Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 27.11.24, 17:46



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 67 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 Věčně se něco kazí 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
já si na auto nemůžu stěžovat, ale protože jsem měl děravej vejfuck, tak jsem koupil novej a pustil se do výměny, říkám si 5 šroubů, nový těsnění, to je tak max. hodina

ALE: utrhnul jsem 2 ze 3 šroubů na přírubě svodů....

tzn. odpojit benzín, hadice a dráty a lanka ke karburátoru, vyndal sací potrubí, protože jinak nejde vyndat vejfukový (kdo to někdy dělal tak ví.....) na stojanovku, odvrtat, nový závity, nový svorníky, a zase zpět.... bylo z toho celý odpoledne...

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


26.12.06, 13:24
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
tak ty sem povolil v pohode. podarilo se mi pri povolovani utrhnout oba srouby co drzi vyfuk na tom drzaku, tak tam byla vymena jednoducha... a pak jeste 2 stefty v hlave co drzi saci a vyfukove potrubi...

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


26.12.06, 13:31
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 188
Bydliště: Plzeň
Příspěvek 
Kikan píše:
Aspoň se nenudíme. Já taky vždycky něco udělám a mám radost že další rest je hotov a že už zbývá jenom to a to. :) Nadruhý den sednu do auta a ejhle další závada. :( Až jednou vyměním po částech všechny díly na autě tak snad bude na rok klid, než to začne od začátku. :D
No až vyměníš ten poslední tak se posere ten co si vyměnoval jako první :)

_________________
Škoda 105L "Anísek , Barva bílá , 33,1kW , LPG. - Super teréní přibližovadlo :twisted:
Ford Escort RS2000 "Anísek 2 , Barva červená , 110kW , motor 2.0. komplet v elektrice , airbag, ABS - Super závodnička ale taky supr papá :twisted:


26.12.06, 13:31
Profil ICQ

Příspěvky: 27
Příspěvek 
Dneska jsem si musel koupit novou baterku,pro sichr 55Ah akorat nevim jak ji tam dostanu?,Protože už se mi tam jaksi zničily dvě baterky ktere jsem použival před tím.Nemuže to byt tím že odešly kvuli tomu že tam mam starter z felicie,jsem slyšel že ten víc žere a pak že se ta baterka nestačí dobít,zvlaště když ja s tím jezdim tak malo.Myslíte že to může byt tím?
A pak my to chytá jen když to točí jak blázen, když se to točí slabě tak to nechytne, a přitom kamaradovi to chytne i když se to sotva převaluje(on tam ma klasicky starter),to mi tam asi nezbývá energie pro zapalování že. Tatík mi radil že si mam změřit kolik mi dava altík nevíte nekdo jak se to měři??Díky :oops:


28.12.06, 23:27
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Normálně, měří se jen napětí, na volnoběh bez světel, na volnoběh se světly a při zhruba 2000ot/min bez světel a se světly. Pak nám sem napíšeš co jsi změřil...

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


29.12.06, 00:53
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
brokky píše:
Dneska jsem si musel koupit novou baterku,pro sichr 55Ah akorat nevim jak ji tam dostanu?,Protože už se mi tam jaksi zničily dvě baterky ktere jsem použival před tím.Nemuže to byt tím že odešly kvuli tomu že tam mam starter z felicie,jsem slyšel že ten víc žere a pak že se ta baterka nestačí dobít,zvlaště když ja s tím jezdim tak malo.Myslíte že to může byt tím?
A pak my to chytá jen když to točí jak blázen, když se to točí slabě tak to nechytne, a přitom kamaradovi to chytne i když se to sotva převaluje(on tam ma klasicky starter),to mi tam asi nezbývá energie pro zapalování že. Tatík mi radil že si mam změřit kolik mi dava altík nevíte nekdo jak se to měři??Díky :oops:

To, že bereš 55 AH si akurát pridáš starosti, ak teda nemáš zmenené miesto na baterku, bo do originál dieri ju nevopcháš.

Skús tam dať klasický štartér a skús, či ti to bude lepšie štartovať. To, že je to z Feldy neznamená, že to bude lepšie pre tvoje auto.

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


29.12.06, 01:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
A nemůže to být tím, že startér z felicie nespíná napětí pro zapalovací cívku?

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


29.12.06, 09:07
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Origo startér je nejlepší :wink: Nějakej pitomej od VW tam nemá co dělat... Vrať tam ten původní, startování zvládá skvěle i za mrazů (pokud je v dobrém stavu) a baterka ti bude stačit 40 - 44Ah, ta 55Ah je pro Škodovku zbytečná...

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


29.12.06, 09:51
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
Šemik píše:
a baterka ti bude stačit 40 - 44Ah, ta 55Ah je pro Škodovku zbytečná...
ja mam 45Ah :wink:

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


29.12.06, 10:45
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
bohuzel ted musim semikovi oponovat a doufam ze me moc nezabije... baterka 55Ah bude vzdycky lepsi nez 44 Ah, kdyby se mi vesla do kasliku, mel bych taky 55Ah a kdyby starter z feldy byl za 150 kc z vrakoviste jako je ten 120kovej, taky bych ho mel radsi :wink: bohuzel starter z feldy s redukci stoji kolem 3000 penez a to je pro me docela palka..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


30.12.06, 13:44
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
kachnis píše:
bohuzel ted musim semikovi oponovat a doufam ze me moc nezabije... baterka 55Ah bude vzdycky lepsi nez 44 Ah, kdyby se mi vesla do kasliku, mel bych taky 55Ah a kdyby starter z feldy byl za 150 kc z vrakoviste jako je ten 120kovej, taky bych ho mel radsi :wink: bohuzel starter z feldy s redukci stoji kolem 3000 penez a to je pro me docela palka..

Šemík o baterke hovoril, že je zbytočné dávať 55 Ah do š120, keď plne stačí 44Ah. Jasné, že je 55 Ah lepšia od 44Ah. A taktiež je zbytočné dávať štartér z Feldy, keď stačí origo.

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


30.12.06, 13:59
Profil

Příspěvky: 27
Příspěvek 
Měřil jsem to a na žlutém drátu od altíku ke kostře byly 4 V a na modrém bylo 14 V ke kostře na volnoběh.A na baterku to dávalo 13,8 V a dokonce to po odpojení baterky furt běželo.A nemohlo to ničit ty 40 Ah baterky,protože teď jsem zjistil že tam mám 55 ampérový alternátor,tak jestli to nepřebíjelo ty staré baterky???A ohledně toho startéru,ten už tam byl když jsem to koupil.Myslíte si že by byl špatný nápad dát tu baterku do kufru??A šlo by natáhnout dráty středovým tunelem tak aby to nebylo moc komplikované????


30.12.06, 14:52
Profil ICQ

Příspěvky: 27
Příspěvek 
A jak to myslíte vy kde to mám měřit podle vás s těma světlama a bez světel????
a je to hodně nelidská cena toho startéru když mě celé auto stálo 1500kč.


30.12.06, 14:55
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
tu daterku bych nechlal kde je :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


30.12.06, 14:57
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Mit baterku a motor na opacnych koncich auta je zbytecne slozity, to si ji muzes dat spis k motoru - udelat nakej drzak. Kdyz delala mama u Opelu, prinesla baterku do Omegy, ta se nam tam taky nevesla, tak tata vysekal majzlikem ten plech v kasliku na baterku (ten predni) a ted se tam vejde skoro cokoli :D ale je to teda prasarna.
55Ah baterka lip toci starterem :) , altik, kdyz je dobrej regulator nemuze prebijet baterky 40Ah (ja ji mam, altik 55A)
Odpojovat baterku za behu motoru je blbost pac se muze poskodit system dobijeni :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


30.12.06, 15:03
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 67 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz