|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
Autor |
Zpráva |
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
e.n.e.m.y. píše: Tak kluci... právě jsem se vrátil z garáže po výměně svíček... to co jsem při výměně zjistil mě docela zaskočilo... vymontoval jsem svíčku a srovnal jí s novou... už od pohledu bylo jasné že střední elektroda je kratší než u nové svíčky... popadnul jsem něco co aspoň trochu připomínalo listovou měrku což byl tenký lámací nůž a porovnal mezery u staré a nové svíčky... závěr byl že u staré byla mezera skoro asi o polovinu větší... takže hádám tak 0,9 místo 0,7... chování motoru při studeném startu se asi o 50% zlepšilo... ale ještě to není úplně to co to bylo dřív... staré svíčky jsem vzal domů a vyfotil.. chtěl jsem je dát sem aby se na ně někdo zkušený mrknul a řekl co si o nich myslí ale nejdou mi uploadnout na žádný server tak bych chtěl poprosit někoho kdo by byl ochotný se po mailu mrknout na ty svíčky... předem díky
tak vyměň eště vn kabely
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
27.12.06, 18:31 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
e.n.e.m.y.
|
Ty jsou nové... celé zapalování je nové... ale dík
|
27.12.06, 18:33 |
|
|
e.n.e.m.y.
|
Tak jsem se vrátil k řešení mé záhady a protože je celé zapalování nové začínám mít čím dál větší pocit že závada bude v palivové soustavě a to asi v palivovém čerpadle a teplota motoru na tuto závadu nebude mít vliv... vede mě k tomu to že startování a chování motoru na volnoběh je přímo úměrné s dobou od posledního startu... týden jsem s autem nejel a motor jsem musel startovat na třikrát... chvilku měl nepravidelný běh a potom se chytil sytič... ale pokud nastartuju horký motor tak na poprvé a volnoběh je naprosto pravidelný... z čehož mi plyne že palivové čerpadlo nedrží sloupec paliva ke karburátoru a má malý tlak... proto po dlouhé době stání trvá než nasaje palivo a naplní se plováková komora...
|
4.1.07, 13:30 |
|
|
e.n.e.m.y.
|
...a ještě jedna věc která mě k tomu vede... pokud vím tak palivový filtr u nového typu čerpadla by měl být plný paliva, ale u mě ne... mám v něm paliva jen na dně a ani protáčení motoru na volnoběh ve vysokých otáčkách filtr nenaplní... ale někdy se stane že po dlouhé době stání je filtr plný i když před tím v něm bylo paliva jen minimum. Může mi někdo mojí doměnku potvrdit jestli je správná?
|
4.1.07, 13:30 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
mi to pošli miloš
|
4.1.07, 17:55 |
|
|
e.n.e.m.y.
|
Vyřešeno. Byla špatná podložka pod karburátorem.
|
22.1.07, 11:22 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... 1&start=15
Nejake napady na moje problematicke startovanie aj LPG aj benzin? Diky
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
22.1.07, 11:44 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|