Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 06:38



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Favorit - nechytá 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 41
Příspěvek 
barton píše:
tak to moh blbě zapojit 8) pokud měnil palec v rozdělovači,moh ho špatně nasadit popř. špatně nasadil víčko.Taky by mu z něj moh vypadnout uhlík.
Jiskra v nesprávnou dobu je k ničemu :wink:

to uz ma zapojený dobrře ale prvně to měl proházený kabely


5.4.09, 13:54
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Tak se už konečně podívejte jestli to hází jiskru. :)

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


5.4.09, 15:16
Profil

Příspěvky: 4
Příspěvek 
ČAU ZDRAVÍM

Mám prosbu nemáte někdo zkušenost s takovou závadou?
Mám Formana r.v. 1994 /50KW BMM, motor nejde nastartovat ve studeném stavu. Při spuštění z kopce chytne na brknutí.
Když ho zhasnu i po 200m tak pak chytne hned. Baterka je dobrá. Bylo to háklivý na teplotu pod 8 stupňů, to nechytlo a nad jo. Teď už to blbne i při vyšší teplotě. Když připojím auto k silné nabíječce tak to chytne hned. Myslel jsem si, že jsou to čidla teplot kapaliny nebo vzduchu, ale mate mě to že to chytne na nabíječce. ČIDLO chladící kapaliny jsem měřil a mělo odpor který mělo mít..


8.4.09, 05:28
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Mupe píše:
ČAU ZDRAVÍM

Mám prosbu nemáte někdo zkušenost s takovou závadou?
Mám Formana r.v. 1994 /50KW BMM, motor nejde nastartovat ve studeném stavu. Při spuštění z kopce chytne na brknutí.
Když ho zhasnu i po 200m tak pak chytne hned. Baterka je dobrá. Bylo to háklivý na teplotu pod 8 stupňů, to nechytlo a nad jo. Teď už to blbne i při vyšší teplotě. Když připojím auto k silné nabíječce tak to chytne hned. Myslel jsem si, že jsou to čidla teplot kapaliny nebo vzduchu, ale mate mě to že to chytne na nabíječce. ČIDLO chladící kapaliny jsem měřil a mělo odpor který mělo mít..


A starter ti toci, kontrolky pohasnu? Skontroluj si ukostrenie motora. 8)

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


8.4.09, 06:48
Profil

Příspěvky: 4
Příspěvek 
Startér normálně točí a jak jsem napsal po 200 metrech jízdy to pokaždé normálně po vypnutí motoru i po 15min nastartuji.


8.4.09, 09:19
Profil
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek 
chajda6 píše:
No to nevím zda mu to chytne ale řikal že jo že hasnou kotrolky a tak uviím se ho pokusím zeptat.


nemůže být třeba už tuhá baterka??

_________________
#2580 fávo 135 LSe - Get Hard


8.4.09, 12:15
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 35
Příspěvek 
Mám do bodky detto ako písal MUPE.

Auto normálne fachčí a z ničoho nič po napr. 1 dni státia môžem ním ráno točiť do aleluja a nechytne.
Inokedy hravo naštartuje na brnk.

Niekto niečo rozumné nevie poradiť?

Ďakujem

_________________
FORMAN 1,3 LXI 50 kw 1994 BMM


24.11.09, 21:02
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
niečo podobné som mal tiež, vyriešila to výmena baterky, aj keď stará ešte motor pretočila napätia v sieto bolo tak nízke že nehádzalo iskru...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


24.11.09, 21:33
Profil

Příspěvky: 35
Příspěvek 
Môžem skúsiť prehodiť. Mám tam tuším 50tku a v zálohe mám funkčnú 60tku, uvidím, čo to spraví..

Irónia je, že ale 50tka, čo tam teraz je, točí pekne. Akurát ten odpal akosi občas chýba. :roll:

_________________
FORMAN 1,3 LXI 50 kw 1994 BMM


25.11.09, 06:37
Profil

Příspěvky: 4
Příspěvek 
Problém je vyřešen, naštval jsem se odpojil jsem zapalování od baterie a napojil ho na zdroj. Pod 11V to přetalo dávat jiskru. Takže to bylo jasný, indukční cívka. Od té doby je to OK. Ještě jsem musel vyměnit zapalovací kabely. Při studeném motoru to po výměně civky začalo vynechávat. Nová cívka začala totiž dávat vyšší zapalovací napětí a kabely probíjely. Bylo to ověřeno za tmy. Přeskakovaly jiskry mezi kabely. Po zahřátí (asi vypaření vlkosti) to bylo dobrý.


25.11.09, 06:47
Profil

Příspěvky: 35
Příspěvek 
MUPE - a nie je možné, že mohli byť na vine len káble?

_________________
FORMAN 1,3 LXI 50 kw 1994 BMM


26.11.09, 20:52
Profil

Příspěvky: 4
Příspěvek 
No prvotní závada přece byla zapalovací cívka.

_________________
ŠKODA FORMAN 1,3 50KW 1994


26.11.09, 21:29
Profil

Příspěvky: 35
Příspěvek 
OK.

Teraz síce "poslúcha", ale akonáhle by sa to malo opakovať, tak sa pohnem týmto smerom ako si písal.

Ďakujem.

_________________
FORMAN 1,3 LXI 50 kw 1994 BMM


30.11.09, 21:33
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
jak je u stříkačky na jednotce míň jak 7 voltů, tak nechytá 8)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


30.11.09, 22:29
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 77 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz