Motor se najednou prehreje
Autor |
Zpráva |
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
30.12.06, 22:06 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Treba benzin nebo tak neco, tim si uz nejsem jistej. Je to davno a my skutecne nejsme strojari. Hlavne ten prach musi zmenit barvu (dstin) po styku s kapalinou, proste staci abys videl, ze je mokrej.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
30.12.06, 22:10 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
30.12.06, 22:16 |
|
|
tomkej
Příspěvky: 22 Bydliště: Havířov
|
Způsob natlakování při odvzdušnění už tady byl zmíněn a tenhle postup jsem už popisoval jinde, mě se osvědčil a vyhovuje mi . . . . výhoda je, že nemusíš mít ohřátý okruh, aby se Ti otevřel termostat, ani točit motor do otáček, aby tam byl nějaký ten tlak:
auto na rovině nebo čumákem mírně nahoru (celkem logicky, aby vzduch šel k nejvyššímu bodu chladící soustavy, což je odvzdušňovací ventil v kufru), systém natlakovat pumpičkou,či kompresorem asi tak na 0,8 bar a odvzdušnit a to tak, že zneprůchodníme hadici (zlomíme hadici nebo ji chytneme kombinačkami) mezi chladičem a odvzdušňovacím ventilem (odvzdušníme topení), povolíme ventil, až teče voda bez bublin, pak zneprůchodníme hadici mezi topením (topení musí být otevřeno) a ventilem (odvzdušníme chladič) a povolíme ventil, až teče voda bez bublin, vypustíme vzduch, dolijeme vodu uzavřeme nádobku a je to . . . . . . Wink
třebas to i pro jistotu zopakovat po projížďce, ale myslím, že není třeba . .. . . taky je vhodné, pokud je chladící systém úplně prázdný, nalívat směs pomalu a s autem občas zacloumat, aby bubliny měli čas utéct
|
30.12.06, 23:41 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
A ten skákající teploměr - nejspíše bude zoxidované ukostření motoru, je to takový silný měděný pásek. U nějakých škodovek bývá u altíku, u jiných je na druhé straně, jakoby nad výfukem. Sundej ho, oškrab, odmasti, totéž udělej s místy kde se dotýká motoru a toho šroubu silentbloku, opět smontuj. Je dobré použít korunové podložky. Dále může být zoxidovaný spoj přímo u čidla teploty co je v hlavě motoru (žlutý drát). Pokud tohle nepomůže, bude špatně ukostřený budík v palubce Ukostři ho zvláštnim drátem přímo pod nějaký šroub co drží palubní desku (M6)
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
31.12.06, 11:08 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Za tu eletriku dikas Šemiku. Jinak sem ted zase tlakoval a nutně sem musel vyměnit hadici od pumpy k topení. Ufik sem ji kámošovi z Nissana. Zatim dikas.
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
31.12.06, 12:51 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Jak jsem psal o těch sprejích, tak to je to co popisoval Matthes. Je jeden červený, ten se dostane do každé skuliny (je dobrý i na povolování zarezlých šroubů). Tím se stříkne hlava, nechá se chvíli a pak se to utře a stříkne se to takovým křídovým sprejem, který ten červený vytáhne ze skuliny, takže je hned jasné, kde je hlava prasklá. Většinou ale stačí pořádně prohlídnout hlavu, většinou praskliny bývají u ventilu.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
31.12.06, 13:46 |
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
Martin 007 píše: Jinak sem ted zase tlakoval a nutně sem musel vyměnit hadici od pumpy k topení.
taky
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
31.12.06, 14:44 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Martin 007 píše: Za tu eletriku dikas Šemiku. Jinak sem ted zase tlakoval a nutně sem musel vyměnit hadici od pumpy k topení. Ufik sem ji kámošovi z Nissana. Zatim dikas. eště že je kde brát
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
31.12.06, 14:47 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
Naposledy upravil Martin 007 dne 31.12.06, 16:45, celkově upraveno 1
|
31.12.06, 15:00 |
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
jestli to uz nikde netece a neni to ucpane, tak budes muset ten pristi rok asi jeste jednou shodit hlavu...
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
31.12.06, 15:05 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Tak sem se byl ted zeptat jeste strejdy co vysledoval když byla dole hlava. Ptal sem se na ty vložky válce a na hlavu. Řikal že vložky sou nalisovany pěkně, nevypadaly utopený, steny valcu bez zubu a nerovnosti. Hlavu nikde nevidel prasklou, ventily nebyly utopeny. Ja sem přemeřil kompresní tlaky ve valcích a to s tímto výsledkem 1.válec asi 7,5 2.válec asi 7,5 3.válec asi 7 4.válec asi 8 . Nic víc už mě nenapadlo a Vám už taky nak vše došlo takže mého slavného RAPÍDKA hodim ze skály a basta. JAK NA NOVÝ ROK, TAK PO CELÝ ROK S pozdravem Martin.
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
31.12.06, 16:43 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
|
31.12.06, 17:47 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
31.12.06, 18:35 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Jj máš rech chlapáku...........I tobě hodně štěstí... a všeho dobrého....
|
31.12.06, 21:02 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|