Autor |
Zpráva |
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
iný alternátor na 781...
tak sa snažím rozbehnúť debatu o uchytení iného alternátora na 781 motore, ja mám o to horšie že tam mám klímakompresor.
nejaké fotky, námety, nápady ako to má niekto vyriešené....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
10.4.09, 13:44 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Proste vemu altik a svarim si na nej drzak namiru ne
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
10.4.09, 14:37 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Matthes píše: Proste vemu altik a svarim si na nej drzak namiru ne
vieš ako tam mám málo miesta
tak kým sa do toho pustím (ešte nemám ten alternátor), tak chcem trocha inšpirácie...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
10.4.09, 15:02 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Jo tak to ja nevim kolik je tam mista Me by se tam vesel generator s vlastnim spalovacim motorem
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
10.4.09, 16:48 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Matthes píše: Jo tak to ja nevim kolik je tam mista Me by se tam vesel generator s vlastnim spalovacim motorem
ak ti nieje známe mám tak klímakompresor ten je hnaný samostatným kliňákom, pod ním je alternátor tesne nad spodným kricím plechom a tesne okolo neho ide spodná hadica s chladiča...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
10.4.09, 18:09 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Jo takze je to jak v modernich autech jedno narvany na druhym A proc nestaci 70A z feldy?
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
10.4.09, 18:24 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Matthes píše: Jo takze je to jak v modernich autech jedno narvany na druhym A proc nestaci 70A z feldy?
zatiaľ mám klasiku 55A, a neviem či by tá 70ka stačila...
spojka kompresora berie 3A, ale najhorší je ten ventilátor, pri zapnutej klíme beží stále 1.poloha 30-40%, a v kolóne častejšie beží na 100% - 200W ( cca15A ), k tomu celodenné svietenie....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
10.4.09, 18:30 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
A máš klasický klínový řemen nebo drážkovaný? Asi klíňák, co?
70A mam v Pastelce s řemenicí Fa malá, a řemenice kliky je taky Fa (větší jak 742) a pod 1000-1100rpm to dá absolutní nic, to neutáhne ani samotné potkávačky.
Cyz má 70A ale s drážkovaným řemenem, na volnoběh to prý dá cca 30A.. (Asi to předělam )
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
10.4.09, 18:37 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Šemik píše: A máš klasický klínový řemen nebo drážkovaný? Asi klíňák, co? 70A mam v Pastelce s řemenicí Fa malá, a řemenice kliky je taky Fa (větší jak 742) a pod 1000-1100rpm to dá absolutní nic, to neutáhne ani samotné potkávačky. Cyz má 70A ale s drážkovaným řemenem, na volnoběh to prý dá cca 30A.. (Asi to předělam )
je to na klasický kliňák, remenicu mám tú malú, to prerábať asi nebudem, predsalen meniť všetky remenice sa mi nechce a ani neviem kde by som zohnal remenicu na kompresor.
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
10.4.09, 18:48 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
můj názor je takovej, že bych dal kompresor dolů, jako je servo a nad něj altik...jestli se tam vejde ten kompresor, tak nahoru už si můžeš dát v podstatě jakejkoli alternátor, tam je místa dost...a proč to neudělat, jak to je origo, akorát kompresor posunout vejš?
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
10.4.09, 19:21 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Ondras83 píše: můj názor je takovej, že bych dal kompresor dolů, jako je servo a nad něj altik...jestli se tam vejde ten kompresor, tak nahoru už si můžeš dát v podstatě jakejkoli alternátor, tam je místa dost...a proč to neudělat, jak to je origo, akorát kompresor posunout vejš?
aj to ma napadlo, ale konzola čo drží kompresor je prispôsobená na napínak pre remeň pre klímu, a remeň pre oststné sa napína alternátorom.
ak by som ich chcel prehodiť neviem či by mi vyšli dráhy pre oba kliňáky.
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
11.4.09, 10:41 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
A ta klima je v tom fáčku origo, nebo z jiného auta? Já ve fáčkách klimu ještě neviděl. Ani u vývozových verzí. Nedávno jsem dokonce viděl u Auto kelly altík 70A pro fáčka a felície. Asi nějaký univerzál. Nevím jak je kvalitní, ale tvarem vypadá stejně jako klasické favo altíky. Já ale u Auto Kelly nerad nakupuji. Nemají tam moc kvalitní věci.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
11.4.09, 10:58 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
varok píše: A ta klima je v tom fáčku origo, nebo z jiného auta? Já ve fáčkách klimu ještě neviděl. Ani u vývozových verzí. Nedávno jsem dokonce viděl u Auto kelly altík 70A pro fáčka a felície. Asi nějaký univerzál. Nevím jak je kvalitní, ale tvarem vypadá stejně jako klasické favo altíky. Já ale u Auto Kelly nerad nakupuji. Nemají tam moc kvalitní věci.
ah jáj, klíma je hybrid s zákazkovej série Formanov ku koncu výroby pre Tureckého importéra a Feldy s klímou
okrem iného som v predu aj v zadu stabilizovaný
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
11.4.09, 11:04 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Pokud vím tak tam nemáš žádné extra elektrické vymoženosti, 70A altík je na fávu naprosto dostačující, akorát vidím trochu problém s volnoběhem - jak ti kolísá při zapnuté klimě. Řemenice myslím jde přehodit takže bych nevymýšlel nějaké předělávky a prostě tam dal ten 70A.
|
12.4.09, 17:53 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
já to viděl jen jednou v orginále na felicii 1.3 z itálie a řemeny tam byly dva na klimošku zvlášt,
řemenice tam byla zdvojená a když se vytahuje musí se spustit motor miloš
|
13.4.09, 07:32 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|