Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 20:36



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
 Moc hřeje.... 
Autor Zpráva
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
a neukazuje blbě teploměr :?: :lol:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


22.3.09, 11:07
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Martin91 píše:
Když jedu a je motor zahřátý na provozní teplotu tak je to za jízdy na 100° ale jak zastavím a nechám to na volnoběh tak to klesne na 80° a tam se to v pohodě drží ale jak se zvýší otáčky tak to zase leze na 100°....brácha tvrdí že je to těsnění pod hlavou...
:wink:


Tvoj bracho ma mozno pravdu, ale tak isto sa mi spravalo facko ked som mal aj blby termostat. Aby si nerovnal palicu zbytocne.

Mne sa uz podarilo rozobrat motor a pritom len nefungovala sahara, alebo som rozoberal cerstvo poskladany motor, lebo som si nevsimol poskodenu dosadaciu plochu na svieckach po nejakom ukone mechanikmi v servise :cry:

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


22.3.09, 11:21
Profil

Příspěvky: 756
Příspěvek Re: Moc hřeje....
Martin91 píše:
Tak mám taky problém. Motor když jedu se zahřeje na 100°C ale když zastavím tak teplota spadne na 80° C ... čím to může být? Těsnění pod hlavou ? vodní pumpou mám takovou tu divnou....nebo termostat? Díky
:wink:

Martin91 píše:
Když jedu a je motor zahřátý na provozní teplotu tak je to za jízdy na 100° ale jak zastavím a nechám to na volnoběh tak to klesne na 80° a tam se to v pohodě drží ale jak se zvýší otáčky tak to zase leze na 100°....brácha tvrdí že je to těsnění pod hlavou...
Wink

Už jsi zkusil aspoň ten termostat? A nemění se ti jen tak náhodou teplota na budíku v závislosti na otáčkách?


22.3.09, 11:30
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Jaký předstih ten motor má? A co směs?

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


22.3.09, 11:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Vel Mez
Příspěvek 
dělá to když je to blbě ukostřený pak ve zvýšených otáčkách to ukazuje víc než na volnoběh cca o 20°C...pořádně to ukostři a máš po problému...


22.3.09, 21:06
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4576
Bydliště: Citov Ol.Kraj
Příspěvek 
Tak včera jsem dal nové těsnění pod hlavou bylo dosti mizerné ale pořád se mi to nelíbí...dal jsem ji teploměr úplně nový čidlo teploty překostřil motor a teď už tak zběsile rafička nelítá už jen pomalu se zvedá až ke 100°C ... a jak mile zastavím tak si pěkně pomaličku klesá na 80°-90°C a topení nechce ani nějak extra topit aji jsem to ovzdušnil .....Teď jedině okruh nebo termostat..
:wink:

_________________
Š 100L http://martin91.rajce.idnes.cz/S100_-_Stovecka
Š 110R http://martin91.rajce.idnes.cz/Skoda_110R_,,eRko
Š 136GL http://martin91.rajce.idnes.cz/Smoula/
Š Favorit, VW Caddy, Octavia III.


23.3.09, 15:38
Profil ICQ

Příspěvky: 1
Příspěvek POMOC
Caute!
prosim pomozte:
Kupila som si favorit z druhej ruky - GLX, r.vyroby: 1994, benzin/plyn - nefungovalo kurenie - hrialo iba pri vysokych obratkach.
Dali mi novy radiator a kohutik kurenia - potom novy chladic, vodne cerpadlo, termostat, cidlo, tesnenie pod hlavou, hadice.
Teraz kurenie funguje - ale CHLADIACA ZMES (VODA) SA STALE PREHRIEVA - JE NA POKRAJI VYVARENIA - rucicka teplomera stupa k "cervenej" - ventilator chladica to zachranuje.
Bojim sa, ze v lete bude motor kolabovat.
Co sa s tym este da robit? - Prosim poradte.
dakujem:)


28.3.09, 13:16
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Je to měřené i jinak než jen podle palubního teploměru? Klidně to může mít správnou teplotu přičemž budík ukazuje nesmysly, je to docela obvyklý jev

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


28.3.09, 13:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
pokud je tam tolik veci novych tak prvne premerit jako teplotu to ma doopravdy...ten ventilatior jak pises ten bezi porad.i za jizdy kdyz proudi pres chladic vzduch

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


28.3.09, 14:09
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz