Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 05:36



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Favorit - studené starty 
Autor Zpráva
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27222
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
e.n.e.m.y. píše:
Tak kluci... právě jsem se vrátil z garáže po výměně svíček... to co jsem při výměně zjistil mě docela zaskočilo... vymontoval jsem svíčku a srovnal jí s novou... už od pohledu bylo jasné že střední elektroda je kratší než u nové svíčky... popadnul jsem něco co aspoň trochu připomínalo listovou měrku což byl tenký lámací nůž a porovnal mezery u staré a nové svíčky... závěr byl že u staré byla mezera skoro asi o polovinu větší... takže hádám tak 0,9 místo 0,7... chování motoru při studeném startu se asi o 50% zlepšilo... ale ještě to není úplně to co to bylo dřív... staré svíčky jsem vzal domů a vyfotil.. chtěl jsem je dát sem aby se na ně někdo zkušený mrknul a řekl co si o nich myslí ale nejdou mi uploadnout na žádný server tak bych chtěl poprosit někoho kdo by byl ochotný se po mailu mrknout na ty svíčky... předem díky


tak vyměň eště vn kabely :wink:

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


27.12.06, 18:31
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Příspěvek 
Ty jsou nové... celé zapalování je nové... ale dík :wink:


27.12.06, 18:33
Příspěvek 
Tak jsem se vrátil k řešení mé záhady a protože je celé zapalování nové začínám mít čím dál větší pocit že závada bude v palivové soustavě a to asi v palivovém čerpadle a teplota motoru na tuto závadu nebude mít vliv... vede mě k tomu to že startování a chování motoru na volnoběh je přímo úměrné s dobou od posledního startu... týden jsem s autem nejel a motor jsem musel startovat na třikrát... chvilku měl nepravidelný běh a potom se chytil sytič... ale pokud nastartuju horký motor tak na poprvé a volnoběh je naprosto pravidelný... z čehož mi plyne že palivové čerpadlo nedrží sloupec paliva ke karburátoru a má malý tlak... proto po dlouhé době stání trvá než nasaje palivo a naplní se plováková komora...


4.1.07, 13:30
Příspěvek 
...a ještě jedna věc která mě k tomu vede... pokud vím tak palivový filtr u nového typu čerpadla by měl být plný paliva, ale u mě ne... mám v něm paliva jen na dně a ani protáčení motoru na volnoběh ve vysokých otáčkách filtr nenaplní... ale někdy se stane že po dlouhé době stání je filtr plný i když před tím v něm bylo paliva jen minimum. Může mi někdo mojí doměnku potvrdit jestli je správná?


4.1.07, 13:30
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
mi to pošli miloš


4.1.07, 17:55
Profil
Příspěvek 
Vyřešeno. Byla špatná podložka pod karburátorem.


22.1.07, 11:22
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... 1&start=15

Nejake napady na moje problematicke startovanie aj LPG aj benzin? Diky

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


22.1.07, 11:44
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz