Rapid - karburátor SEDR 130, klasické bateriové zapalování : Před každým startem mu ručně načerpám palivo do karburátoru. Dám plný sytič, dvakrát, třikrát našlápnu plynem a to pak chytní na první škytnutí
Otáčky drží 2000 - 2500ot/min v závislosti na venkovní teplotě... Pokud mu ovšem nenačerpám, tak nechytá na první otočení, až tak na počtvrté.
Lada - origo karburátor WEBER, zatím klasické bateriové zapalování : I té před každým startem načerpám palivo do karburátoru ručně, plný sytič, třikrát našlápnout a startujeme. Většinou chytne téměř tak ochotně jako Rapid, ale taková sláva jako s Rapidem to tedy fakt není... častokrát po nastartování okamžitě chcípne a musí se startovat na novo, a to se opakuje klíďo i 3x
Ale jsem si jist že je toto způsobeno nekvalitními tureckými kontakty rozdělovače
No, když chytne tak drží otáčky cca 2000.