Autor |
Zpráva |
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
musis menit¨rychle aby to chvili fungovalo jako celek dobre to znam a jinak semik zapomnel rict ze uz ma super tuningovy zapalovani LADAtronik a uz chodi....nebo jeste ne???
a jinak neni lepsiho nez 120LS a kdybys napsal odkud si, urcite by se nasel nekdo kdo by ti s tim pomohl...
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
22.12.06, 23:32 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
Si zvykaj, máš škodovku, ktorá je stará už možno aj 20 rokov. To auto už má väčšinu dielcov opotrebovaných a treba ich vymeniť. Vymeníš a malo by ísť.
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
23.12.06, 10:05 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
kachnis píše: musis menit¨rychle aby to chvili fungovalo jako celek dobre to znam a jinak semik zapomnel rict ze uz ma super tuningovy zapalovani LADAtronik a uz chodi....nebo jeste ne??? a jinak neni lepsiho nez 120LS a kdybys napsal odkud si, urcite by se nasel nekdo kdo by ti s tim pomohl...
Nu, kachnis, jak se to vezme To zapalovaní je sice funkční, bohužel tam bude nějaká konstrukční kravina, neboť do 2500 ot/min to krásně jede ale jakmile to má točit víc, začne to vynechávat jako sviňa....
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
23.12.06, 11:36 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Šemik píše: kachnis píše: musis menit¨rychle aby to chvili fungovalo jako celek dobre to znam a jinak semik zapomnel rict ze uz ma super tuningovy zapalovani LADAtronik a uz chodi....nebo jeste ne??? a jinak neni lepsiho nez 120LS a kdybys napsal odkud si, urcite by se nasel nekdo kdo by ti s tim pomohl... Nu, kachnis, jak se to vezme To zapalovaní je sice funkční, bohužel tam bude nějaká konstrukční kravina, neboť do 2500 ot/min to krásně jede ale jakmile to má točit víc, začne to vynechávat jako sviňa....
Odstředivá regulace...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
23.12.06, 15:29 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Bukaj píše: Šemik píše: kachnis píše: musis menit¨rychle aby to chvili fungovalo jako celek dobre to znam a jinak semik zapomnel rict ze uz ma super tuningovy zapalovani LADAtronik a uz chodi....nebo jeste ne??? a jinak neni lepsiho nez 120LS a kdybys napsal odkud si, urcite by se nasel nekdo kdo by ti s tim pomohl... Nu, kachnis, jak se to vezme To zapalovaní je sice funkční, bohužel tam bude nějaká konstrukční kravina, neboť do 2500 ot/min to krásně jede ale jakmile to má točit víc, začne to vynechávat jako sviňa.... Odstředivá regulace...
ne,ne, pravděpodobně velká kapacita jednoho kondenzátoru...
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
24.12.06, 16:44 |
|
|
okob
Příspěvky: 15
|
Je to jen mana starej srot na kolech,co po tom chces.Jake auto takovej pan a nez cpat prachy do slupky kup jine
|
24.12.06, 19:21 |
|
|
Vitezslav
Příspěvky: 543 Bydliště: MOST
|
To neni moc povzbudivi.Když se to tak veme tak tady mame každej starou šunku.
_________________ Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008
|
24.12.06, 19:49 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
Ono každé auto po piatich rokoch je šrot, ak sa o to nestaráme.
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
24.12.06, 20:16 |
|
|
Kikan
Příspěvky: 524 Bydliště: Orlová
|
elegant píše: Ono každé auto po piatich rokoch je šrot, ak sa o to nestaráme.
A máš sakra pravdu.
_________________ Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993
|
24.12.06, 20:36 |
|
|
brokky
Příspěvky: 27
|
tak už jsem tam dal to druhy rele a kupodivu dobře bo sem to pak i nastartoval.A ty žarovky jsem taky vyměnit.A četl jsem si o tom fridexu a taky když jsem ho měnil tak to bylo jakesi divne ale zatim to funguje.Ale asi ho tam mam moc protože jsem povolil dole ty šrouby vyteklo všechno co mohlo, pak jsem tam nalil 6 litru fridexu a bylo to plný.
|
25.12.06, 19:19 |
|
|
Vitezslav
Příspěvky: 543 Bydliště: MOST
|
Musiš to postupne odvzdušnit.
_________________ Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008
|
25.12.06, 19:29 |
|
|
brokky
Příspěvky: 27
|
Vitezslav píše: Musiš to postupne odvzdušnit.
Uz jsem s tím najezdil asi tak 400 km a haldina neklesla, tak snad je to odvzdušněne ne?
Ale ted me zas trapi že mam asi neco s baterkou jsem ted jezdil do skoly tak že v nedeli tam a ve čtvrtek zpatky cca 22km celkem,za ty cesty tam a zpatky,A každé tři tydny to musim nabijet, uvidime jak s tim novym regulatorem
|
25.12.06, 21:11 |
|
|
hans
von GLEXR
Příspěvky: 1246 Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
|
brokky píše: Vitezslav píše: Musiš to postupne odvzdušnit. Uz jsem s tím najezdil asi tak 400 km a haldina neklesla, tak snad je to odvzdušněne ne? Ale ted me zas trapi že mam asi neco s baterkou jsem ted jezdil do skoly tak že v nedeli tam a ve čtvrtek zpatky cca 22km celkem,za ty cesty tam a zpatky,A každé tři tydny to musim nabijet, uvidime jak s tim novym regulatorem
Samo se to neodvzdušní, to umí možná tak Fávo, ale nechci kecat. Nejlíp to odvzdušníš, když to trochu ohřeješ, pustíš topení, pak opatrně otevřeš víčko expanzní nádržky a otevřeš odvzdušňovací ventil vpředu v kufru vedle nádobky pro ostřikovače. Dobrý je dát si pod ten ventil nádobu, do který budeš chytat vytékající kapalinu, nebo si tam nastrčit hadici. Musíš to nechat otevřený tak dlouho, dokud ti z hadice poteče chladicí kapalina s bublinama - dobrý je ještě občas během odvzdusňování zvýšit otáčky tak na tři tisíce a chvíli to tam držet. Hlavně si ale hlídej, abys měl pořád nějakou kapalinu v expanzní nádržce, páč jak ti klesne hladina tam, zavzdušníš si to znova...
_________________ 1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD 2) Sarah - Škoda 105 S 3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk
Škoda 742 Forever Team
|
25.12.06, 21:30 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Pak bych este doplnil, ze je dobry obcas pri odvzdusnovani zahybat nahoru a dolu tou hadici, ktera spojuje nadrzku s termostatem (pokud to teda jeji stav dovoli )
Me postacuje odvzdusnovat takto, ani skoro neznam ten kohoutek v kufru ale to zalezi asi na aute, nekomu se to odvzdusni samo, nekdo s tim laboruje tejden
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
25.12.06, 21:36 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
me staci otevrit odvzdusnovak, topeni analejt vodu..potom pomackam nekoliktar tlustou hadici pred cerpadlem a kdyz se ohreje tak nachvilku jeste otevru odvzdusnovak a je to...jinak bacha, jednou semmel po lehkym uvareni zavzdusneno, jedna slecna mi drzela nohu na plynu aby se voda tocila a bublina dosla k termostatu a ten neotevrel... udaj teplomeru ho hodnote 100-110 mi nerekla a ja jen cekal az dolitaj ty bublinky z ty hadicky....kdyz uz bylo v petlahvi 1,5l vody, zezadu se najednou vyvalila para a bylo po ptakach... rupla hlava na 3 a 2 valci..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
26.12.06, 00:17 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|