Kwiko mě pochopil a dobře vysvětlil...Ty chceš vyměnit stálej,máš jinou hřídel a tak já ti hovořim o tom co ty řešíš...Jde to,ale má to ještě pár háčků...převodovky jsou na oko skoro docela i někdy stejné
,ale kola uvnitř,tvar ozubení,vidličky a hřídele jsou jaksi kombinačně i jiné a další jiné drobnosti nejen v řazení ...to samý obaly na axiální nebo později pak radiální uložení hřídelí...na to se vztahují vůle atd...
Bylo by tedy pro tebe jednodušší když chceš takovej převod použít skříň z prvního Favorita a vyjde tě to nastejno...Jen je zase problém ve víku 5tky,tentokrát v uchycení...Protože to ke kastli nepřišroubuješ...Nejrychlejší je převařit víko 5tky jeho uchycení-silentblok a je klid...protože jsou víka tři a i obaly jsou tři a tak i rozteče šroubů jsou nejspíš tři z toho je jen jedno Favorit.....
Přehodíš ještě páku spojky,Fávo to má jinak...odstraníš držák bovdenu co je na dvě 6stky a hotovo...řazení ti půjde trochu jinak do stran,máš totiž kratší chod páky řazení,než-li favorit.půjde nejspíš trochu ztuha.Něco uříznout a nechat svařit je práce na chvilku... Ale nejlepší bude si ponechat originál,nebo ho od někoho koupit...Nevim totiž co si slibuješ od umrtvení vozidla
Felicia 1.3 jede hlavně díky převodovce...nikoliv díky vačce,hlavě nebo sání...to je až to druhé
a věz že máš i těžší kastli a tak zase pro tebe hůře
P.S náhodou by tě mohl překvapit ještě diferák s jinejma planetama,přprotože i tam byl rozdíl v tisícihranech...