Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 20:18



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 iný alternátor na 781... 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
cyz píše:
Pokud vím tak tam nemáš žádné extra elektrické vymoženosti, 70A altík je na fávu naprosto dostačující, akorát vidím trochu problém s volnoběhem - jak ti kolísá při zapnuté klimě. Řemenice myslím jde přehodit takže bych nevymýšlel nějaké předělávky a prostě tam dal ten 70A.


pri vypnutej klíme nie, ale ako som už písal, ak je zapnutá ventilátor na chladiči ide stále na 1. polohu (cca 50%), a v kolóne beží na 2.polohu(100%) o mnoho častejšie, podotýkam klasický ventilátor na chladiči má 40W tento môj 200W, a ventilátor v kúrení 150W oproti klasike 120W, k tomu 3A spojka kompresora (cca 35W), a na voľnobeh to vybíja...

voľnobeh sa snažím vyriešiť, ale bez klímy je cca 1000-1100ot/min, a keď zopne kompresor klesne na 700-800ot/min.


slovacek.milos píše:
já to viděl jen jednou v orginále na felicii 1.3 z itálie a řemeny tam byly dva na klimošku zvlášt,

řemenice tam byla zdvojená a když se vytahuje musí se spustit motor miloš


však kompresor s konzolou mám originál, na tom Formane to bolo tak ako to mám ja, akurát remenica kľukovky bola pre vnútorný remeň drážková, pre vonkajší klinová, ja som použil dvojitú so Š100 a mám tam dva kliňáky...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


13.4.09, 08:50
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Sice ventilátor na chladiči má podle knížky 55W a né 40W, ale to je jedno. A nešlo by vymyslet něco, aby jsi měl s klimou těch 700-800 ot./min. a při vypnuté by nějaký elektronický nebo mechanický obvod ubral na taky 800ot./min. ? Myslím sice že i novější auta mají takové problémy a při zapnutí klimy spadne volnoběh na nižší otáčky. Tam to už ale většinou bývá u motorů s ŘJ a ta by se dala nějak nastavit.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


13.4.09, 09:08
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
varok píše:
Sice ventilátor na chladiči má podle knížky 55W a né 40W, ale to je jedno. A nešlo by vymyslet něco, aby jsi měl s klimou těch 700-800 ot./min. a při vypnuté by nějaký elektronický nebo mechanický obvod ubral na taky 800ot./min. ? Myslím sice že i novější auta mají takové problémy a při zapnutí klimy spadne volnoběh na nižší otáčky. Tam to už ale většinou bývá u motorů s ŘJ a ta by se dala nějak nastavit.


áno 55W, máš pravdu, napadlo ma to až po odoslaní príspevku.

kôli LPG je lepšie mať ten voľnobeh cca 1000ot/min, mechanicky sa to snažím nejako vyriešiť v inom topicu ale nejako neviem si s tým rady, ale je to karburátor, ak by to bolo BMM to si dorovná voľnobeh samé.

http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?p=250937#250937

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


13.4.09, 09:23
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Jo, to druhé téma jsem taky studoval. Hm, je to lehké a přitom dost těžké.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


17.4.09, 13:55
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
varok píše:
Jo, to druhé téma jsem taky studoval. Hm, je to lehké a přitom dost těžké.


zmiešané pocity :?: :roll:

(keď s ti svokra /tchýne/ zaije na tvojom novom aute) :oops: :lol:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


17.4.09, 13:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Šemik píše:
Cyz má 70A ale s drážkovaným řemenem, na volnoběh to prý dá cca 30A...
A já budu mít 55A s drážkovanou řemenicí, cha chá :D

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


17.4.09, 15:12
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
já budu mít 80A s drážkovaným řemenem :lol:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


17.4.09, 15:15
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Moc výkonný alternátory zvyšujou spotřebu a snižujou výkon, přenesenej na kola :P

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


17.4.09, 15:25
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Nepér píše:
Šemik píše:
Cyz má 70A ale s drážkovaným řemenem, na volnoběh to prý dá cca 30A...
A já budu mít 55A s drážkovanou řemenicí, cha chá :D


ja myslím že remenicu si dáš akú potrebuješ, na Favo/Felda alternátor je 4drážková, 6drážková, a klasická veľká a malá, prehodiť to je najmenší problém...

a nemyslím že to dobíjanie na voľnobeh je dané iba remenicou...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


17.4.09, 16:23
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Nepér píše:
Moc výkonný alternátory zvyšujou spotřebu a snižujou výkon, přenesenej na kola :P


kecy a to by bylo aby tvoje 1,4 neutáhla silnější alternátor

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


17.4.09, 17:59
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Já bych tam dal 70A, ale mám dobrou 55A, tak nebudu vyhazovat dva litry z vokna.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


17.4.09, 19:33
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
tak já mam tu 80 A doma a drážkovanou řemenici taky aokát to musim nějak zkombinovat

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


17.4.09, 19:37
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Já nemám doma ani ň, tak nebudu zatím dělat žádný závěry.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


17.4.09, 19:38
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
55A na Favo je tak na hrane, ešte stačí, ale ak si tam niekto naplieska kopec somarín čo zbytočne žerú energiu tak musí vymýšľať ako ja :oops:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


18.4.09, 09:26
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
ja sem mel treba na mazde altik 85A a to byla plna naloz el okna klima ..atd a stacilo to ted zase nevim jak to tam presne mas resil bych to tim 70A a dal bych drazkovany remen mam to na skodvce taky ale na altik jsem dal malickou remenici z roveru vlastni altik mam 65A a dobiji to krasne pri volnobehu 14V i se zapnutym menicem na 220V....a pocitacem :D

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


18.4.09, 10:44
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz