Autor |
Zpráva |
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
cyz píše: Pokud vím tak tam nemáš žádné extra elektrické vymoženosti, 70A altík je na fávu naprosto dostačující, akorát vidím trochu problém s volnoběhem - jak ti kolísá při zapnuté klimě. Řemenice myslím jde přehodit takže bych nevymýšlel nějaké předělávky a prostě tam dal ten 70A. pri vypnutej klíme nie, ale ako som už písal, ak je zapnutá ventilátor na chladiči ide stále na 1. polohu (cca 50%), a v kolóne beží na 2.polohu(100%) o mnoho častejšie, podotýkam klasický ventilátor na chladiči má 40W tento môj 200W, a ventilátor v kúrení 150W oproti klasike 120W, k tomu 3A spojka kompresora (cca 35W), a na voľnobeh to vybíja... voľnobeh sa snažím vyriešiť, ale bez klímy je cca 1000-1100ot/min, a keď zopne kompresor klesne na 700-800ot/min. slovacek.milos píše: já to viděl jen jednou v orginále na felicii 1.3 z itálie a řemeny tam byly dva na klimošku zvlášt,
řemenice tam byla zdvojená a když se vytahuje musí se spustit motor miloš
však kompresor s konzolou mám originál, na tom Formane to bolo tak ako to mám ja, akurát remenica kľukovky bola pre vnútorný remeň drážková, pre vonkajší klinová, ja som použil dvojitú so Š100 a mám tam dva kliňáky...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
13.4.09, 08:50 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Sice ventilátor na chladiči má podle knížky 55W a né 40W, ale to je jedno. A nešlo by vymyslet něco, aby jsi měl s klimou těch 700-800 ot./min. a při vypnuté by nějaký elektronický nebo mechanický obvod ubral na taky 800ot./min. ? Myslím sice že i novější auta mají takové problémy a při zapnutí klimy spadne volnoběh na nižší otáčky. Tam to už ale většinou bývá u motorů s ŘJ a ta by se dala nějak nastavit.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
13.4.09, 09:08 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
varok píše: Sice ventilátor na chladiči má podle knížky 55W a né 40W, ale to je jedno. A nešlo by vymyslet něco, aby jsi měl s klimou těch 700-800 ot./min. a při vypnuté by nějaký elektronický nebo mechanický obvod ubral na taky 800ot./min. ? Myslím sice že i novější auta mají takové problémy a při zapnutí klimy spadne volnoběh na nižší otáčky. Tam to už ale většinou bývá u motorů s ŘJ a ta by se dala nějak nastavit.
áno 55W, máš pravdu, napadlo ma to až po odoslaní príspevku.
kôli LPG je lepšie mať ten voľnobeh cca 1000ot/min, mechanicky sa to snažím nejako vyriešiť v inom topicu ale nejako neviem si s tým rady, ale je to karburátor, ak by to bolo BMM to si dorovná voľnobeh samé.
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?p=250937#250937
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
13.4.09, 09:23 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Jo, to druhé téma jsem taky studoval. Hm, je to lehké a přitom dost těžké.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
17.4.09, 13:55 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
varok píše: Jo, to druhé téma jsem taky studoval. Hm, je to lehké a přitom dost těžké.
zmiešané pocity
(keď s ti svokra /tchýne/ zaije na tvojom novom aute)
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
17.4.09, 13:57 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Šemik píše: Cyz má 70A ale s drážkovaným řemenem, na volnoběh to prý dá cca 30A... A já budu mít 55A s drážkovanou řemenicí, cha chá
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
17.4.09, 15:12 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
já budu mít 80A s drážkovaným řemenem
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
17.4.09, 15:15 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Moc výkonný alternátory zvyšujou spotřebu a snižujou výkon, přenesenej na kola
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
17.4.09, 15:25 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Nepér píše: Šemik píše: Cyz má 70A ale s drážkovaným řemenem, na volnoběh to prý dá cca 30A... A já budu mít 55A s drážkovanou řemenicí, cha chá
ja myslím že remenicu si dáš akú potrebuješ, na Favo/Felda alternátor je 4drážková, 6drážková, a klasická veľká a malá, prehodiť to je najmenší problém...
a nemyslím že to dobíjanie na voľnobeh je dané iba remenicou...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
17.4.09, 16:23 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Nepér píše: Moc výkonný alternátory zvyšujou spotřebu a snižujou výkon, přenesenej na kola
kecy a to by bylo aby tvoje 1,4 neutáhla silnější alternátor
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
17.4.09, 17:59 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Já bych tam dal 70A, ale mám dobrou 55A, tak nebudu vyhazovat dva litry z vokna.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
17.4.09, 19:33 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
tak já mam tu 80 A doma a drážkovanou řemenici taky aokát to musim nějak zkombinovat
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
17.4.09, 19:37 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Já nemám doma ani ň, tak nebudu zatím dělat žádný závěry.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
17.4.09, 19:38 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
55A na Favo je tak na hrane, ešte stačí, ale ak si tam niekto naplieska kopec somarín čo zbytočne žerú energiu tak musí vymýšľať ako ja
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
18.4.09, 09:26 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
ja sem mel treba na mazde altik 85A a to byla plna naloz el okna klima ..atd a stacilo to ted zase nevim jak to tam presne mas resil bych to tim 70A a dal bych drazkovany remen mam to na skodvce taky ale na altik jsem dal malickou remenici z roveru vlastni altik mam 65A a dobiji to krasne pri volnobehu 14V i se zapnutym menicem na 220V....a pocitacem
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
18.4.09, 10:44 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 34 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|