Plzeň
|
stálý převod je jedna věc, záleží na převodu na jednotlivé stupně a tím pádem celkový převod
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
21.3.09, 22:48 |
|
|
LUCAS
Příspěvky: 522 Bydliště: Šanov (Znojmo)
|
MATTESS píše: stálý převod je jedna věc, záleží na převodu na jednotlivé stupně a tím pádem celkový převod
no k tomu jsem taky dosel, ale nikde jsem nenasel prevody jednotlivych rychlosti u 742
_________________ ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)
|
21.3.09, 22:53 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5638 Bydliště: Plzeň
|
převody viz. Andrt
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
21.3.09, 23:04 |
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
MATTESS píše: převody viz. Andrt
Tak převody jednotlivých rychlostí jsou stejné, ale SP je jiný, tím pádem je celkový převod trošku jiný, ale to zbytečně řešíš do detailů. To taky můžeš řešit průměr disků i s gumama, protože to taky konečný převod ovlivní. A rovnou šířku gum, protože ta zas ovlivňuje spotřebu.
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
21.3.09, 23:10 |
|
|
LUCAS
Příspěvky: 522 Bydliště: Šanov (Znojmo)
|
MATTESS píše: převody viz. Andrt
742 převody jednotlivych stupnu jsem nenašel v andrtovy
_________________ ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)
|
21.3.09, 23:13 |
|
|
LUCAS
Příspěvky: 522 Bydliště: Šanov (Znojmo)
|
Carlos píše: MATTESS píše: převody viz. Andrt Tak převody jednotlivých rychlostí jsou stejné, ale SP je jiný, tím pádem je celkový převod trošku jiný, ale to zbytečně řešíš do detailů. To taky můžeš řešit průměr disků i s gumama, protože to taky konečný převod ovlivní. A rovnou šířku gum, protože ta zas ovlivňuje spotřebu.
staly prevod je praveze stejny. favo 136l ma 3,895 a sucha 5q v 742 ma 3,9. to jsem vycetl v knizkach
_________________ ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)
|
21.3.09, 23:15 |
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
Si to tady spočítej, to je nejjednodušší.
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
21.3.09, 23:15 |
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
LUCAS píše: staly prevod je praveze stejny. favo 136l ma 3,895 a sucha 5q v 742 ma 3,9. to jsem vycetl v knizkach
Jo takhle, on se řeší rozdíl 742 x 781, protože tady je to tak nějak nepřehledný. Jsem myslel, že se řeší vlečka 3,9 x kyvka 4,22.
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
21.3.09, 23:17 |
|
|
LUCAS
Příspěvky: 522 Bydliště: Šanov (Znojmo)
|
Carlos píše: Si to tady spočítej, to je nejjednodušší.
dobre taj jsem spocital ze tam hodin 15" aby me to jezdilo rychlejc
_________________ ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)
|
21.3.09, 23:18 |
|
|
LUCAS
Příspěvky: 522 Bydliště: Šanov (Znojmo)
|
ne tak dospel jsem teda k zaveru ze s vlečkou 5q(sp 3,9) + favo 781.136 motor to bude lepsí nez kyvka 5q(4,22) + 742.12. souhlasite semnou?
_________________ ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)
|
21.3.09, 23:22 |
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
LUCAS píše: ne tak dospel jsem teda k zaveru ze s vlečkou 5q(sp 3,9) + favo 781.136 motor to bude lepsí nez kyvka 5q(4,22) + 742.12. souhlasite semnou?
Co tak vlečka se SP 4,22 a motor 781,136? Pokud tedy jezdíš spíš štreky tak 3,9 je lepší. Ale do města lepší kratší.
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
21.3.09, 23:24 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|