Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 10.11.24, 07:51



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Studené starty 742 
Autor Zpráva

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
ferrari píše:
Matthes píše:
Pokud je 125L uplne studena, tak i pres sytic to nastartuju, otacky vyleti, zdechne to a pak po dalsim startovani to uz drzi - bez ohledu, jesi se napumpuje rucne benzin :shock: Jak kdyz by tam byl vzduch nebo co :?


Príčina je jedna a síce, že sa spotrebuje benzín z priestoru trysky sýtiča. To zapríčiní zväčša:
- alebo nízka hladina v karbeci
- alebo nejaké prisávanie vzduchu, kt. spôsobí, že zmes je málo bohatá, otáčky rýchlo vyletia

A čo sa týka toho systému voľnobeku pri sýtiči - ono voľnobeh iste vplyv má, ale ja si myslím, že minimálny (ke´d vezmem do úvahy osadenie a úlohu sýtiča vs. osadenie voľnobežného systému)


Ano má...minimální,kór když je venku kláda a vlhko... :wink:


25.12.06, 22:20
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Rapid - karburátor SEDR 130, klasické bateriové zapalování : Před každým startem mu ručně načerpám palivo do karburátoru. Dám plný sytič, dvakrát, třikrát našlápnu plynem a to pak chytní na první škytnutí :wink: Otáčky drží 2000 - 2500ot/min v závislosti na venkovní teplotě... Pokud mu ovšem nenačerpám, tak nechytá na první otočení, až tak na počtvrté.

Lada - origo karburátor WEBER, zatím klasické bateriové zapalování : I té před každým startem načerpám palivo do karburátoru ručně, plný sytič, třikrát našlápnout a startujeme. Většinou chytne téměř tak ochotně jako Rapid, ale taková sláva jako s Rapidem to tedy fakt není... častokrát po nastartování okamžitě chcípne a musí se startovat na novo, a to se opakuje klíďo i 3x :cry: Ale jsem si jist že je toto způsobeno nekvalitními tureckými kontakty rozdělovače :twisted: No, když chytne tak drží otáčky cca 2000.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


26.12.06, 10:10
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
hans píše:
No mně teď začaly padat otáčky volnoběhu, dvakrát to už dokonce zdechlo. Řekl bych ucpaná tryska, ale už mi to přijde divný, páč se čistila naposled v září a navíc mam odvedený větrání motoru mimo filtrbox a na palivový hadici přídavnej papírovej filtr... Zejtra s tim jedu 150 km daleko, tak asi eště ráno zkusim profouknout tu trysku.


Aj ja mám na hadici papierový filter a pri rozoberaní karbecu mám vždy v plavákovej komore sajrajt...možno z hadice, inak neviem...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


27.12.06, 16:20
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 53 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz