Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 21:33



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
 Diagnostika Vagcom 
Autor Zpráva

Příspěvky: 547
Bydliště: Ostrava
Příspěvek Diagnostika Vagcom
Zdravím, potřeboval bych od někud vyčíst který blok hodnot jaké ukazuje v programu vagcom. Hledal jsem nějaké info, ale marně nemáte někdo nějaký seznam třeba na feldu.


23.3.09, 06:34
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3491
Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
Příspěvek 
No my sme se to ucili ve skole co ktera hodnota znamena... :-D ale asi tezko budu hledat :)


23.3.09, 09:40
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 547
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
trady píše:
No my sme se to ucili ve skole co ktera hodnota znamena... :-D ale asi tezko budu hledat :)


Nevím jestli jsi mne pochopil správně, potřeboval bych vědět třeba v kterém bloku najdu teplotu motoru třeba napětí aku, otáčky a pod.


23.3.09, 09:50
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
já k tomu mám manuál, ale nikdy jsem ho nepoužíval třeba by šel nějak poslat ty okna si otvírám a vidíš že alternátor je tam 12-14 V lambáda běhá kolem 1.00 uhel klapky, otáčky motoru, teplota vzduchu a motoru, a není to v každé řj stejně, u novějších aut máš dole pod tím oknem správnou hodnotu miloš


23.3.09, 10:53
Profil

Příspěvky: 547
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Díky všem, dílenská příručka vše vyřešila .


23.3.09, 13:15
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3491
Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
Příspěvek 
ty jsi myslel jako adresy?


23.3.09, 13:26
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 547
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
trady píše:
ty jsi myslel jako adresy?


Ne myslel jsem nějaký seznam co který blok ve vagu ukazuje,abych nemusel jet třeba kvůli lambdě postupně, ale už mám DP a tam je vše. Jinak dotaz ještě jeden k čemu přesně slouží nádobka s aktivním uhlím a je ventil N80 (ventil nádobky s aktivním uhlím) důležitý ?
Mám totiž namontovaný plyn na mpi a pokud jedu na plyn tak mám vlastně vyrušen ventilek kvůli tomu že je napájen + přímo ze vstřikovačů které jsou vypnuty.U bmm je ventilek napájen zvlášť tím pádem je vlastně funkční i pří jízdě na lpg.


23.3.09, 16:13
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
petr petr píše:
trady píše:
ty jsi myslel jako adresy?


Ne myslel jsem nějaký seznam co který blok ve vagu ukazuje,abych nemusel jet třeba kvůli lambdě postupně, ale už mám DP a tam je vše. Jinak dotaz ještě jeden k čemu přesně slouží nádobka s aktivním uhlím a je ventil N80 (ventil nádobky s aktivním uhlím) důležitý ?
Mám totiž namontovaný plyn na mpi a pokud jedu na plyn tak mám vlastně vyrušen ventilek kvůli tomu že je napájen + přímo ze vstřikovačů které jsou vypnuty.U bmm je ventilek napájen zvlášť tím pádem je vlastně funkční i pří jízdě na lpg.


je "důležitý" na cukání, problémy s volnoběhem a jiné neřesti ucpi ho miloš


23.3.09, 18:36
Profil

Příspěvky: 547
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Spíš než ucpat sem uvažoval že ho přepojím podle bmm a uvidím je to jen jeden drát.


23.3.09, 21:24
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
já se s cukáním u BMM právě setkal už jsem si něvěděl rady, :roll:

vše vyměno za starší ale vyzkoušené, :evil:


vag nic, osciloskop nic, tlakoměr nic, diava nezabrala, :?:


a N80 nebo nějaký zmatený pokyn z řj vrazil jsem do hadičky kuličku z ložiska a N80 si vesele pocvakál a auto necukalo :D miloě


23.3.09, 21:45
Profil

Příspěvky: 547
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
já se s cukáním u BMM právě setkal už jsem si něvěděl rady, :roll:

vše vyměno za starší ale vyzkoušené, :evil:


vag nic, osciloskop nic, tlakoměr nic, diava nezabrala, :?:


a N80 nebo nějaký zmatený pokyn z řj vrazil jsem do hadičky kuličku z ložiska a N80 si vesele pocvakál a auto necukalo :D miloě


No ono by to mělo odvětrávat palivový systém přes to aktivní uhlí do sání pod klapku a lambda potom upravuje složení směsi tak aby to vyhovovalo aspoň sem to tak pochopil a přijde mi to logické tak jestli u tebe šlapala dobře lambda.


23.3.09, 23:25
Profil

Příspěvky: 317
Bydliště: Čáslav
Příspěvek 
tady jsou nějaké odkazy, třeba se hodí: najdeš tam návod pro 304, různé veze VAGU , i např. VIS 2.0, nebo 3.0 a pak nějaka fóra, kde se řeší diagnostika.
http://www.ace-servis.com/diagnostika.htm
http://www.obd-2.websnadno.cz/DOWNLOAD.html
http://www.motordiag.cz/info/software
http://checksum.cz/forum/
http://www.obd-2.websnadno.cz/LINKY.html


24.3.09, 21:03
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
jak ti píšu vag nic lambáda běhala porád kolem jedničky, ono spíš jak palivovou soustavu ti to odvětrává jen palivovou nádrž

shoda náhod dovede diagnostice pěkně poplést hlavu

dneska zapalovací modul OK a spíš vstříkování a řídící jednotka KO , vše podle pamětového osciloskopu a nakonec se naštěstí ze zapalovacího modulu ozvalo pár střel a bylo jasno
zde však diagnostice popletl hlavu pan majitel jezdil od čerta k dáblu brouzdal po internetu, a kde nic tu nic, ale tak už to prostě chodí miloš :D


24.3.09, 21:15
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 13 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz