Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 20:37



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 EL.MAG.VENTIL u BMM? 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek EL.MAG.VENTIL u BMM?
Chlapi nevite,jak funguje ventil u nádobky aktivního uhlí u BMM?Dělá mi to paseku..

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


30.3.09, 16:19
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 449
Bydliště: Jevíčko
Příspěvek Re: EL.MAG.VENTIL u BMM?
NOVON píše:
Chlapi nevite,jak funguje ventil u nádobky aktivního uhlí u BMM?Dělá mi to paseku..


Po privedeni proudu od ridici jednotky se otevre a prepusti obohacenej vzduch benzinovejma parama pod klapku... Mam pocit ze funguje jen v nejakym rezimu myslim deceleraci nebo u nejakjech aut kdyz vypnes motor tak se nachvili otevre ten ventil a vysaje ty benzinovy pary... Nic slozityho,,,Co ti to dela?cvaka?

_________________
Rapid 1987 V8 4,2


30.3.09, 16:45
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
No,abych to upřesnil..V otáčkách cca 2200 se z místa toho ekologického nesmyslu ozývají dost silné vibrace,hluk ,bubnování..Vypozoroval jsem,že je to s toho černého nesmyslu..Prvně jsem myslel,že je v prd uložení motoru nebo se dotýká někde výfuck karoserie,ale dělá to ten eko nesmysl...Hlavně mě teda napadlo,jak vlastně funguje celé to zařízení,resp. ten el.mag. ventil u té nádobky..Nejspíš při určitých otáčkách ,při nezatíženém motoru pouští odvětrání nádrže do sání...to je těch 2200 ot..,ALE proč to sakra dělá takový kravál a vibrace?? JDE TO NĚJAK VYŘADIT Z PROVOZU??

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


30.3.09, 16:51
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek Re: EL.MAG.VENTIL u BMM?
Tunningkiller píše:
NOVON píše:
Chlapi nevite,jak funguje ventil u nádobky aktivního uhlí u BMM?Dělá mi to paseku..


Po privedeni proudu od ridici jednotky se otevre a prepusti obohacenej vzduch benzinovejma parama pod klapku... Mam pocit ze funguje jen v nejakym rezimu myslim deceleraci nebo u nejakjech aut kdyz vypnes motor tak se nachvili otevre ten ventil a vysaje ty benzinovy pary... Nic slozityho,,,Co ti to dela?cvaka?

Jo kdyby cvakalo...dělá to kravál jako prase,jde to slyšet a cítět v karoserii i při jízdě s rádiem.. :? :?

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


30.3.09, 16:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 449
Bydliště: Jevíčko
Příspěvek Re: EL.MAG.VENTIL u BMM?
NOVON píše:
Tunningkiller píše:
NOVON píše:
Chlapi nevite,jak funguje ventil u nádobky aktivního uhlí u BMM?Dělá mi to paseku..


Po privedeni proudu od ridici jednotky se otevre a prepusti obohacenej vzduch benzinovejma parama pod klapku... Mam pocit ze funguje jen v nejakym rezimu myslim deceleraci nebo u nejakjech aut kdyz vypnes motor tak se nachvili otevre ten ventil a vysaje ty benzinovy pary... Nic slozityho,,,Co ti to dela?cvaka?

Jo kdyby cvakalo...dělá to kravál jako prase,jde to slyšet a cítět v karoserii i při jízdě s rádiem.. :? :?


To teda nevim :( je ten el. magnetickej ventil porad otevrenej ? co otacky ve volnobehu motoru nerapluje to? V tej nadobce s aktivnim uhlim je jen to uhli a nejaky prepazky z nejakyho tvrdyho papiru nebo neco,, tenkrat kdyz sem rosekal xantiu tak mi stoho vypadalo to uhli,,jediny co to ma ukol je to aby se v tej nadobce nazhromazdily ty vypary z nadrze tam se zachytily a ty je nasal do motoru a spalil ne abys je pustil do ovzdusi,, ma to svoje opodstatneni hlavne v letnich mesicich,, neni to jak smradlava skodovka,,, ja to mam na rapidu taky vyreseny tu nadobku... Obejit to jde tak ze ventil z tej privodni strany zaslepis aby ti to neprisavalo falesnej luft a z nadobky to zavedes pod auto..ale spis bych to skusil nejak vyresit..skus jestli je ten ventil pruchozi a jestli to rapluje i kdyz z nej odpojis konektor

_________________
Rapid 1987 V8 4,2


30.3.09, 17:04
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek Re: EL.MAG.VENTIL u BMM?
Tunningkiller píše:
NOVON píše:
Tunningkiller píše:
NOVON píše:
Chlapi nevite,jak funguje ventil u nádobky aktivního uhlí u BMM?Dělá mi to paseku..


Po privedeni proudu od ridici jednotky se otevre a prepusti obohacenej vzduch benzinovejma parama pod klapku... Mam pocit ze funguje jen v nejakym rezimu myslim deceleraci nebo u nejakjech aut kdyz vypnes motor tak se nachvili otevre ten ventil a vysaje ty benzinovy pary... Nic slozityho,,,Co ti to dela?cvaka?

Jo kdyby cvakalo...dělá to kravál jako prase,jde to slyšet a cítět v karoserii i při jízdě s rádiem.. :? :?


To teda nevim :( je ten el. magnetickej ventil porad otevrenej ? co otacky ve volnobehu motoru nerapluje to? V tej nadobce s aktivnim uhlim je jen to uhli a nejaky prepazky z nejakyho tvrdyho papiru nebo neco,, tenkrat kdyz sem rosekal xantiu tak mi stoho vypadalo to uhli,,jediny co to ma ukol je to aby se v tej nadobce nazhromazdily ty vypary z nadrze tam se zachytily a ty je nasal do motoru a spalil ne abys je pustil do ovzdusi,, ma to svoje opodstatneni hlavne v letnich mesicich,, neni to jak smradlava skodovka,,, ja to mam na rapidu taky vyreseny tu nadobku... Obejit to jde tak ze ventil z tej privodni strany zaslepis aby ti to neprisavalo falesnej luft a z nadobky to zavedes pod auto..ale spis bych to skusil nejak vyresit..skus jestli je ten ventil pruchozi a jestli to rapluje i kdyz z nej odpojis konektor


No hlavně by mě zajímalo,jestli je ten ventil při vypnutém motoru uzavřený nebo otevřený,prostě kdy je tam proud a kdy ne,jestli ECU pouští proud pro otevření nebo uzavření... :?: :?: :?:

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


30.3.09, 17:15
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 449
Bydliště: Jevíčko
Příspěvek Re: EL.MAG.VENTIL u BMM?
NOVON píše:
Tunningkiller píše:
NOVON píše:
Tunningkiller píše:
NOVON píše:
Chlapi nevite,jak funguje ventil u nádobky aktivního uhlí u BMM?Dělá mi to paseku..


Po privedeni proudu od ridici jednotky se otevre a prepusti obohacenej vzduch benzinovejma parama pod klapku... Mam pocit ze funguje jen v nejakym rezimu myslim deceleraci nebo u nejakjech aut kdyz vypnes motor tak se nachvili otevre ten ventil a vysaje ty benzinovy pary... Nic slozityho,,,Co ti to dela?cvaka?

Jo kdyby cvakalo...dělá to kravál jako prase,jde to slyšet a cítět v karoserii i při jízdě s rádiem.. :? :?


To teda nevim :( je ten el. magnetickej ventil porad otevrenej ? co otacky ve volnobehu motoru nerapluje to? V tej nadobce s aktivnim uhlim je jen to uhli a nejaky prepazky z nejakyho tvrdyho papiru nebo neco,, tenkrat kdyz sem rosekal xantiu tak mi stoho vypadalo to uhli,,jediny co to ma ukol je to aby se v tej nadobce nazhromazdily ty vypary z nadrze tam se zachytily a ty je nasal do motoru a spalil ne abys je pustil do ovzdusi,, ma to svoje opodstatneni hlavne v letnich mesicich,, neni to jak smradlava skodovka,,, ja to mam na rapidu taky vyreseny tu nadobku... Obejit to jde tak ze ventil z tej privodni strany zaslepis aby ti to neprisavalo falesnej luft a z nadobky to zavedes pod auto..ale spis bych to skusil nejak vyresit..skus jestli je ten ventil pruchozi a jestli to rapluje i kdyz z nej odpojis konektor


No hlavně by mě zajímalo,jestli je ten ventil při vypnutém motoru uzavřený nebo otevřený,prostě kdy je tam proud a kdy ne,jestli ECU pouští proud pro otevření nebo uzavření... :?: :?: :?:
Je uzavrenej pri vypnutym motoru,, a otevira se pri privedeni proudu od řj

_________________
Rapid 1987 V8 4,2


30.3.09, 17:17
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek Re: EL.MAG.VENTIL u BMM?
Tunningkiller píše:
NOVON píše:
Tunningkiller píše:
NOVON píše:
Tunningkiller píše:
NOVON píše:
Chlapi nevite,jak funguje ventil u nádobky aktivního uhlí u BMM?Dělá mi to paseku..


Po privedeni proudu od ridici jednotky se otevre a prepusti obohacenej vzduch benzinovejma parama pod klapku... Mam pocit ze funguje jen v nejakym rezimu myslim deceleraci nebo u nejakjech aut kdyz vypnes motor tak se nachvili otevre ten ventil a vysaje ty benzinovy pary... Nic slozityho,,,Co ti to dela?cvaka?

Jo kdyby cvakalo...dělá to kravál jako prase,jde to slyšet a cítět v karoserii i při jízdě s rádiem.. :? :?


To teda nevim :( je ten el. magnetickej ventil porad otevrenej ? co otacky ve volnobehu motoru nerapluje to? V tej nadobce s aktivnim uhlim je jen to uhli a nejaky prepazky z nejakyho tvrdyho papiru nebo neco,, tenkrat kdyz sem rosekal xantiu tak mi stoho vypadalo to uhli,,jediny co to ma ukol je to aby se v tej nadobce nazhromazdily ty vypary z nadrze tam se zachytily a ty je nasal do motoru a spalil ne abys je pustil do ovzdusi,, ma to svoje opodstatneni hlavne v letnich mesicich,, neni to jak smradlava skodovka,,, ja to mam na rapidu taky vyreseny tu nadobku... Obejit to jde tak ze ventil z tej privodni strany zaslepis aby ti to neprisavalo falesnej luft a z nadobky to zavedes pod auto..ale spis bych to skusil nejak vyresit..skus jestli je ten ventil pruchozi a jestli to rapluje i kdyz z nej odpojis konektor


No hlavně by mě zajímalo,jestli je ten ventil při vypnutém motoru uzavřený nebo otevřený,prostě kdy je tam proud a kdy ne,jestli ECU pouští proud pro otevření nebo uzavření... :?: :?: :?:
Je uzavrenej pri vypnutym motoru,, a otevira se pri privedeni proudu od řj


Ještě jak ses ptal na ty otáčky,tak na volnoběh kolísají a při těch 2200 ot. je motor zakový tupý...,tak mě napadá,jestli ten ventil vůbec těsní..Vymontuju ho a zkusím profouknout,když říkáš,že je bez proudu zavřený..

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


30.3.09, 17:23
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 449
Bydliště: Jevíčko
Příspěvek Re: EL.MAG.VENTIL u BMM?
Ja myslim ze ti to porad vysava tu nadobku a ve vysokejch otackach to chrasti nebo neco ,,skus uvidis,, vyzkouseny to mas za 5 minut

_________________
Rapid 1987 V8 4,2


30.3.09, 17:33
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
Ted jsem zkoušel odpojit konektor při nastartovaném motoru...začalo to vysávat tu nádobku,tak že při vypnutém motoru je ventil otevřený..při nastartovaném motoru na volnoběh zavřený...či-li ECU proud odpojuje...

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


30.3.09, 18:15
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 449
Bydliště: Jevíčko
Příspěvek 
NOVON píše:
Ted jsem zkoušel odpojit konektor při nastartovaném motoru...začalo to vysávat tu nádobku,tak že při vypnutém motoru je ventil otevřený..při nastartovaném motoru na volnoběh zavřený...či-li ECU proud odpojuje...


Mam za to ze ventil co mi lezi na stole v garazi je porad zavrenej,, nebo mas jinej typ,,, prece jen kdyz je motor vyplej muze probihat unikani vyparu z nadrze do atmosfery prez skrtici klapku,, no nevim kde je teda chyba treba poradi skusenejsi...

_________________
Rapid 1987 V8 4,2


30.3.09, 19:06
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
No někde je chyba,protože to saje i na volnoběh,když zvednu otáčky na těch 2200..což při zátěži by nemělo ne?

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


30.3.09, 19:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 449
Bydliště: Jevíčko
Příspěvek 
NOVON píše:
No někde je chyba,protože to saje i na volnoběh,když zvednu otáčky na těch 2200..což při zátěži by nemělo ne?


Schvalne se zitra mrknu jak to funguje a zitra ti napisu..Budu mit filcku od stryce ,budu delat altik a rizeni tak ti to vocekuju co, kdy a jak presne,,, nikdy sem ten ventil nestudoval nejak podrobne tak pisu poznatky s toho s cim sem se doprozatim setkal :)

_________________
Rapid 1987 V8 4,2


30.3.09, 19:45
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
uz sem to na par autech videl ze to cvakalo..nenmylsim bmm..treba golf....nejakej vicebod..pak jeste cosi...a delat to nema....ma to otevirat jen v urcitych rezimech ale kdy to nevim...me to teda u niceho kde mam bmm nedela..jina to jede nejspolehliveji bez toho..takze odpojit..zasplepit..pripadne ventil muzes nechat na konektrou a tam si muze cvakat jak chce...ale az budu delat prvni jizdni zkousky :D tak si tam pripojim kontrolku abych vedel kdy to otevira :idea:

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


30.3.09, 19:51
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3491
Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
Příspěvek 
a neni nejaka ta klapka nebo ventil v te hovadine sekla?


30.3.09, 21:04
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 58 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz