Autor |
Zpráva |
chajda6
Příspěvky: 41
|
barton píše: tak to moh blbě zapojit pokud měnil palec v rozdělovači,moh ho špatně nasadit popř. špatně nasadil víčko.Taky by mu z něj moh vypadnout uhlík. Jiskra v nesprávnou dobu je k ničemu
to uz ma zapojený dobrře ale prvně to měl proházený kabely
|
5.4.09, 13:54 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Tak se už konečně podívejte jestli to hází jiskru.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
5.4.09, 15:16 |
|
|
Mupe
Příspěvky: 4
|
ČAU ZDRAVÍM
Mám prosbu nemáte někdo zkušenost s takovou závadou?
Mám Formana r.v. 1994 /50KW BMM, motor nejde nastartovat ve studeném stavu. Při spuštění z kopce chytne na brknutí.
Když ho zhasnu i po 200m tak pak chytne hned. Baterka je dobrá. Bylo to háklivý na teplotu pod 8 stupňů, to nechytlo a nad jo. Teď už to blbne i při vyšší teplotě. Když připojím auto k silné nabíječce tak to chytne hned. Myslel jsem si, že jsou to čidla teplot kapaliny nebo vzduchu, ale mate mě to že to chytne na nabíječce. ČIDLO chladící kapaliny jsem měřil a mělo odpor který mělo mít..
|
8.4.09, 05:28 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Mupe píše: ČAU ZDRAVÍM
Mám prosbu nemáte někdo zkušenost s takovou závadou? Mám Formana r.v. 1994 /50KW BMM, motor nejde nastartovat ve studeném stavu. Při spuštění z kopce chytne na brknutí. Když ho zhasnu i po 200m tak pak chytne hned. Baterka je dobrá. Bylo to háklivý na teplotu pod 8 stupňů, to nechytlo a nad jo. Teď už to blbne i při vyšší teplotě. Když připojím auto k silné nabíječce tak to chytne hned. Myslel jsem si, že jsou to čidla teplot kapaliny nebo vzduchu, ale mate mě to že to chytne na nabíječce. ČIDLO chladící kapaliny jsem měřil a mělo odpor který mělo mít..
A starter ti toci, kontrolky pohasnu? Skontroluj si ukostrenie motora.
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
8.4.09, 06:48 |
|
|
Mupe
Příspěvky: 4
|
Startér normálně točí a jak jsem napsal po 200 metrech jízdy to pokaždé normálně po vypnutí motoru i po 15min nastartuji.
|
8.4.09, 09:19 |
|
|
hardb
Junior TW team, Tydýt
Příspěvky: 2704 Bydliště: olomoucký kraj
|
chajda6 píše: No to nevím zda mu to chytne ale řikal že jo že hasnou kotrolky a tak uviím se ho pokusím zeptat.
nemůže být třeba už tuhá baterka??
_________________ #2580 fávo 135 LSe - Get Hard
|
8.4.09, 12:15 |
|
|
sombreroja
Příspěvky: 35
|
Mám do bodky detto ako písal MUPE.
Auto normálne fachčí a z ničoho nič po napr. 1 dni státia môžem ním ráno točiť do aleluja a nechytne.
Inokedy hravo naštartuje na brnk.
Niekto niečo rozumné nevie poradiť?
Ďakujem
_________________ FORMAN 1,3 LXI 50 kw 1994 BMM
|
24.11.09, 21:02 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
niečo podobné som mal tiež, vyriešila to výmena baterky, aj keď stará ešte motor pretočila napätia v sieto bolo tak nízke že nehádzalo iskru...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
24.11.09, 21:33 |
|
|
sombreroja
Příspěvky: 35
|
Môžem skúsiť prehodiť. Mám tam tuším 50tku a v zálohe mám funkčnú 60tku, uvidím, čo to spraví..
Irónia je, že ale 50tka, čo tam teraz je, točí pekne. Akurát ten odpal akosi občas chýba.
_________________ FORMAN 1,3 LXI 50 kw 1994 BMM
|
25.11.09, 06:37 |
|
|
Mupe
Příspěvky: 4
|
Problém je vyřešen, naštval jsem se odpojil jsem zapalování od baterie a napojil ho na zdroj. Pod 11V to přetalo dávat jiskru. Takže to bylo jasný, indukční cívka. Od té doby je to OK. Ještě jsem musel vyměnit zapalovací kabely. Při studeném motoru to po výměně civky začalo vynechávat. Nová cívka začala totiž dávat vyšší zapalovací napětí a kabely probíjely. Bylo to ověřeno za tmy. Přeskakovaly jiskry mezi kabely. Po zahřátí (asi vypaření vlkosti) to bylo dobrý.
|
25.11.09, 06:47 |
|
|
sombreroja
Příspěvky: 35
|
MUPE - a nie je možné, že mohli byť na vine len káble?
_________________ FORMAN 1,3 LXI 50 kw 1994 BMM
|
26.11.09, 20:52 |
|
|
Mupe
Příspěvky: 4
|
No prvotní závada přece byla zapalovací cívka.
_________________ ŠKODA FORMAN 1,3 50KW 1994
|
26.11.09, 21:29 |
|
|
sombreroja
Příspěvky: 35
|
OK.
Teraz síce "poslúcha", ale akonáhle by sa to malo opakovať, tak sa pohnem týmto smerom ako si písal.
Ďakujem.
_________________ FORMAN 1,3 LXI 50 kw 1994 BMM
|
30.11.09, 21:33 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
jak je u stříkačky na jednotce míň jak 7 voltů, tak nechytá
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
30.11.09, 22:29 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|