Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 04:48



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 š 120 studená chytne v pohodě, po zahřátí nechytá vůbec 
Autor Zpráva

Příspěvky: 12
Bydliště: Děčín
Příspěvek š 120 studená chytne v pohodě, po zahřátí nechytá vůbec
Dobrý den. Měl bych na vás učené menší dotaz. Nevíte, kde by mohla být chyba? Mám š 120 L, když startuju a motor je studenej, chytne na několikátej pokus v pohodě, stačí, aby se trochu ohřál motor a už nechytá, točí se, ale ani ťuk, ani náznak, že by se snažil. Nevíte, kde by mohla být chyba? Předem děkuji za odpověď.


26.3.09, 20:20
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Klasický postup - vyčištění a seřízení karburátoru, totéž s rozdělovačem :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


26.3.09, 20:33
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
No, v prvom rade si treba ujasniť, či štartér dostatočne točí motorom. Ak nie, treba ísť po baterke, štartéri, resp. kábloch...ak štartér točí dostatočne, treba preveriť, či zapaľovanie hádže iskru - treba dať dole koncovku sviečky, koniec kábla dať tak 1-2 mm od kovovej časti motora, pomocní poštartuje a je vidno, či hádže iskru...ak hádže iskru, asi bude problém v zmesi..

Ale, preveril by som tu iskru a preventívne by som vymenil sviečky...veľmi často bývajú príčinou zlých štartov...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


26.3.09, 20:38
Profil

Příspěvky: 12
Bydliště: Děčín
Příspěvek Re:
Startér je v pohodě, baterka je vyměněná, protože ta původní už ani neměla sílu otočit motorem ani o půlku otáčky, a to byla plně nabitá. Napadly mě ty svíčky, zkusím koupit nové a uvidím, co to udělá, potom dm vědět.


26.3.09, 20:41
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27
Bydliště: Kardašova Řečice
Příspěvek 
Tak jak to dopadlo? Mam stejny problem. Svicky jsem vymenil za nove a stejny problem? Cistil jsem i rozdelovac. Uz zbyva tedy jen ten karburator. Je slozite ho seridit? dik

_________________
Škoda 125L r.v. 06/1989


27.3.09, 07:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Inak, mne presne toto robil štartér...za studena super, ale za tepla ani za Svätého...ale to bolo počuť, že štartér motorom ťažko pretáča...takže sa treba ozaj uistiť, že štarér dostatočne točí...

A karbec - hm, to sa mi nezdá, žeby zastudena chytal super a za tepla už problém...neviem, čo by v ňom mohlo byť zlé...a za studena myslíš so sýtičom? Akože so sýtičkom chytí a potom teplý bez sýtiča nechce? A keď auto roztlačíš?

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


27.3.09, 07:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27
Bydliště: Kardašova Řečice
Příspěvek 
Kdyz startuju za studena (i za mrazu -10°C) chytne Skůdka na potreti, na poctvrte ze syticem. proste normalne ok. Kdyz je tak kolem +10°C odpoledne, chytne na sytic napoprve. Kdyz se ale zahreje (typicky jedu z prace domu a cestou se zastavim v obchode cca po 12 km jizdy) a potom chci nastartovat (bez sytice) tak nestartuje. Nejde ani tak o to jestli na poprve, podruhe ci potreti proste vubec. Nastartuje napoprve, ale musim klicek drzet (pusteny starter dost dlouha cca aspon 5 sekund, plyn muzu mackat jak chci startovani to nepomuze . tak asi tak :-)

_________________
Škoda 125L r.v. 06/1989


27.3.09, 08:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27
Bydliště: Kardašova Řečice
Příspěvek 
Ale podle zvuku starter toci jako blazen, z baterky ma stavy dost

_________________
Škoda 125L r.v. 06/1989


27.3.09, 08:59
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9916
Příspěvek 
Hezky! Řečice! :)


27.3.09, 09:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27
Bydliště: Kardašova Řečice
Příspěvek 
Hezky Hamr! tam to znam :-)

_________________
Škoda 125L r.v. 06/1989


27.3.09, 09:25
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
V tom karburátoru bych se zaměřil hlavně na hladinu v plovákovce. Škodovka musí startovat napoprvé (napodruhé) jak v zimě prochladlá až na kliku tak v létě po sprintu na sahaře :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


27.3.09, 11:55
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Lu píše:
Kdyz startuju za studena (i za mrazu -10°C) chytne Skůdka na potreti, na poctvrte ze syticem. proste normalne ok. Kdyz je tak kolem +10°C odpoledne, chytne na sytic napoprve. Kdyz se ale zahreje (typicky jedu z prace domu a cestou se zastavim v obchode cca po 12 km jizdy) a potom chci nastartovat (bez sytice) tak nestartuje. Nejde ani tak o to jestli na poprve, podruhe ci potreti proste vubec. Nastartuje napoprve, ale musim klicek drzet (pusteny starter dost dlouha cca aspon 5 sekund, plyn muzu mackat jak chci startovani to nepomuze . tak asi tak :-)

To znie, presne ako píše Šemík, na vysokú hladinu v karbeci...alebo máš deravý plavák, alebo netesný prívodný ventil...vtedy treba štartovať bez plynu tak 5s a na konci štartovania jemne pridať plyn...každopádne nepridávať zbesilo plyn, to sa to ešte vieac uchlasce...to je aj pri štartovaní počuť, že je motor zachlastaný...rozbieha sa sprvoti dosť zťažka, pekne to dymí a smrdí...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


27.3.09, 13:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27
Bydliště: Kardašova Řečice
Příspěvek 
ferrari píše:
Lu píše:
Kdyz startuju za studena (i za mrazu -10°C) chytne Skůdka na potreti, na poctvrte ze syticem. proste normalne ok. Kdyz je tak kolem +10°C odpoledne, chytne na sytic napoprve. Kdyz se ale zahreje (typicky jedu z prace domu a cestou se zastavim v obchode cca po 12 km jizdy) a potom chci nastartovat (bez sytice) tak nestartuje. Nejde ani tak o to jestli na poprve, podruhe ci potreti proste vubec. Nastartuje napoprve, ale musim klicek drzet (pusteny starter dost dlouha cca aspon 5 sekund, plyn muzu mackat jak chci startovani to nepomuze . tak asi tak :-)

To znie, presne ako píše Šemík, na vysokú hladinu v karbeci...alebo máš deravý plavák, alebo netesný prívodný ventil...vtedy treba štartovať bez plynu tak 5s a na konci štartovania jemne pridať plyn...každopádne nepridávať zbesilo plyn, to sa to ešte vieac uchlasce...to je aj pri štartovaní počuť, že je motor zachlastaný...rozbieha sa sprvoti dosť zťažka, pekne to dymí a smrdí...


tak to je presne ono: 5s a pak slysim ze se jakoby pomalu rozbiha, v ten moment tuknu do plynu a bezi... takze tedy karburator, no snad ho najdu. Kdysi jsem mel trabanta, mel jsem problem s vypadlou osickou plovaku v karburatoru, k oprave jsem potreboval kombinacky na tri sroubky a spinaci spendlik kuli osicce. jak je to u skodovky, snad to neni moc slozite :-)

_________________
Škoda 125L r.v. 06/1989


27.3.09, 14:18
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Škodovka je těžce jednoduchý stroj :) (V dobrém slova smyslu samozřejmě :))

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


27.3.09, 14:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
Lu, neznáš z řečice Pavla Gebra?

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


28.3.09, 08:14
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz