Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 27.11.24, 18:47



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 67 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 Věčně se něco kazí 
Autor Zpráva

Příspěvky: 27
Příspěvek 
Já chci tu baterku dát dopředu,protože vzadu bych stejně musel vymýšlet nějaké nové uchycení a zároveň zadek odlehčím.Ale ještě to není jisté záleží na tom jestli mi kámoš donese tak dlouhé kabely s nalisovanýma koncovkama.A proto bych potřeboval vědět jestli jdou kabely natáhnout od zadu středovým tunelem dopředu do kufru??????


30.12.06, 15:38
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Vzadu bys musel udelat diru do pruchodky a vepredu teda nevim :shock: Podle me je to blbost, myslim ze by ti teda ale stacil + , kostra by treba sla dat nekam do kufru, kazdopadne tomu zadku moc neulehcis :? Myslim ze je to zbytecna prace, no jak chces :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


30.12.06, 17:21
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 27
Příspěvek 
Matthes píše:
Vzadu bys musel udelat diru do pruchodky a vepredu teda nevim :shock: Podle me je to blbost, myslim ze by ti teda ale stacil + , kostra by treba sla dat nekam do kufru, kazdopadne tomu zadku moc neulehcis :? Myslim ze je to zbytecna prace, no jak chces :)

Taky jsem si myslel že by stačil +,A vždy když někdo tuní třeba erko nebo stovku atd. tak taky dava baterku dopředu.A u škodovky je citit každe kilo, na to čapání. Uvidime jak se mi bude chtit.


30.12.06, 19:02
Profil ICQ

Příspěvky: 27
Příspěvek 
Nepér píše:
Normálně, měří se jen napětí, na volnoběh bez světel, na volnoběh se světly a při zhruba 2000ot/min bez světel a se světly. Pak nám sem napíšeš co jsi změřil...

A kde to mam konkretně měřit.Přímo na baterce?


30.12.06, 19:12
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Dávat baterku dopředu do kufru je úplná blbost, hned na to zapomeň. Za prvé tak dlouhé kabely by musely mít strašně velký průřez a za druhé vepředu bude baterka chlazena náporovým vzduchem a to není vůbec dobré. Pokud chceš dát baterku jinam, tak ji dej dozadu do motorýho prostoru, tak jak to mají škodovky na plyn. Vyrobit držák není nic složitého a můžeš si ho udělat na jak velkou baterku chceš. Navíc je baterka nad výfukem, takže je ohřívána a to je potřeba k správnému nabití (hlavně v zimě). Baterku za chodu neodpojuj, může ti vylítnout napětí na alternátoru a zničí diody. I když máš altík 55A, tak nemůžeš ničit baterku, pokud máš dobrý regulátor - napětí 13,8V - 14,4V. V zimě je možné i trochu větší napětí. Napětí se měří mezi černým drátem s očkem na alternátoru a kostrou, nebo na baterce. A kté kapacitě - čím větší kapacita, tím lepší. Baterka bude i za studena lépe točit motorem.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


30.12.06, 19:21
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 92
Bydliště: Kutáčov
Příspěvek 
alespoň víme že žijeme... co s "novým" a "neporuchovým" autem. liješ benzín a jezdíš... Nuda :D

_________________
Felicie 1,3 MPI. A pořád je co dělat...


30.12.06, 20:03
Profil

Příspěvky: 27
Příspěvek 
Martin píše:
Dávat baterku dopředu do kufru je úplná blbost, hned na to zapomeň. Za prvé tak dlouhé kabely by musely mít strašně velký průřez a za druhé vepředu bude baterka chlazena náporovým vzduchem a to není vůbec dobré. Pokud chceš dát baterku jinam, tak ji dej dozadu do motorýho prostoru, tak jak to mají škodovky na plyn. Vyrobit držák není nic složitého a můžeš si ho udělat na jak velkou baterku chceš. Navíc je baterka nad výfukem, takže je ohřívána a to je potřeba k správnému nabití (hlavně v zimě). Baterku za chodu neodpojuj, může ti vylítnout napětí na alternátoru a zničí diody. I když máš altík 55A, tak nemůžeš ničit baterku, pokud máš dobrý regulátor - napětí 13,8V - 14,4V. V zimě je možné i trochu větší napětí. Napětí se měří mezi černým drátem s očkem na alternátoru a kostrou, nebo na baterce. A kté kapacitě - čím větší kapacita, tím lepší. Baterka bude i za studena lépe točit motorem.

Tak na baterce jsem naměřil 13,6 na volnoběh,bez odběru.Ale tak to by mělo být nezávislé na otačkach pokud je tam dobrej regulator?Na tom altiku to ještě změřím.Ale to že mi to špatně dobijí by neznamenalo že mi to nenávratně zničí už druhou baterku,ta první byla stara ale ta druha byla poměrně novododobá. Nemůže tam být spíš někde skrat?Ale jak to zjistit?


30.12.06, 20:52
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
I když máš dobrý regulátor, tak alternátor není schopen při nízkých otáčkách dodat dostatek proudu. Nevím, jaký zkrat si představuješ a nevím co znamená zničilo baterku. Pokud to bude špatně dobíjet, tak bude problém se startováním, baterku dobiješ nabíječkou a žije dál. Pokud by při vypnutém zapalování něco odebíralo proud, je to stejné jako u pedchozího. Pokud bys měl někde zkrat, tak ti něco shoří a neměl bys na baterce 13,8V na volnoběh.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


30.12.06, 20:58
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 27
Příspěvek 
Martin píše:
I když máš dobrý regulátor, tak alternátor není schopen při nízkých otáčkách dodat dostatek proudu. Nevím, jaký zkrat si představuješ a nevím co znamená zničilo baterku. Pokud to bude špatně dobíjet, tak bude problém se startováním, baterku dobiješ nabíječkou a žije dál. Pokud by při vypnutém zapalování něco odebíralo proud, je to stejné jako u pedchozího. Pokud bys měl někde zkrat, tak ti něco shoří a neměl bys na baterce 13,8V na volnoběh.

Zničena baterka znamena i když ji nabijím celou noc, odpoledne ji nasadím a točí jako bych ji nechal měsíc na mrazu a dešti,jednoduše rečeno neudrží si energii, sama ji ztrácí. Ohledně toho startování s dobrou nabitou baterkou když to točí jak ma, tak to chytne na drc.A může to být slabý skrat kdy to tu baterku pomalu ničí, to auto stojí tyden a pak se s ním ujede mala vzdalenost a pak zas stojí, takže by to tam asi chtelo dát nějakej odpojovač.


30.12.06, 21:17
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
brokky píše:
Zničena baterka znamena i když ji nabijím celou noc, odpoledne ji nasadím a točí jako bych ji nechal měsíc na mrazu a dešti,jednoduše rečeno neudrží si energii, sama ji ztrácí. Ohledně toho startování s dobrou nabitou baterkou když to točí jak ma, tak to chytne na drc.A může to být slabý skrat kdy to tu baterku pomalu ničí, to auto stojí tyden a pak se s ním ujede mala vzdalenost a pak zas stojí, takže by to tam asi chtelo dát nějakej odpojovač.


A zmerils klidovy odber? Vem si ampermetr a zmer kolik zere auto proudu, kdyz je vsechno vypnuty. Hlavne pri tom nestartuj, nebo si merak odpalis :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


30.12.06, 21:20
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 27
Příspěvek 
A zmerils klidovy odber? Vem si ampermetr a zmer kolik zere auto proudu, kdyz je vsechno vypnuty. Hlavne pri tom nestartuj, nebo si merak odpalis :)[/quote]
Nemam vhodný ampermetr a vím jaké tam jsou startovací proudy.


30.12.06, 21:23
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
To ti teda musí něco vymlátit baterku takovým způsobem, že už ji to zničí. Zkus změřit ten odběr naprázdno. A když v zimě delší dobu nejezdíš, tak vezmi baterku někde do tepla 15 - 25°C.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


30.12.06, 21:25
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Stačí ti nějaký ampérmetr tak do 1A, případně nějaký s menším rozsahem a dáš mu nějaký bočník.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


30.12.06, 21:27
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 27
Příspěvek 
Martin píše:
Stačí ti nějaký ampérmetr tak do 1A, případně nějaký s menším rozsahem a dáš mu nějaký bočník.

Vím co je bočník mám za sebou elektro školu, ale mam doma jen digitalní měřák a s tím se proud měří kravsky ale skusím to, nejlepší na proud jsou ručičkové. A auto stojí u nadraží kde nikoho znameho nemam ke komu bych si tu baterku dal,a vlačet se s ní na kolej nepřipadá v uvahu tudy cesta nevede.


30.12.06, 21:40
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
To mereni nemusi byt nijak presny, staci bajwoko, jesi ti tam v klidu tece 500mA tak je to dost :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


30.12.06, 21:41
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 67 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz