š 120 studená chytne v pohodě, po zahřátí nechytá vůbec
Autor |
Zpráva |
Rotacak
Příspěvky: 12 Bydliště: Děčín
|
š 120 studená chytne v pohodě, po zahřátí nechytá vůbec
Dobrý den. Měl bych na vás učené menší dotaz. Nevíte, kde by mohla být chyba? Mám š 120 L, když startuju a motor je studenej, chytne na několikátej pokus v pohodě, stačí, aby se trochu ohřál motor a už nechytá, točí se, ale ani ťuk, ani náznak, že by se snažil. Nevíte, kde by mohla být chyba? Předem děkuji za odpověď.
|
26.3.09, 20:20 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Klasický postup - vyčištění a seřízení karburátoru, totéž s rozdělovačem
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
26.3.09, 20:33 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
No, v prvom rade si treba ujasniť, či štartér dostatočne točí motorom. Ak nie, treba ísť po baterke, štartéri, resp. kábloch...ak štartér točí dostatočne, treba preveriť, či zapaľovanie hádže iskru - treba dať dole koncovku sviečky, koniec kábla dať tak 1-2 mm od kovovej časti motora, pomocní poštartuje a je vidno, či hádže iskru...ak hádže iskru, asi bude problém v zmesi..
Ale, preveril by som tu iskru a preventívne by som vymenil sviečky...veľmi často bývajú príčinou zlých štartov...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
26.3.09, 20:38 |
|
|
Rotacak
Příspěvky: 12 Bydliště: Děčín
|
Re:
Startér je v pohodě, baterka je vyměněná, protože ta původní už ani neměla sílu otočit motorem ani o půlku otáčky, a to byla plně nabitá. Napadly mě ty svíčky, zkusím koupit nové a uvidím, co to udělá, potom dm vědět.
|
26.3.09, 20:41 |
|
|
Lu
Příspěvky: 27 Bydliště: Kardašova Řečice
|
Tak jak to dopadlo? Mam stejny problem. Svicky jsem vymenil za nove a stejny problem? Cistil jsem i rozdelovac. Uz zbyva tedy jen ten karburator. Je slozite ho seridit? dik
_________________ Škoda 125L r.v. 06/1989
|
27.3.09, 07:41 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Inak, mne presne toto robil štartér...za studena super, ale za tepla ani za Svätého...ale to bolo počuť, že štartér motorom ťažko pretáča...takže sa treba ozaj uistiť, že štarér dostatočne točí...
A karbec - hm, to sa mi nezdá, žeby zastudena chytal super a za tepla už problém...neviem, čo by v ňom mohlo byť zlé...a za studena myslíš so sýtičom? Akože so sýtičkom chytí a potom teplý bez sýtiča nechce? A keď auto roztlačíš?
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
27.3.09, 07:58 |
|
|
Lu
Příspěvky: 27 Bydliště: Kardašova Řečice
|
Kdyz startuju za studena (i za mrazu -10°C) chytne Skůdka na potreti, na poctvrte ze syticem. proste normalne ok. Kdyz je tak kolem +10°C odpoledne, chytne na sytic napoprve. Kdyz se ale zahreje (typicky jedu z prace domu a cestou se zastavim v obchode cca po 12 km jizdy) a potom chci nastartovat (bez sytice) tak nestartuje. Nejde ani tak o to jestli na poprve, podruhe ci potreti proste vubec. Nastartuje napoprve, ale musim klicek drzet (pusteny starter dost dlouha cca aspon 5 sekund, plyn muzu mackat jak chci startovani to nepomuze . tak asi tak
_________________ Škoda 125L r.v. 06/1989
|
27.3.09, 08:58 |
|
|
Lu
Příspěvky: 27 Bydliště: Kardašova Řečice
|
Ale podle zvuku starter toci jako blazen, z baterky ma stavy dost
_________________ Škoda 125L r.v. 06/1989
|
27.3.09, 08:59 |
|
|
chemer
Moderátor
Příspěvky: 9916
|
Hezky! Řečice!
|
27.3.09, 09:17 |
|
|
Lu
Příspěvky: 27 Bydliště: Kardašova Řečice
|
Hezky Hamr! tam to znam
_________________ Škoda 125L r.v. 06/1989
|
27.3.09, 09:25 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
V tom karburátoru bych se zaměřil hlavně na hladinu v plovákovce. Škodovka musí startovat napoprvé (napodruhé) jak v zimě prochladlá až na kliku tak v létě po sprintu na sahaře
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
27.3.09, 11:55 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Lu píše: Kdyz startuju za studena (i za mrazu -10°C) chytne Skůdka na potreti, na poctvrte ze syticem. proste normalne ok. Kdyz je tak kolem +10°C odpoledne, chytne na sytic napoprve. Kdyz se ale zahreje (typicky jedu z prace domu a cestou se zastavim v obchode cca po 12 km jizdy) a potom chci nastartovat (bez sytice) tak nestartuje. Nejde ani tak o to jestli na poprve, podruhe ci potreti proste vubec. Nastartuje napoprve, ale musim klicek drzet (pusteny starter dost dlouha cca aspon 5 sekund, plyn muzu mackat jak chci startovani to nepomuze . tak asi tak
To znie, presne ako píše Šemík, na vysokú hladinu v karbeci...alebo máš deravý plavák, alebo netesný prívodný ventil...vtedy treba štartovať bez plynu tak 5s a na konci štartovania jemne pridať plyn...každopádne nepridávať zbesilo plyn, to sa to ešte vieac uchlasce...to je aj pri štartovaní počuť, že je motor zachlastaný...rozbieha sa sprvoti dosť zťažka, pekne to dymí a smrdí...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
27.3.09, 13:00 |
|
|
Lu
Příspěvky: 27 Bydliště: Kardašova Řečice
|
ferrari píše: Lu píše: Kdyz startuju za studena (i za mrazu -10°C) chytne Skůdka na potreti, na poctvrte ze syticem. proste normalne ok. Kdyz je tak kolem +10°C odpoledne, chytne na sytic napoprve. Kdyz se ale zahreje (typicky jedu z prace domu a cestou se zastavim v obchode cca po 12 km jizdy) a potom chci nastartovat (bez sytice) tak nestartuje. Nejde ani tak o to jestli na poprve, podruhe ci potreti proste vubec. Nastartuje napoprve, ale musim klicek drzet (pusteny starter dost dlouha cca aspon 5 sekund, plyn muzu mackat jak chci startovani to nepomuze . tak asi tak To znie, presne ako píše Šemík, na vysokú hladinu v karbeci...alebo máš deravý plavák, alebo netesný prívodný ventil...vtedy treba štartovať bez plynu tak 5s a na konci štartovania jemne pridať plyn...každopádne nepridávať zbesilo plyn, to sa to ešte vieac uchlasce...to je aj pri štartovaní počuť, že je motor zachlastaný...rozbieha sa sprvoti dosť zťažka, pekne to dymí a smrdí...
tak to je presne ono: 5s a pak slysim ze se jakoby pomalu rozbiha, v ten moment tuknu do plynu a bezi... takze tedy karburator, no snad ho najdu. Kdysi jsem mel trabanta, mel jsem problem s vypadlou osickou plovaku v karburatoru, k oprave jsem potreboval kombinacky na tri sroubky a spinaci spendlik kuli osicce. jak je to u skodovky, snad to neni moc slozite
_________________ Škoda 125L r.v. 06/1989
|
27.3.09, 14:18 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Škodovka je těžce jednoduchý stroj (V dobrém slova smyslu samozřejmě )
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
27.3.09, 14:21 |
|
|
Pech.
Příspěvky: 1095 Bydliště: volyně
|
Lu, neznáš z řečice Pavla Gebra?
_________________ R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.
|
28.3.09, 08:14 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|